Komt door het quoten, zie ik nu. Kijk maar naar je eigen post hierboven. Daar wordt mijn IMG-tag ook verziekt....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:40 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oké, dan heb ik daar overheen gelezen. Thanks!
Het is al het derde topic waar het mis gaat. Snelste oplossing is waarschijnlijk als TS de OP van de Wiki overneemt (de link staat in de OP).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:35 schreef Hojdhopper het volgende:
Kan een mod mij uitleggen waarom in Student Chauffeur #32 || Ze is gewoon lekker de afbeeldingen van de userlijst in de OP niet te zien zijn, maar ipv daarvan alleen afbeelding staat?Het heeft altijd gewerkt.
Ja weet het. Maar veel van de users in het topic zijn niet echt bekend met de wiki, dus kopiëren klakkeloos de vorige OP.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:50 schreef Light het volgende:
[..]
Het is al het derde topic waar het mis gaat. Snelste oplossing is waarschijnlijk als TS de OP van de Wiki overneemt (de link staat in de OP).
Ik heb het stuk uit de wiki nu weer in de OP gezet, ik neem aan dat als je nu open nieuw deel kiest dat het goed gaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:52 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja weet het. Maar veel van de users in het topic zijn niet echt bekend met de wiki, dus kopiëren klakkeloos de vorige OP.
En Werk.quote:
Meer dan TS denkt, vermoed ikquote:
En het spuiten moet natuurlijk Recht gebeuren. Anders krijg je een vreemde laklaag.quote:
Ben jij karo30?quote:
Whut?quote:
Whehequote:
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:52 schreef karo30 het volgende:
lijkt mij hier nu genoeg over gezegd tijd voor een slotje
In andermans topicquote:
Ahhh, OK. Volgende keer zal ik alleen in mijn eigen topics om een slotje verzoeken.quote:
Het zou een hele prestatie zijn om WGR Feedback te laten sluitenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:53 schreef ManAtWork het volgende:
Ahhh, OK. Volgende keer zal ik alleen in mijn eigen topics om een slotje verzoeken.
Blijkbaar is er toch een mod geweest, die de W, G en R link niet zag,...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:46 schreef JumpingJacky het volgende:
Voila, het topic staat dus op de goede plek. Daar hebben we geen mod voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |