Kers op de taart.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:15 schreef Serrano het volgende:
Gefeliciteerd! Nu afstuderen als toetje?
jgbuurman@student.han.nlquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:13 schreef __1337__ het volgende:
Ah ja ik zie het, schiet ook niet op.. nouja mocht iemand een FTP hebben dan hoor ik het wel.
Of DM even je mail adres, dan mail ik 'm wel even.
Netjes! Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 januari 2011 00:59 schreef o0marisz0o het volgende:
Kreeg net van onze docent (HAN) de cijfers binnen van de OAT. Ik heb een 7,7! De ochtendzitting is door iedereen beduidend beter gemaakt dan de middagzitting!
Hoe bedoel je dit? Als in, moet de accountant in het magazijn controleren of alles FIFO de deur uit gaat, of alleen in de administratie. Ik meende trouwens zelf dat het alleen een administratief iets was en dat het voor de accountant niet zoveel uitmaakt of de fysieke goederen FIFO liggen in het magazijn. Alhoewel het bij bederfelijke goederen wel zo handig isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:27 schreef Outlined het volgende:
moet je als accountant in de praktijk nou ook nagaan of iets FIFO is?
don't know, beidequote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Als in, moet de accountant in het magazijn controleren of alles FIFO de deur uit gaat, of alleen in de administratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |