ohhh, dat zeg je toch niet..quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ich habe es nicht gewüsst.
link / pic?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:41 schreef ElmoFan het volgende:
mic besteld, eens kijken of het wat is
Luisteraars: 0,5.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik draai nu hier wel:
http://dagoduck.listen2myradio.com/
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik draai nu hier wel:
http://dagoduck.listen2myradio.com/
3 en draai nu een request van volgens mij freezepop.quote:
Verzin zelf wat, het is jouw show.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:40 schreef Dhaha het volgende:
ik heb zeer goede microfoon, vanmiddag mensen bellen. iemand suggesties voor vragen die ik kan stellen?
Ik ook, heb examen dit jaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:42 schreef Lysdexie het volgende:
kk [ afbeelding ][ afbeelding ] moe huiswerk make van me moeder [ afbeelding ][ afbeelding ]
Even luisteren, neequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje?
Dat wilde ik gaan doen, maarja pirates of the onzin.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:43 schreef b4kl4p het volgende:
Kan de volgende aub zijn mond eens open trekken net zoals koelkast dat deed, dit is een beetje saai zo.
Waarom kan Henk geen huiswerk maken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:42 schreef Lysdexie het volgende:
kk [ afbeelding ][ afbeelding ] moe huiswerk make van me moeder [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:43 schreef PiRANiA het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand? Ik heb het bestaande schema van Monopoly overgenomen.
Daarna heb ik alle PM's (voor buiten prime) behandeld, en iedereen tijd gegeven die dat wilde.
Wat gaat er mis?
Ik weet het ook niet, maar iedereen haat nu op mij.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:43 schreef PiRANiA het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand? Ik heb het bestaande schema van Monopoly overgenomen.
Daarna heb ik alle PM's (voor buiten prime) behandeld, en iedereen tijd gegeven die dat wilde.
Wat gaat er mis?
Weenie maar ik verhuis straks als dit zo doorgaatquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Waarom kan Henk geen huiswerk maken?
geen skype, ik bel gewoon mensen thuis, via een gratis programmaatje. eerst had het een limiet van 2 minuten maar opeens kan ik veel langerquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Verzin zelf wat, het is jouw show.
Wat is je skype?
Hij stond wel op het rooster , maar had kennelijk over dagoduck heen tijd gepakt. Beetje matig, wat ik in de wiki-history zie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:43 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SawIt steelt uitzendrechten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:44 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Weenie maar ik verhuis straks als dit zo doorgaat
naar bergeijk ofso
Ik heb skype tegoed dus kan gewoon mensen via skype bellen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:44 schreef Dhaha het volgende:
[..]
geen skype, ik bel gewoon mensen thuis, via een gratis programmaatje. eerst had het een limiet van 2 minuten maar opeens kan ik veel langer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |