quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
Nee, DM de dl link. gaarnequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
FreezePop, gebruik je wel mijn nieuwe jingles?
Buurman van Jochem Meijer???????????????quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef dekilo het volgende:
lekker plaatje.
Paul klink je in het echt ook als de buurman van Jochem Meijer.
Vrouw denk?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Is degene die dit zingt eigenlijk een man of vrouw?
Drie raden welk topic er dadelijk in KLB staatquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Paul het volgende:
Wel raar dat mijn mic zacht klonk, eergisteren geen klachen over gehad
Ik dacht dat hij blank was.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Foto's geven ook geen duidelijkheid.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Foto's geven ook geen duidelijkheid.![]()
[ afbeelding ]
quote:Chapman studeerde aan de Tufts University in Medford (MA), waar ze in 1986 een major haalde in de antropologie en Afrikaanse studies. Tijdens haar studentenjaren begon ze met straatoptredens en speelde ze gitaar in koffiehuizen in Cambridge.
http://onz-radio.nl/jingle-upload.htmlquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:04 schreef utopie het volgende:
Ik heb een jingle ingestuurd, is ie binnen jongens? Wie kan er naar kijken?
Even instellingen veranderen enzeausuaquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
"ik heb een kutje" was te horen
Vulgaire ongegeneerde praat. Schande.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
"ik heb een kutje" was te horen
Jij hebt op een school gezeten voor speciale kinderen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:06 schreef -Datdus- het volgende:
Wie sprak dat in?Het klinkt als iemand waarmee ik op school heb gezeten.
Nee.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jij hebt op een school gezeten voor speciale kinderen?
Beetje dubbel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe "ik heb een kutje" is van Kud
Jawel maar je hebt een kut stem.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:07 schreef Paul het volgende:
Maar jullie konden mij dus niet goed verstaan?
Het verschil tussen muziekvolume en jouw stem was veel te groot. Als je door muziek heen praatte verstond je je niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:07 schreef Paul het volgende:
Beetje zacht, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:07 schreef Paul het volgende:
Muziek stond inderdaad te hard in vergelijking met je stem.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:07 schreef Paul het volgende:
ok, hij staat voluit, het is ook een trust mic van 5 euroquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het verschil tussen muziekvolume en jouw stem was veel te groot. Als je door muziek heen praatte verstond je je niet.
Ik heb een nep shure van 2 tientjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef Paul het volgende:
[..]
ok, hij staat voluit, het is ook een trust mic van 5 euro
Oh waar koop je dat? Merk en typequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een nep shure van 2 tientjesVond iedereen goed klinken
Doe maar niet, liever muziek dan jouw gezwamquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef Paul het volgende:
Misschien moet ik de muziek standaard wat zachter zetten? Maar dat lijkt me ook niet handig
Iedereen heeft een trust(behalve graseter)quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef Paul het volgende:
[..]
ok, hij staat voluit, het is ook een trust mic van 5 euro
Kan en dan daarna alles harder als totaal?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef Paul het volgende:
Misschien moet ik de muziek standaard wat zachter zetten? Maar dat lijkt me ook niet handig
Logitech.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Iedereen heeft een trust(behalve graseter)
Is het proberen waard, niet dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef Paul het volgende:
Logitechquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Doe maar niet, liever muziek dan jouw gezwam
Die van mij komt uit Duitsland, maar voor onder de 20 heb je echt wel een prima mic.quote:
Ik ga deze gebruikenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:11 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga wel even in een hoekje huilen.
Ga je vandaag wat leukere muziek draaien??quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die van mij komt uit Duitsland, maar voor onder de 20 heb je echt wel een prima mic.
http://www.popelectronics(...)crofoon-pr-1654.html
Die heb ik ook, die is ook top
Zeg maar wat je wil horen dan, ik weet niet wat jullie leuk vinden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ga je vandaag wat leukere muziek draaien??
Ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga deze gebruiken
[ afbeelding ]
Huilend naar de club van de Jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeg maar wat je wil horen dan, ik weet niet wat jullie leuk vinden.
Beetje recente house ofzo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeg maar wat je wil horen dan, ik weet niet wat jullie leuk vinden.
Haters gaan haten op de 80s.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef dekilo het volgende:
Je muziek smaak varieert van hard rock naar uber gay.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef dekilo het volgende:
Stardust werd gedraaid tijdens het aftellen op Qountdownquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
http://www.hardtraxx.nl/f(...)igage001-t12464.html
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef dekilo het volgende:
quote:
Lees je anders even in.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie draait er nu?
Vette kut muziek en er wordt de hele tijd gekut met het volume...
Even de mic testen man.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie draait er nu?
Vette kut muziek en er wordt de hele tijd gekut met het volume...
Hmmmm, ik heb wel wat, maar ook niet zeer recent, heb nog een hoop onderweg. Ik doe mijn best het gevarieerd te houdenquote:
Nieuwe label van wildstylez en noisecontrollersquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Stardust werd gedraaid tijdens het aftellen op Qountdownlekker nummertje.
Wat houdt dat digital age eigenlijk in ?
Ik een Behringer B-1 van 130 euriesquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een nep shure van 2 tientjesVond iedereen goed klinken
Ja die vind ik echt lekkerquote:
Hoe bedoel je? Voor de mic?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef dekilo het volgende:
Freezepop heb je een bepaald programma voor ogen?
Hmm welke artiesten vallen daar onder danquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nieuwe label van wildstylez en noisecontrollers
Jij bent nu een prime dj he? Ik hoorde dat je heel goed was.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik een Behringer B-1 van 130 euries
WebHawkjuh is de bestequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij bent nu een prime dj he? Ik hoorde dat je heel goed was.
Bovengenoemdequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm welke artiesten vallen daar onder dan?
In mijn studio hangen 2x Rode Broadcasters van 200 euro per stukquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik een Behringer B-1 van 130 euries
Wat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jezus FreezePop hoe oud ben je, 52 ofzo?
Er is altijd baas boven baas.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In mijn studio hangen 2x Rode Broadcasters van 200 euro per stuk![]()
[ afbeelding ]
Wat doe je daarmee vooral? Neem aan dat je ze niet voor ONZ RADIO gekocht hebt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, een thema showtje. Vanavond Zomer thema. Vraag je zomerplaatjens aan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef dekilo het volgende:
Als richting van je programma.
Denk aan arbeidsvitaminen, of dergelijke?
Ga lekker wat anders luisteren danquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja die oude lullen muziek die je draait man!
Die zijn voor mijn eigen showsquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Wat doe je daarmee vooral? Neem aan dat je ze niet voor ONZ RADIO gekocht hebt.
That's more like it!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik draai dus straks vanuit huis met mijn 2 tientjes imitatie mic
Niet zo negatiefquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef dekilo het volgende:
Kunnen we ook voten om een dj te kicken of bannen?
Joe Jackson.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:20 schreef Spouwerranger het volgende:
Everything gives you cancer. wtf?
hij doet het wel hoor, alleen de config niet goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef dekilo het volgende:
doet je mic het niet of waar ligt het aan?
Jammer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
hij doet het wel hoor, alleen de config niet goed
Wacht nou maarquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is er ook iemand behalve Freezepop die dit leuk vindt?
tokkelen op een piano?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:22 schreef dekilo het volgende:
ben je nu zelf aan het tokkelen op de piano
Gast..quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:22 schreef Dhaha het volgende:
ik heb een machtig mooi plan voor mijn jingle, de woordvoerder over de brank ging mijn naam herhalen: ''D Haha, de lachende DJ'' ik ga er een mooie jingle van maken
Ook leuk speelgoedquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb wel een PSB klaar staan, verder: doe verzoekjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:24 schreef Lysdexie het volgende:
Koelkast, breng jij zo de oldies '80 ?
Oh wee als je zo wannabe het PSB-alarm laat horenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb wel een PSB klaar staan, verder: doe verzoekjes
Phantom pt II komt er aan. Geen part 2 zonder part 1.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:25 schreef Patje1987 het volgende:
Justice is wel goed maar ik heb liever phantom pt II en dan de boyz noize remix
Nee, ik heb helemaal geen alarm want ik kan het origineel niet vindenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Oh wee als je zo wannabe het PSB-alarm laat horen
De remix hoop ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Phantom pt II komt er aan. Geen part 2 zonder part 1.
Ik mag zo weerquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:26 schreef Apuleius het volgende:
Eej, FreezePop, niet naar die gasten luisteren joh, gewoon je eigen ding blijven doen. Was prima muziek! Enne, djkoelkast.... Wow! Dat was genieten gisteren.
En dan mijn muziek kanker vindenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:26 schreef dekilo het volgende:
Verzoekje
Pink Floyd - Another brick in the wall
of
Red Hot Chili Peppers - Under the bridge
of
Anouk - Nobody?s wife
Originele is ook wel goed daar niet van.quote:
je draaide net wel cancer!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En dan mijn muziek kanker vinden
Ik heb ook een paar slechte gemaaktquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:27 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik zit al op scherp en krijg bijna de neiging om weer jingles te gaan bakken.
Dat zullen ze wel waarderen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar slechte gemaakt
Huilend naar de club van JVTquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:26 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik wil De Jeugd van Tegenwoordig - Tante Lien horen
Is ook bijna hetzelfde, slimme swypequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:27 schreef Keselo het volgende:
Helemaal zin in thuis zitten, radio aan em lekker slowchatten
Ik probeerde net slowchatten te swypen, kreeg ik discussiëren
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:30 schreef FreezePop het volgende:
Vanavond Zomers uurtje met requests enzo, dus niet gaan kankeren op de muziek keuze alstublieft ok gr gr
Mooi, zo steun je ons enorm.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb weer even op een paar ads geklikt op de site
Is wachtmuziekjequote:
Een uurquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kut, ik heb nu net bespreking !
Hoe lang draai je ?!
jahquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, heeft iedereen dat.
Die loop van cold as ice, bij een dj switch ?
Ja, dat is zo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, heeft iedereen dat.
Die loop van cold as ice, bij een dj switch ?
Ja hij en Webhawk zijn de beste iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast is echt de beste DJ so far!
Klopt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja hij en Webhawk zijn de beste idd
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hmm Webhawk nog niet horen draaienquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat was vetquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm Webhawk nog niet horen draaien
heloefquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt he.. andersom koelkast
Dat zei Heloef steeds gisterenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt he.. andersom koelkast
Oh, dan heb ik dat gemist.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zei Heloef steeds gisteren
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:26 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik wil De Jeugd van Tegenwoordig - Tante Lien horen
Ik heb ook mijn eigen jingles meequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik wilde klagen over de ekdom-jingles die Koelkast gebruikt, maar besefte me dat ik ze zelf ook gebruikte gisteren. Nouja, de 3FM Request-jingle dan..
Welke tante?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:36 schreef Barba-Papa het volgende:
[..]
handen in de lucht, en de groeten aan je tante
tuut tuutquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Tante Els, ze moet het eerst even aan haar man vragen.
De vocoder jingles zijn wel baasquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn eigen jingles mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |