jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:34 schreef SawIt het volgende:
mn cpu staat in brand, doet hij het bij jullie?
Sawltquote:
Vanavond in FreezePops zomerse themaavond.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:34 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit liedje doet me denken aan summerjam
DRAAI DEZE HONDEN:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jamaar, mijn liefste, nou is hij niet sticky meerquote:
Hoezo kon hij zomaar jouw tijd overnemen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sawltweet niet eens wie het is..
Hij heeft gewoon de wiki gewijzigdquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoezo kon hij zomaar jouw tijd overnemen?
Dat is niet vriendelijker van hem.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sawltweet niet eens wie het is..
De roosters zijn veranderd gisterenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoezo kon hij zomaar jouw tijd overnemen?
Zomaar, spontaan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:36 schreef SawIt het volgende:
[..]
De roosters zijn veranderd gisteren
Van de wiki:quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:36 schreef SawIt het volgende:
[..]
De roosters zijn veranderd gisteren
ja monopoly is er nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:36 schreef SawIt het volgende:
Ik heb helemaal niks gestolen vraga maar aan monopoly
die heeft me ingedeeld
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:37 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
ja monopoly is er niet
je ziet binnenkort de consequenties van dit euvel
schaam je en denk eens aan anderen, man.
je lijkt Kim Jong II wel.
De rechtbank zal dit aannemen als bewijsmateriaal.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van de wiki:
eerdere versie:
Versie van 11 jan 2011 om 19:58
=========== Woensdag ===========
15:30 Dagoduck
veranderd door Sawlt:
Versie van 11 jan 2011 om 20:22
=========== Woensdag ===========
15:30 - 16:00 SwaIt
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:37 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
ja monopoly is er niet
je ziet binnenkort de consequenties van dit euvel
schaam je en denk eens aan anderen, man.
je lijkt Kim Jong II wel.
Als je dadelijk Justin Bieber draait, vind ik het allemaal best.quote:
Toen hij dat veranderde was dat nog niet zo, toen moest je zelf de wiki wijzigen, dus is het gewoon onsportief..quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef Dalando het volgende:
Bij PiRANiA moet je zijn voor de normale uurtjes
Voor de PRIME uurtjes moet je bij Monopoly zijn.
Dan had mono me gisteren niet op deze tijd moeten indelenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef Dalando het volgende:
Bij PiRANiA moet je zijn voor de normale uurtjes
Voor de PRIME uurtjes moet je bij Monopoly zijn.
Je hoeft maar 1 van 2 te hebben he.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Nou virtual dj binnen opweg naar sam broadcasting!
it should!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jow een weekje geen fok en ze beginnen meteen een radio
Als de kat van huis is...quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jow een weekje geen fok en ze beginnen meteen een radio
Tja, ik had ook liever het vroegere...quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen hij dat veranderde was dat nog niet zo, toen moest je zelf de wiki wijzigen, dus is het gewoon onsportief..
Goed alibi, maar ik kijk dwars door je heen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef SawIt het volgende:
Ga maar naar monoploy, ik had mij in eerste instantie van 16:00 tot 16:30 ingeschreven.
Toen zei mono dat kan niet (die was bezig met een nieuw rooster)
en heeft mij op deze tijd ingedeeld.
Het spijt me van het misverstand, maar ik kan er niks aan doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen hij dat veranderde was dat nog niet zo, toen moest je zelf de wiki wijzigen, dus is het gewoon onsportief..
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:39 schreef Apuleius het volgende:
Fraai is dat! Ik heb speciaal om Dagoduck te horen een begravenis geskipt.
Patat / frietquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:40 schreef Dhaha het volgende:
ik heb zeer goede microfoon, vanmiddag mensen bellen. iemand suggesties voor vragen die ik kan stellen?
Wat ze van je mic vinden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:40 schreef Dhaha het volgende:
ik heb zeer goede microfoon, vanmiddag mensen bellen. iemand suggesties voor vragen die ik kan stellen?
Nogsteeds hetzelfde als gisteren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:40 schreef Danger.Mouse het volgende:
Is het ww nog steeds hetzelfde gebleven?
Eens! En hij draait nog kut muziek ook.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ich habe es nicht gewüsst.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:40 schreef SawIt het volgende:
[..]
Het spijt me van het misverstand, maar ik kan er niks aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |