Is er misschien gezien je posthistorie aanleiding voor mensen om dit idd aan te nemen. Ook op FOK geldt (net als irl): resultaten uit het verleden bieden vrijwel altijd een garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Mensen die binnen komen met "skattebaut topic" daar is op voorhand geen discussie mee te voeren.
Daarna gaat het rap bergaf. (was de bedoeling)
In het topic is het van generlei belang in welk land dit speelt.
Het gaat mij er om wat ik van een advocaat mag verwachten.
En dan met name over hoe hij me informeert.
Gooi het aub op slot.
Ik heb geen zin in zulke kutdiscussies.
Sommige mensen zijn echt te enthousiast in het promoten van hun baas...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:39 schreef ManAtWork het volgende:
Hoeveel reclame wil je hebben: Beginnen in ICT met werken/leren tegelijk
(En dan hebben we het nog niet over een kick van drie jaar!)
Zal wel een bonus op zitten bij het werven van nieuwe collega's.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt te enthousiast in het promoten van hun baas...
Die mag hij dan fijn aan mij overmakenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:43 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Zal wel een bonus op zitten bij het werven van nieuwe collega's.
Gaan wij daar dan samen een avond van stappen? Ik heb je immers getipt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die mag hij dan fijn aan mij overmaken
Ik denk dat hij me nu niet meer lief vind, dus die bonus zal ik ook wel niet krijgenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:46 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Gaan wij daar dan samen een avond van stappen? Ik heb je immers getipt.
Dan past daar maar één smiley:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij me nu niet meer lief vind, dus die bonus zal ik ook wel niet krijgen
Er is sowieso weinig richting in het topic te vinden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:08 schreef Snapcount2 het volgende:
Een kleine introductie tot FOTL
Hoort dit topic niet in BNW thuis?
Inderdaad en de laatste paar toevoegingen van TS maken het echt meer een BNW-topic.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:12 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Er is sowieso weinig richting in het topic te vinden.
Hier nog eentje: Mijn internet wordt afgetapt door de fbi of cia Ook ernstig 'buiten de gebaande paden'quote:Op zondag 20 februari 2011 16:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ONZ] topic?
Jaarwinst bedrijf doneren aan gemeente
Die kan nou echt geen leuke discussie opleveren, wat mij betreft...quote:Op maandag 21 februari 2011 07:08 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Hier nog eentje: Mijn internet wordt afgetapt door de fbi of cia Ook ernstig 'buiten de gebaande paden'
Send him/her back to hell.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:30 schreef Rewimo het volgende:
(Hoe) Geld sparen?
Die knakker probeert steeds zijn linkje te spammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |