http://onz-radio.nl/jingle-upload.htmlquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:04 schreef utopie het volgende:
Ik heb een jingle ingestuurd, is ie binnen jongens? Wie kan er naar kijken?
Even instellingen veranderen enzeausuaquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
"ik heb een kutje" was te horen
Vulgaire ongegeneerde praat. Schande.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
"ik heb een kutje" was te horen
Jij hebt op een school gezeten voor speciale kinderen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:06 schreef -Datdus- het volgende:
Wie sprak dat in?Het klinkt als iemand waarmee ik op school heb gezeten.
Nee.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jij hebt op een school gezeten voor speciale kinderen?
Beetje dubbel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe "ik heb een kutje" is van Kud
Jawel maar je hebt een kut stem.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:07 schreef Paul het volgende:
Maar jullie konden mij dus niet goed verstaan?
Het verschil tussen muziekvolume en jouw stem was veel te groot. Als je door muziek heen praatte verstond je je niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:07 schreef Paul het volgende:
Beetje zacht, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:07 schreef Paul het volgende:
Muziek stond inderdaad te hard in vergelijking met je stem.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:07 schreef Paul het volgende:
ok, hij staat voluit, het is ook een trust mic van 5 euroquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het verschil tussen muziekvolume en jouw stem was veel te groot. Als je door muziek heen praatte verstond je je niet.
Ik heb een nep shure van 2 tientjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef Paul het volgende:
[..]
ok, hij staat voluit, het is ook een trust mic van 5 euro
Oh waar koop je dat? Merk en typequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een nep shure van 2 tientjesVond iedereen goed klinken
Doe maar niet, liever muziek dan jouw gezwamquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef Paul het volgende:
Misschien moet ik de muziek standaard wat zachter zetten? Maar dat lijkt me ook niet handig
Iedereen heeft een trust(behalve graseter)quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef Paul het volgende:
[..]
ok, hij staat voluit, het is ook een trust mic van 5 euro
Kan en dan daarna alles harder als totaal?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef Paul het volgende:
Misschien moet ik de muziek standaard wat zachter zetten? Maar dat lijkt me ook niet handig
Logitech.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Iedereen heeft een trust(behalve graseter)
Is het proberen waard, niet dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef Paul het volgende:
Logitechquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Iedereen heeft een trust(behalve graseter)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |