Alle assists aan inc stuur assist op maximumquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh Bspec. Nee ik heb het over A-spec. Ik haal įlles, behalve Monaco. Dan verlies 1 tot 3 seconden per ronde.
Ben jij ook Cogency toevallig? (gtplanet)quote:Op maandag 17 januari 2011 12:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lijkt het een beetje?
[ afbeelding ]
nee maar is wel een maat van me. van hem had ik die screenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef very het volgende:
[..]
Ben jij ook Cogency toevallig? (gtplanet)
ik vind mijn stuurtje nu niet echt een voordeel eigenlijk, ik heb het gevoel dat ik met een controller sneller ben. Niet dat mij dat boeit verder, stuur is een gaziljoen beterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Alle assists aan inc stuur assist op maximum
Die laatste lijkt me wel intressantquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:11 schreef very het volgende:
Iemand hier al aan dergelijke "auto-grinds" geslagen?
Gekocht? Ik had hem je ook wel willen sturen hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die laatste lijkt me wel intressant
Heb trouwens net de 787B gekocht
Stuur me maar een X2010quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:23 schreef very het volgende:
[..]
Gekocht? Ik had hem je ook wel willen sturen hoor
De enter ingedrukt houden op het toetsenbordquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:24 schreef very het volgende:
[..]
lol
Maar hoe start je automatisch een nieuwe race dan op deze manier?
Mwoah snel genoeg? Ik vind het sowieso dom dat je moet levelen, ben nu bijna bij level 29, als ik bij level 30 ben en de x2010, dan ga ik dit gewoon de hele tijd doen, puur omdat ik dan auto's kan kopen die ik echt tof vind en mij niet druk hoef te maken om geldquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:17 schreef Sant. het volgende:
Lol, daar begin ik niet aan. Ik grind korte races tot de enduro's en dan gaat t vlug genoeg, ik zet gewoon telkens de Dream Car championship race aan voor 16,5k XP en als ik van huis ga zet ik een enduro aan.
X2010 krijg je pas op lvl 35 bspec (of heb je dat alquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mwoah snel genoeg? Ik vind het sowieso dom dat je moet levelen, ben nu bijna bij level 29, als ik bij level 30 ben en de x2010, dan ga ik dit gewoon de hele tijd doen, puur omdat ik dan auto's kan kopen die ik echt tof vind en mij niet druk hoef te maken om geld
Link voor de wheelstand?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:30 schreef Salatrel het volgende:
ben ik de enige die denkt dat die x2010 zwaar kut is met een gewone controller? mijn wheelstand is nog onderweg
lijkt erop idd...quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk deze:
http://www.wheelstandpro.com/order.html
Erg tof.
Is zeer relax ja....gebruik 'm dagelijksquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk deze:
http://www.wheelstandpro.com/order.html
Erg tof.
Met stuur is hij niet veel beter hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:32 schreef 67Impala het volgende:
[..]
X2010 krijg je pas op lvl 35 bspec (of heb je dat al, dan heb ik niks gezegd
)
Ik vind je echt een held als je de X2010 challenge haalt op lvl 30, ik wacht wel gewoon tot ik Bspec lvl 35 ben, nog 3 levels te gaan![]()
Verder is die vettel challenge echt kut! Gaat heel wat uurtjes in beslag nemen met mijn Dualshock....
Weet je zeker dat dat werkt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De enter ingedrukt houden op het toetsenbord
Mij te veel werkquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:00 schreef caspervc het volgende:
Trouwens, ik houd al mijn auto's hier bij. Kan je ook zien wat er mist...
http://www.mygranturismo.net/
Jij koopt alleen, of jij ruilt ook?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:29 schreef DennisDeBengel het volgende:
575 (564 verschillende) and counting hier..
Ik gebruik gewoon een Excel sheetje waar ik de auto's die ik heb gemarkeerd heb staan, als ik dan weer eens de used cars dealer leeg ga kopen kan ik snel zien welke ik al heb en welke niet.
Ik heb een Audi R10 in de aanbieding, maar wat zou je daarvoor terug willen geven? (geen standard cars want ik race alleen via cockpit)quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:00 schreef very het volgende:
[..]
Jij koopt alleen, of jij ruilt ook?
Mocht je ruilen, dan kan je in mijn lijst kijken of ik misschien nog auto's heb die jij nog niet hebt, en dan kunnen we wel wat regelen
Mijn garage: LINK
20 miljoen, duurder kan niet..quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij is die vrij prijzig....
Die wil ik best met je ruilen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:51 schreef woessie het volgende:
[..]
Ik heb een Audi R10 in de aanbieding, maar wat zou je daarvoor terug willen geven? (geen standard cars want ik race alleen via cockpit)
Ik wil die ferrari 330 wel
Zou tijd worden. Irritant, dat levellen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:55 schreef Auti het volgende:
Net wat credits uitgegeven aan een R8 Le Mans met Playstation sponsor en een Alfa 155 DTM![]()
En er zijn weer nieuwe seasonsevents!! Met 8 rondjes DTM knallen op de kleine Nurburgring, prize credits 2 miljoen. en 120000 XP
Die is het inderdaad, maar ik doe niet aan ruilen. Is niets persoonlijks ofzo hoor, maar gedoe met auto's kopieeren en usb sticks en omslachtig gedoe etc etc, dat is niets voor mij.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:48 schreef very het volgende:
@Auti:
Is dat deze audi?
[ afbeelding ]
If so, ben jij geļnteresseerd in een ruil?
balen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:01 schreef Auti het volgende:
[..]
Die is het inderdaad, maar ik doe niet aan ruilen. Is niets persoonlijks ofzo hoor, maar gedoe met auto's kopieeren en usb sticks en omslachtig gedoe etc etc, dat is niets voor mij.
Al is het wel heel verleidelijk want ik aas al een tijdje op een Escudo, maar die kom ik vanzelf wel weer een keer tegen als occassion.
Met deze nieuwe events ben je toch nog steeds aan het levelenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zou tijd worden. Irritant, dat levellen.
Ik ben lvl 27 en heb de Nascar, GT Polyphony Cup en Dreamcar Championship nog open staan, de rest is done.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:37 schreef DennisDeBengel het volgende:
Ben nu Aspec level 35 en heb nog geen events dubbel moeten doen, moet alleen nog de laatste 3 endurance races
Ik ben geen lid van GTplanet. Heb wel gewoon psn en een nickname die woessie12 heetquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:48 schreef very het volgende:
[..]
Die wil ik best met je ruilen.
Ben je ook lid van gtplanet? Daar heb ik namelijk mijn ruilschema lopen.
@Auti:
Is dat deze audi?
[ afbeelding ]
If so, ben jij geļnteresseerd in een ruil?
Maar aangezien ik hier van de mods geen speciaal ruil-topic aan mocht maken, en daar wel, leek het me handiger deze "deal" in mijn ruil-topic aldaar verder te bespreken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef woessie het volgende:
[..]
Ik ben geen lid van GTplanet. Heb wel gewoon psn en een nickname die woessie12 heet
Nee niet echt super veel in verhouding, snap niet hoe je pas 27 kunt zijn met alles op goudquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:47 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik ben lvl 27 en heb de Nascar, GT Polyphony Cup en Dreamcar Championship nog open staan, de rest is done.
ik kan niet geloven dat ik vervolgens lvl 35 kan worden door enkel enduro's te rijden.
Specials e.d. heb ik allemaal goud, dus veel xp meer dan ik kun je daar niet gehaald hebben..
krijg je vor die enduro's zo belachelijk veel dan?
Nice man! hoelang heb je daar over gedaan? met of zonder stuur?quote:Edit: Ik heb de Vettel Challenges gedaan en allemaal op goud, toen ging ik van 27 naar 33 toe. Dat zal het wel zijn (vrijgespeeld door Bspec level 30 te halen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |