Niet Evyquote:
Nike+ trekt me niet zo, zoals eerder gezegd, maar Hardloopschema.nl heeft goeie schema'squote:Op woensdag 19 januari 2011 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet Evy.
Ik zit in de 3e week van het 'van 20 minuten tot 45 minuten'-schema van Hardloopschema.nl
3x6 en 1x15. Lekker met Nike+.
Ik houd van grafiekjes en daar is Nike+ uitermate geschikt voor!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Nike+ trekt me niet zo, zoals eerder gezegd, maar Hardloopschema.nl heeft goeie schema's
Evy? Les 8? Die 8 x 2 minuten?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:11 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb net ook weer gelopen het ging dit keer ongelofelijk kut, het was de eerste les waarbij de rust korter was dat het hardlopen. Had gedacht dit wel beter te kunnen volhouden maar dat was niet echt het geval.
Welk programma gebruik je daar voor als ik vragen mag?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik houd van grafiekjes en daar is Nike+ uitermate geschikt voor!(gebruik wel een ander progje om m'n data in te laden, want ik vind de grafiek op de Nike+-site uiterst summier)
Bovendien kan ik lekker doelen stellen en vervolgens medailles winnen op de Nike+-site.
Die is ook wel nastyquote:
Running Tracker, google maar even! Werkt super! Je krijgt een veel gedetailleerdere grafiek (kun je ook instellen trouwens) en je ziet ook meteen je snelheid per uur ipv je pace.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:29 schreef Yrck het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je daar voor als ik vragen mag?
Goed zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:07 schreef MissMSX het volgende:
Les 12 ging als een speeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Nee, ik heb zelfs nog wat extra gelopen, omdat m'n audio-file er ineens mee stopte toen ik net met de 5 minuten begonnen wasquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed zoGeen problemen dus met de 5 min enzo?
Pfoe, thermokleding, zou er ook niet aan moeten denken!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Les 2 van Evy ging prima. Ik draag trouwens helemaal geen thermokleding. Ik draag mijn runningtight, een loopshirtje en een fleecetrui. Ik krijg het snel genoeg warm zat!
Heb nu prima loopmuziek gevonden. Op een site vond ik een tabel waar je aan de hand van je looptempo de daarbij passende BPM kan vinden. Bij mij is dat 160 BPM.
Linkje naar die sitequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Les 2 van Evy ging prima. Ik draag trouwens helemaal geen thermokleding. Ik draag mijn runningtight, een loopshirtje en een fleecetrui. Ik krijg het snel genoeg warm zat!
Heb nu prima loopmuziek gevonden. Op een site vond ik een tabel waar je aan de hand van je looptempo de daarbij passende BPM kan vinden. Bij mij is dat 160 BPM.
http://www.run2r.com/Technical+linking-bpm-to-running-speed.aspxquote:
Dankquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
http://www.run2r.com/Technical+linking-bpm-to-running-speed.aspx
Zie de tabel. Je moet dus wel even bepalen hoeveel minuten je over 1 km doet (dus niet km/u). Mijn running app geeft dat weer. Ik kijk niet naar het gemiddelde, want daar zitten immers ook de wandelstukjes in. Ik kijk naar de stukken waar ik echt loop.
Maar heb je daar ook voor betaald? Ik ga dus echt geen 4 dollar per nummer betalenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
http://www.run2r.com/Technical+linking-bpm-to-running-speed.aspx
Zie de tabel. Je moet dus wel even bepalen hoeveel minuten je over 1 km doet (dus niet km/u). Mijn running app geeft dat weer. Ik kijk niet naar het gemiddelde, want daar zitten immers ook de wandelstukjes in. Ik kijk naar de stukken waar ik echt loop.
Ur welcome!quote:
Haha, nee! Met de wetenschap dat muziek met 160 BPM bij mijn pace past, heb ik een mooie playlist gemaakt van muziek die ik al in mijn bezit heb. Bleek zat tussen te zitten rond de 160 BPM!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar heb je daar ook voor betaald? Ik ga dus echt geen 4 dollar per nummer betalen[/hollander]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |