quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:23 schreef Dalando het volgende:
Jongens mijn jingle is van zichzelf al niet zo hard, hoe zet ik dat harder?wat voor een programma?
Audacity! > effect > versterkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:23 schreef Dalando het volgende:
Jongens mijn jingle is van zichzelf al niet zo hard, hoe zet ik dat harder?wat voor een programma?
doe ik zo welquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:23 schreef FreezePop het volgende:
Wie kan mij de herinnerd u zich deze nog jingle sturen
gewoon heel hoog springenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Slome versie
Zie je jezelf hier al op hakken?
Monopolyquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wie kan mij het wachtwoord even PMen?
Rofl dan lijkt het net alsof je op dubstep aan het raggen bentquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Slome versie
Zie je jezelf hier al op hakken?
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:24 schreef Henk_Spermatank het volgende:
ONZ radio helpt mij met het stoppen met roken. Buiten kan ik niet luisteren en binnen kan ik niet roken.
Ik ben 1.5 week terug gestoptquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:24 schreef Henk_Spermatank het volgende:
ONZ radio helpt mij met het stoppen met roken. Buiten kan ik niet luisteren en binnen kan ik niet roken.
Adobe Audition, of als je een echte baas bent Cool Edit Proquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:23 schreef Dalando het volgende:
Wat draai je als laatst?quote:
Weet niet of me mic werkt, maar dat horen we zometeen welquote:
Ik ben alleen gestopt met het kopen van sigaretten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben 1.5 week terug gestopt
Van het weekend zelfs 2x uitgeweest en niet gerookt
Ik heb niet eens gebietstquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:27 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik ben alleen gestopt met het kopen van sigaretten.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:27 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Ook Yvonne luistert vannacht naar PAUL IN THE DARK
Geen idee, heb je zin om dat om de 10 minuten te doen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:27 schreef murp het volgende:
Als ik het topic nou centraal zet, is dat beter voor de radio of niet?
Rock & Rollquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:27 schreef murp het volgende:
Wat draai je als laatst?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:27 schreef bularax het volgende:
[..]
Weet niet of me mic werkt, maar dat horen we zometeen welKut stem heb ik wel trouwens!
Ik zit nu al met mijn broek naar beneden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:27 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je over 12 minuten het volgende topic ook weer sticky makenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:27 schreef murp het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zit nu al met mijn broek naar beneden.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zit nu al met mijn broek naar beneden.
Hmm dat is juist vet irritant, dan moet je naar beneden scrollen om het topic te zoeken.quote:
dan moet ik verdomme helemaal naar beneden scrollenquote:
Haal het van een 70's greatest hits albumquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:30 schreef Paul het volgende:
Kut de beatles is jaren 60![]()
Kan ik niet draaien
Bij mij staan de centrale topics onder de gewone topics. Dat schiet niet op natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat is juist vet irritant, dan moet je naar beneden scrollen om het topic te zoeken.
Dan kan je het beter laten zoals het is.
Dan verander je het in 70 80 90 en soms 60'tees show!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:30 schreef Paul het volgende:
Kut de beatles is jaren 60![]()
Kan ik niet draaien
we kunnen m ook stikkie makenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat is juist vet irritant, dan moet je naar beneden scrollen om het topic te zoeken.
Dan kan je het beter laten zoals het is.
kkdikke tietenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:27 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Noem het gewoon klassiekers. Dan hoeven er geen jaar getallen aan vast te zitten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dan verander je het in 70 80 90 en soms 60'tees shows!
sorry mang, nieuwe mic komt eraan. Steelseries is toch niet zo goedquote:
STEELSERIES IS HEUL WEL GOED.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:33 schreef bularax het volgende:
[..]
sorry mang, nieuwe mic komt eraan. Steelseries is toch niet zo goed
okquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:33 schreef Ragboer het volgende:
Pleurt m gewoon bij de opentoppa's, niet sticky of centraal.
quote:
jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:34 schreef SawIt het volgende:
mn cpu staat in brand, doet hij het bij jullie?
Sawltquote:
Vanavond in FreezePops zomerse themaavond.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:34 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit liedje doet me denken aan summerjam
DRAAI DEZE HONDEN:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jamaar, mijn liefste, nou is hij niet sticky meerquote:
Hoezo kon hij zomaar jouw tijd overnemen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sawltweet niet eens wie het is..
Hij heeft gewoon de wiki gewijzigdquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoezo kon hij zomaar jouw tijd overnemen?
Dat is niet vriendelijker van hem.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sawltweet niet eens wie het is..
De roosters zijn veranderd gisterenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoezo kon hij zomaar jouw tijd overnemen?
Zomaar, spontaan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:36 schreef SawIt het volgende:
[..]
De roosters zijn veranderd gisteren
Van de wiki:quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:36 schreef SawIt het volgende:
[..]
De roosters zijn veranderd gisteren
ja monopoly is er nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:36 schreef SawIt het volgende:
Ik heb helemaal niks gestolen vraga maar aan monopoly
die heeft me ingedeeld
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:37 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
ja monopoly is er niet
je ziet binnenkort de consequenties van dit euvel
schaam je en denk eens aan anderen, man.
je lijkt Kim Jong II wel.
De rechtbank zal dit aannemen als bewijsmateriaal.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van de wiki:
eerdere versie:
Versie van 11 jan 2011 om 19:58
=========== Woensdag ===========
15:30 Dagoduck
veranderd door Sawlt:
Versie van 11 jan 2011 om 20:22
=========== Woensdag ===========
15:30 - 16:00 SwaIt
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:37 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
ja monopoly is er niet
je ziet binnenkort de consequenties van dit euvel
schaam je en denk eens aan anderen, man.
je lijkt Kim Jong II wel.
Als je dadelijk Justin Bieber draait, vind ik het allemaal best.quote:
Toen hij dat veranderde was dat nog niet zo, toen moest je zelf de wiki wijzigen, dus is het gewoon onsportief..quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef Dalando het volgende:
Bij PiRANiA moet je zijn voor de normale uurtjes
Voor de PRIME uurtjes moet je bij Monopoly zijn.
Dan had mono me gisteren niet op deze tijd moeten indelenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef Dalando het volgende:
Bij PiRANiA moet je zijn voor de normale uurtjes
Voor de PRIME uurtjes moet je bij Monopoly zijn.
Je hoeft maar 1 van 2 te hebben he.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Nou virtual dj binnen opweg naar sam broadcasting!
it should!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jow een weekje geen fok en ze beginnen meteen een radio
Als de kat van huis is...quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jow een weekje geen fok en ze beginnen meteen een radio
Tja, ik had ook liever het vroegere...quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen hij dat veranderde was dat nog niet zo, toen moest je zelf de wiki wijzigen, dus is het gewoon onsportief..
Goed alibi, maar ik kijk dwars door je heen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef SawIt het volgende:
Ga maar naar monoploy, ik had mij in eerste instantie van 16:00 tot 16:30 ingeschreven.
Toen zei mono dat kan niet (die was bezig met een nieuw rooster)
en heeft mij op deze tijd ingedeeld.
Het spijt me van het misverstand, maar ik kan er niks aan doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen hij dat veranderde was dat nog niet zo, toen moest je zelf de wiki wijzigen, dus is het gewoon onsportief..
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:39 schreef Apuleius het volgende:
Fraai is dat! Ik heb speciaal om Dagoduck te horen een begravenis geskipt.
Patat / frietquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:40 schreef Dhaha het volgende:
ik heb zeer goede microfoon, vanmiddag mensen bellen. iemand suggesties voor vragen die ik kan stellen?
Wat ze van je mic vinden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:40 schreef Dhaha het volgende:
ik heb zeer goede microfoon, vanmiddag mensen bellen. iemand suggesties voor vragen die ik kan stellen?
Nogsteeds hetzelfde als gisteren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:40 schreef Danger.Mouse het volgende:
Is het ww nog steeds hetzelfde gebleven?
Eens! En hij draait nog kut muziek ook.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ich habe es nicht gewüsst.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:40 schreef SawIt het volgende:
[..]
Het spijt me van het misverstand, maar ik kan er niks aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |