Mannelijke aanmoedigingenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat wel weer fijn is, als vrouw zijnde:
Vorige keer dat ik ging lopen, stuk of 3/4 auto's die toeterden. Ik kijken, allemaal mannen die hun duim opstaken.
Ach, ik lach even vriendelijk en loop gewoon rustig doorquote:Op zondag 23 januari 2011 20:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mannelijke aanmoedigingen...de reden waarom ik liever of heel vroeg of in het donker loop als het mooi weer is.
Hier vaak van die plantsoenendienst figuren die iets te enthousiast worden. Of ineens opvallend veel mannen die de weg niet wetenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Ach, ik lach even vriendelijk en loop gewoon rustig doorBeetje getoeter kan ik nog wel hebben, als ze maar niet achter me aan lopen oid
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook een shock absorber. Fijne monoboob krijg je daarvan![]()
.
Brr, die zijn idd niet leukquote:Op zondag 23 januari 2011 20:44 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Hier vaak van die plantsoenendienst figuren die iets te enthousiast worden. Of ineens opvallend veel mannen die de weg niet weten![]()
Achter me aanlopen heb ik gelukkig nooit meegemaakt.
Dat gebeurt mij dan weer nooitquote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef travelman het volgende:
Werd laatst door een paar dames aangemoedigd, kon het wel waarderen![]()
Mannen denken idd vaak me temperen aanmoedigen, vrachtwagens moeten even toeteren enzoquote:Op maandag 24 januari 2011 09:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Als ik al aandacht zou krijgen, wat ik me niet kan voorstellen omdat mijn sportbh mijn tieten helemaal platdrukt en mijn hoofd de kleur van een aubergine aanneemt, dan merk ik dat niet omdat ik loop met muziek en met een blik vooruit.
Ga naar een prof. hardloopzaak. Lekker eerst voor de camera op neutrale schoenen lopen, dan kijken of je platvoeten oid hebt, en dan heerlijk over straat rennen met 2 verschillende schoenen aan, totdat ze goed zittenquote:Op maandag 24 januari 2011 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Om 10 uur ga ik even 25 min lopen.
Ben even aan het rondkijken naar nieuwe schoenen. Ik lees veel positieve verhalen over de Nike Lunar Glide+. Die is zowel geschikt voor neutrale lopers als lopers met overpronatie (correctiezooltjes zouden niet meer nodig zijn). En ze zouden heel licht zijn. Binnenkort maar eens testen. Ben benieuwd!.
Is een hele nette tijd hoor. Heb je zelf nog nooit eerder 5 of 10 km gelopen? Aangezien je niet echt weet of het een goede tijd isquote:Op maandag 24 januari 2011 12:28 schreef MvN_Rdam het volgende:
Zaterdag heb ik over 10 KM 52:22 minuten gedaan.
Is dit volgens jullie kenners een redelijke tijd?
Ik heb werkelijk geen idee of het langzaam is oid.
Dus ik hoor het graag
27 maart word mijn eerste 10 KMquote:Op maandag 24 januari 2011 12:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Is een hele nette tijd hoor. Heb je zelf nog nooit eerder 5 of 10 km gelopen? Aangezien je niet echt weet of het een goede tijd is
Ik bedoelde eigenlijk überhaupt 10 km gelopen, niet perse in wedstrijdverbandquote:Op maandag 24 januari 2011 12:42 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
27 maart word mijn eerste 10 KMdus ben benieuwd haha
Effe rusten meidquote:Op maandag 24 januari 2011 12:44 schreef MissMSX het volgende:
Last van m'n linkerknie. Dat wordt zo goed als zeker niet lopen vandaag
jawel, ik loop 3 a 4 keer per week 10 KM. Eerst altijd buiten. en sinds 2 weken in de sportschool. kom altijd uit rond de 52 a 53 minuten. dus vandaar mijn vraag omdat ik niet weet of langzaam isquote:Op maandag 24 januari 2011 12:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk überhaupt 10 km gelopen, niet perse in wedstrijdverband
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |