quote:Technical Information (for support personnel)
Error Code 10060: Connection timeout
Background: The gateway could not receive a timely response from the website you are trying to access. This might indicate that the network is congested, or that the website is experiencing technical difficulties.
stresstest, als in DOS'en ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
Zullen we ff een stresstestje doen voor je site?
En je link is dood;
[..]
Haha wanneer komt een lapo wél goed uitquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, komt zo niet goed uit dit keer. Die lapo.
Hij gaat z'n script fixen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:44 schreef BBQSausage het volgende:
Waarom is de XML nou weer verneukt.
Nee, lamlendig, nergens zin inquote:
Ik chagrijnig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, lamlendig, nergens zin in
Nou, meestal heb ik wel een titel paraat. Nu was het gekluns.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha wanneer komt een lapo wél goed uitOja, wanneer een zeker persoon in de buurt is
Ik weet nooit ietsquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, meestal heb ik wel een titel paraat. Nu was het gekluns.
Kom je m wel NU brengen dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
Voor Tombo en Miauw allebei een doos bonbons
Merci dat jij er bent.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ik eet geen chocola meer voorlopigquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:50 schreef Dhaha het volgende:
vanavond om 21.00 exclusief gesprek met de woordvoerder van de brank in Moerdijk
Ja.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ga je nou dat hele topic hierheen kopieren?
Een zakje radijsjes danquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik eet geen chocola meer voorlopig![]()
Maar ik kan de gedachte wel waarderende gedachte aan Merci
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik meen het Dhaha, als je in het interview met de woordvoerder ook het woord brank heb gezegd ipv brand__
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
En nu is de vraag natuurlijk 'je ziet wat'?
Dus dan zal ik die maar stellen hé
Goh Kally, wat je zie je?
Allesquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
En nu is de vraag natuurlijk 'je ziet wat'?
Dus dan zal ik die maar stellen hé
Goh Kally, wat je zie je?
Succesquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Alles
Regen ook en ik ga nu naar buiten broodje kopen
Nee, dat is het antwoord op "is er iets?"quote:
Ja, maar ik ga gewoon pas als het droog isquote:
Heb je eten tot halverwege februari dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga gewoon pas als het droog is
Ik ook denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga gewoon pas als het droog is
Desnoods ga ik in hongerstakingquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je eten tot halverwege februari dan?
Het lukt Paul niet om te verbinden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:04 schreef -Miauw- het volgende:
Bart, volgens mij blijft het liedje hangen
Ik hoor nog steeds Cold as Ice. Mijn kat raakt nu geirriteerdquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het lukt Paul niet om te verbinden.![]()
Als je even refresht hoor je nieuwe muziek. Cold as ice is switch muziek.
Refresh dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hoor nog steeds Cold as Ice. Mijn kat raakt nu geirriteerd
Ik heb nog één cracotte in huis, een halve krop sla, wat partysticks, thee, cup-a-soup, één ei, yoghurt over datum, mandarijnen en kiwi'squote:Op woensdag 12 januari 2011 12:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Desnoods ga ik in hongerstaking![]()
Val ik nog wat kilo's af
ER IS AL LANG IETS! JULLIE ZIJN GEWOON LUI!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
ZO VERLIES JE KLANTEN GRAS, SNEL DOE IETS!!!!!
Ik moest die player ook uitzettenquote:
Geen alcohol?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb nog één cracotte in huis, een halve krop sla, wat partysticks, thee, cup-a-soup, één ei, yoghurt over datum, mandarijnen en kiwi's
Ik refreshte de hele tijdquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
ER IS AL LANG IETS! JULLIE ZIJN GEWOON LUI!
Klaag in het radio topic.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik refreshte de hele tijdJe hebt niet gezegd dat ik die player ook uit moest zetten.
En waarom onderbreekt iemand de muziek
oeh 3 van die 5 heb ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, champagne, wodka, rum en absinten appelschnapps
Oh, ik heb ook nog whiskey, rode wijn, witte wijn en champagnequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, champagne, wodka, rum en absinten appelschnapps
Feestje bij Tombellequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook nog whiskey, rode wijn, witte wijn en champagne
Kom maar hoorquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kom maar hoor
Ik heb nog pizza's, kipfilet en gehakt in de oven, soepen, blikken met eten, en ook rijst en van die mei-asia zooi dus ik kan echt nog wel een paar dagen voort
Echt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja inderdaad!
Ik overleef alleen nog vandaag
Ik heb groenequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee klopt, tis ook amper te drinken want het is van die zwarte
Nee geen voorraadquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?
Nergens voorraad enzo? Ik heb nog bapao's in de vriezer zag ik net
En wortelen, champignons, tomaten en bananen
Ik was maandag in een slijterij in Amsterdam daar hadden ze ook gele absint staanquote:
Oh, ik wil graag als ik ziek word ofzo ook nog wel kunnen etenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee geen voorraad![]()
Ik ben heel slecht in boodschappen doen
ja, daar heb je ook gelijk inquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik wil graag als ik ziek word ofzo ook nog wel kunnen eten
Dat weet ik niet eigenlijk, ik heb mijn fles in Spanje gekocht.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die zie je het meeste, ik geloof niet dat je die zwarte eigenlijk hebt hier in NL
En mn moeder en mn zusje wonen echt op 200 meter afstand, maar ik vind hulp vragen altijd heel moeilijkquote:
Die van mij komt ook uit spanjequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eigenlijk, ik heb mijn fles in Spanje gekocht.
Ik ook, ik bak nog liever luchtquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En mn moeder en mn zusje wonen echt op 200 meter afstand, maar ik vind hulp vragen altijd heel moeilijk
Nou, ik ook hoor, ik wil graag zelfstandig zijn enzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook, ik bak nog liever lucht![]()
ok, die was lame
Pfff, een of andere Spaanse rum (ik was vorig voorjaar in Spanjequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die van mij komt ook uit spanje
omgomgomgomg welke wodka en rum heb je
Ja, hoewel het belachelijk is om geen hulp te vragenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik ook hoor, ik wil graag zelfstandig zijn enzo
Ja, idd belachelijk, en als anderen het niet doen word ik boos, maar ik doe het toch nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, hoewel het belachelijk is om geen hulp te vragenmaar goed, ik ken het wel
Ik houd niet van rum, oh het is bruine rumquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
Stolichnaya, de enige echt Russische wodka ofzo
Hier Grasovka en 2 flessen Havana Club, nog speciales ook ofzo
Hahahaha ja, dat slaat nergens op maar ook dat herken ik wel een beetjequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, idd belachelijk, en als anderen het niet doen word ik boos, maar ik doe het toch niet
waarom heb je het dan in huisquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik houd niet van rum, oh het is bruine rum
Tot later Omearosquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:38 schreef omearos het volgende:
ga eens niet zo snelin 1 ochtend al een topic erbij, stelletje spammerd
tot vanavond
Ik heb ze wel kleiner gezien jaquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
ik moet eens wat aan m'n sterke drank collectie gaan doen, maar de laatste keer dat ik twee flessen gehaald had gingen ze dezelfde avond op
2 flessen met zijn 2en?quote:
hihi kleintjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ze wel kleiner gezien ja
Moet jij ook aan de pokon misschien?quote:
PILLENquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en het was ook niet het enige dat we op hadden
ja, die kan net zoveel drinken als ik, nog nooit een meisje gezien die dat kanquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2 flessen met zijn 2en?
Met steigermeisje?
Maar maar...quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, die kan net zoveel drinken als ik, nog nooit een meisje gezien die dat kan
Damn, wanneer werden jullie wakker?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en het was ook niet het enige dat we op hadden
nou, ze was redelijk ver weg ineens, en toen heeft ze wel wat dingen gezegdquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar maar...
met zijn 2en 2 flessen sterke drank op en dan nog steeds niets gebeurd?![]()
Daarom niets meer gebeurdquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar maar...
met zijn 2en 2 flessen sterke drank op en dan nog steeds niets gebeurd?![]()
volgende ochtend, half 9quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Damn, wanneer werden jullie wakker?
Maar nuchter komt het er ook niet vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, ze was redelijk ver weg ineens, en toen heeft ze wel wat dingen gezegd
en ik ga geen misbruik maken van iemand die dronken is
Als ze dingen zegt én ze is lam. Hit itquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, ze was redelijk ver weg ineens, en toen heeft ze wel wat dingen gezegd
en ik ga geen misbruik maken van iemand die dronken is
Ah, de heer in jou komt weer naar boven?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ze dingen zegt én ze is lam. Hit it
mwuhuhuhquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar nuchter komt het er ook niet van
quote:
Ah, dat verklaart mijn gebrek aan seks voor lange tijd!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
Je weet tog;
[ afbeelding ]
ugly vervangen voor shy
God, losers idd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef PatriQue89 het volgende:
De belastingdienst, wat een falers
Ik heb zorgtoeslag aangevraagd, via pc. En mijn zus heeft al haar toeslagen aangepast ivm meer loon..via telefoon..
Nu, op de een of andere miraculeuze wijze hebben is mijn bankrekening bij haar gegevens gekomen.. Nu frauderen wij volgens de belasting
Ik weet niet hoe het ze is gelukt.. Maar ze doen het goed
Dit is voor de mannen. Als vrouw helpt het meestal wel als je gewoon een strak topje en kort rokje aandoet, beetje hoerige makeup, en dan in de plaatselijke disco tegen iemand op gaat staan rijden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart mijn gebrek aan seks voor lange tijd!
het grappige is, dat heb ik dus gedaan, dat weet ze niet meerquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon volgende keer (nuchter) vragen of ze nog weet wat ze lam zei
OMGquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef PatriQue89 het volgende:
De belastingdienst, wat een falers
Ik heb zorgtoeslag aangevraagd, via pc. En mijn zus heeft al haar toeslagen aangepast ivm meer loon..via telefoon..
Nu, op de een of andere miraculeuze wijze hebben is mijn bankrekening bij haar gegevens gekomen.. Nu frauderen wij volgens de belasting
Ik weet niet hoe het ze is gelukt.. Maar ze doen het goed
Regel een date Zwabquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het grappige is, dat heb ik dus gedaan, dat weet ze niet meer
en al onze vrienden zeggen, "ohhh, dat weet ze nog wel hoor, maar ze durft niet"
Zo ben ik heul nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is voor de mannen. Als vrouw helpt het meestal wel als je gewoon een strak topje en kort rokje aandoet, beetje hoerige makeup, en dan in de plaatselijke disco tegen iemand op gaat staan rijden.
Heeft ie al gehad!quote:
nee.. Ze heeft zelf een andere achternaam..quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
God, losers idd.
Hebben jullie dezelfde initialen ofzo?
Met wat voor een dier?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
been there, done that, enorm uitgelopen,was gezellig
Amateursquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Ik had dat met de zorgverzekering; die hebben een jaar lang dreigbrieven gestuurd omdat ik een spiraaltje zou hebbenMaar dat was fout ingevuld bij de apotheek, dat was iemand anders... Voordat ze DAT door hadden
Iets van 3 bossen bloemen gekregen tussendoor, met excuses
Ja, dat wordt een leuke avond iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ze willen allebei wel, maar ze durven beide de eerste stap niet te zetten.
Bohhhh dat wordt echt keihard batsen als het er ein-de-lijk van komt
Ik kreeg een deurwaardersbrief voor de vorige bewoner, die er al 2 jaar niet woont en waarvan ik keurig nog elke keer alle post "retour afzender" stuurquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Amateurs![]()
Ik heb afgelopen zomer een heel gezeik gehad met energieleveranciers. Ik betaalde keurig de rekeningen automatisch maar omdat ze iemand anders op mijn adres geregistreerd hadden, die de rekeningen niet betaalde (logisch want hij kreeg zijn post ook niet) kreeg ik ook allerlei dreigbrieven en dergelijkenBen nu nog bezig de boel op te lossen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een meisje, als je later groot bent leer je wel wat dat is
Jij weet iig al wat het isquote:
dat ga ik in het vervolg ook doen, al m'n rekeningen retour afzender sturenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kreeg een deurwaardersbrief voor de vorige bewoner, die er al 2 jaar niet woont en waarvan ik keurig nog elke keer alle post "retour afzender" stuur
Ohquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee.. Ze heeft zelf een andere achternaam..
Het was helemaal raar, want het was van een andere gemeente de rioleringskosten ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat ga ik in het vervolg ook doen, al m'n rekeningen retour afzender sturen
Ja, ik ook zoietsquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kreeg een deurwaardersbrief voor de vorige bewoner, die er al 2 jaar niet woont en waarvan ik keurig nog elke keer alle post "retour afzender" stuur
Dan heet je Smit-Smitquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:59 schreef Graseter het volgende:
Wat als je met iemand trouwt die dezelfde achternaam heeft maar geen familie is.
dan creeer je een zwart gat en worden we allemaal opgezogen, iedereen is dood, eindequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:59 schreef Graseter het volgende:
Wat als je met iemand trouwt die dezelfde achternaam heeft maar geen familie is.
Dan hoef je ook niet moeilijk te doen over welke achternaam je moet nemenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:59 schreef Graseter het volgende:
Ik ken iemand die Bos-Bos heetquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:59 schreef Graseter het volgende:
Héquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet moeilijk te doen over welke achternaam je moet nemen
Wowquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:03 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een achternaam die je 100 keer kunt spellen en dan krijg je nog een brief met de foute naam
Dus ik neem met liefde de naam van mn man aan
dan hoop je maar dat je man een simpelere naam heeftquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:03 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een achternaam die je 100 keer kunt spellen en dan krijg je nog een brief met de foute naam
Ik zou mijn eigen achternaam er toch wel bij willen. Zou zo raar zijn om ineens -Miauw- de Vries te heten ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:03 schreef tombolafan het volgende:
Ik er misschien wel bij ja, maar iig mn kinderen een simpelere naamquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou mijn eigen achternaam er toch wel bij willen. Zou zo raar zijn om ineens -Miauw- de Vries te heten ofzo
Doe eens nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
en nu ook de rest van d'r NAW gegevens uitspellen?
Hoeft tegenwoordig niet meer? Je kan ook gewoon je werkelijke geaardheid kenbaar maken en je gewoon de eerste achternaam (van de twee originele) van je vrouw vóór jouw achternaam plakkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dat de mannennaam zo dominant is bij een huwelijk.
Nee klopt, maar doe dat maar eens.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoeft tegenwoordig niet meer? Je kan ook gewoon je werkelijke geaardheid kenbaar maken en je gewoon de eerste achternaam (van de twee originele) van je vrouw vóór jouw achternaam plakken
Ja Cabau Sneijder ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee klopt, maar doe dat maar eens.Dan moet de naam er wel echt toe doen.
Toch net wat je zelf wilt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee klopt, maar doe dat maar eens.Dan moet de naam er wel echt toe doen.
Hoezo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dat de mannennaam zo dominant is bij een huwelijk.
Stelletje ongeemancipeerde boerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
Nou iemand op dat O&N-feestje waar ik was die werd best gepestdie wil trouwen met z'n vriendin, maar zij vind haar achternaam nogal belangrijk (d'r vader is een of andere belangrijke pipo in de bankenwereld en d'r zusje model), dus ze wil best trouwen, maar dan moet hij háár naam nemen.
Dus iedereen spreekt hem al aan met haar achternaam
Hahahaha wat wist je niet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel goed, kan beter... krijg geschiedenisles in TAL
En daarzo?
In voor en tegenspoed.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
Nou iemand op dat O&N-feestje waar ik was die werd best gepestdie wil trouwen met z'n vriendin, maar zij vind haar achternaam nogal belangrijk (d'r vader is een of andere belangrijke pipo in de bankenwereld en d'r zusje model), dus ze wil best trouwen, maar dan moet hij háár naam nemen.
Jeeeeeezquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou het ook niet doen hoor, als kerel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stelletje ongeemancipeerde boeren
Ik dacht dat Hiroshima een Pokemon was. En nou krijg ik te horen dat Japan een heel groot aandeel in de WW2 hadquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha wat wist je niet?![]()
Vraag eens of ze weten wie "Let them eat cake!" zei
Dat zei ze sowieso niet in het Engels gok ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha wat wist je niet?![]()
Vraag eens of ze weten wie "Let them eat cake!" zei
En dat wist je niet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hiroshima een Pokemon was. En nou krijg ik te horen dat Japan een heel groot aandeel in de WW2 had![]()
ok.
omg Bennyquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hiroshima een Pokemon was. En nou krijg ik te horen dat Japan een heel groot aandeel in de WW2 had![]()
ok.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hiroshima een Pokemon was.
Een film toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat wist je niet?Je weet wel wat Pearl Harbor was?
Nee maar Frans is misschien een stapje te verquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zei ze sowieso niet in het Engels gok ik
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
Iedereen weet dat Matahari die pokemon was
Een vriendin van een vriendin van me heeft VWO gedaan en wist niet wat een NSB'er wasquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
Iedereen weet dat Matahari die pokemon was
Niet.Waar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een vriendin van een vriendin van me heeft VWO gedaan en wist niet wat een NSB'er was
Ik dacht gewoon een film van een script ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nope, is geen grapjequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
omg Benny![]()
Hiroshima, een Pokémon...je maakt een grapje hè, please
Is toch zo'n film?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh myquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon een film van een script ofzo
Oh my.....quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon een film van een script ofzo
[..]
Nope, is geen grapje![]()
Doe Maar had er iets mee te maken dacht ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef DeZwabber het volgende:
iedereen weet toch dat hiroshima de plek is waar in de tweede wereldoorlog de dolfijnen de bom lieten vallen?
Van de middeleeuwen tot de KKK, maar ik heb niks over de WW2 gehad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:17 schreef tombolafan het volgende:
Wat leerde je dan bij geschiedenis Benny?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:17 schreef iBenny het volgende:
Miauw, het antwoord op wat ik moest vragen![]()
[..]
[..]
[..]
AHAHAquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe Maar had er iets mee te maken dacht ik.
Belachelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van de middeleeuwen tot de KKK, maar ik heb niks over de WW2 gehad.
Karel de vierde?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Belachelijk
Okee, wie was dan de vader van Karel de Vijfde?
benny heeft die firmware update nooit gehadquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dan nog, Hiroshima / Nagasaki en Pearl Harbor is toch gewoon algemene kennis
Als je het gemist hebt moet je je er echt wel in verdiepen, voor jezelf.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dan nog, Hiroshima / Nagasaki en Pearl Harbor is toch gewoon algemene kennis
Nah, ik heb dat dus echt nooit gehad. Heb me uberhaupt nooit zo verdiept in de WW2. Hoogstens een keer een film over gezien, maar dat ging vooral over de Duitsersquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet zelfs in welk jaar Frederik Hendrik overleden isquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:20 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben ook niet bijzonder goed in geschiedenis. Ik vond het vaak erg leuk maar al die jaartallen en namen kon ik alleen met een tentamen onthouden.
Ik vind het echt knap hoe je het niet kan wetenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, ik heb dat dus echt nooit gehad. Heb me uberhaupt nooit zo verdiept in de WW2. Hoogstens een keer een film over gezien, maar dat ging vooral over de Duitsers
Dolle Dinsdag?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, ik heb dat dus echt nooit gehad. Heb me uberhaupt nooit zo verdiept in de WW2. Hoogstens een keer een film over gezien, maar dat ging vooral over de Duitsers
Ohh pffff....Dat hij dood is, is voor mij feit genoegquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet zelfs in welk jaar Frederik Hendrik overleden is
Ja idd... Het komt minstens eens per jaar wel naar voren dacht ik... Sowieso over de atoombommenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap hoe je het niet kan wetenVolgens mij staat het in ieder geschiedenis boek, en als je zapt komt het ook nog regelmatig voorbij op Nat Geo, Discovery, History Channel. Of in 2000 met de belangrijkste gebeurtenissen van het millennium enzo
Echt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet zelfs in welk jaar Frederik Hendrik overleden is
de japanners zeiden in ww2 voornamelijk "yay duitsland"quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de japanners zeiden in ww2 voornamelijk "yay duitsland"
de amerikanen zeiden "zo 'ne grote vuurbal jonge, BAM"
Hee, knip niet in mijn quote! ik was het begin aan het zingenquote:
Echt... ik wist er niks vanafquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap hoe je het niet kan wetenVolgens mij staat het in ieder geschiedenis boek, en als je zapt komt het ook nog regelmatig voorbij op Nat Geo, Discovery, History Channel. Of in 2000 met de belangrijkste gebeurtenissen van het millennium enzo
Zegt me ook niksquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de japanners zeiden in ww2 voornamelijk "yay duitsland"
de amerikanen zeiden "zo 'ne grote vuurbal jonge, BAM"
Ja, maar dat is omdat het een jaar voor het einde van de tachtigjarige oorlog is. En dat vond ik sneu, want hij wilde graag vrede en dat kwam een jaar na zijn doodquote:
dat, of het begin van thunderstruckquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hee, knip niet in mijn quote! ik was het begin aan het zingen
De puntjes bijknippen kan nooit verkeerd zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hee, knip niet in mijn quote! ik was het begin aan het zingen
Kan ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat, of het begin van thunderstruck
Dolle Mina zegt me wel iets. Iets met het Feminisme ofzo toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dolle dinsdag was toen de Dolle Mina's massaal naar de uitverkoop van de HEMA gingen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dolle dinsdag was toen de Dolle Mina's massaal naar de uitverkoop van de HEMA Drie Dwaze Dagen gingen
Nee sufferd! De grondlegging van Bijenkorf's Drie Dolle Dwaze Dagenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dolle dinsdag was toen de Dolle Mina's massaal naar de uitverkoop van de HEMA gingen
Zonde van de BH'squote:Op woensdag 12 januari 2011 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
BH's kopen om vervolgens te verbranden. En Baas B wilde ze hun in hun buik ofzo.
jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dolle Mina zegt me wel iets. Iets met het Feminisme ofzo toch?
Hoezo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:33 schreef -Miauw- het volgende:
Wat is iedereen zwanger de laatste tijd
Whut?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:33 schreef -Miauw- het volgende:
Wat is iedereen zwanger de laatste tijd
quote:
Veel mensen in mijn omgeving en in de media lees ik ook iedere dag wel weer iets over een zwangerschap/ Armin van Buuren wordt vader.quote:
Krijg je een baby!?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
M'n buikje komt niet van het bier en Bram
Ik kreeg van de week nummer 6 te horen die in juli 2011 komtquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Veel mensen in mijn omgeving en in de media lees ik ook iedere dag wel weer iets over een zwangerschap/ Armin van Buuren wordt vader.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij bent vreselijk![]()
Wat zullen jullie mooie kindjes krijgen
Wie zijn die anderen dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week nummer 6 te horen die in juli 2011 komt
Watquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:38 schreef DeZwabber het volgende:
oh fuck, er is weer brand bij chemie-pack
Ze zijn nu de administratie aan het verbrandenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:38 schreef DeZwabber het volgende:
oh fuck, er is weer brand bij chemie-pack
Hij gaat wel trouwenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en Simon (van Nick) gaat trouwen (niet met Nick)
En hij wordt ook papa
Een nicht, een neef en 4 vrienden/vriendinnenquote:
Ja, die ene krijgt een baby en de ander gaat trouwenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ohja ik las verkeerd, Nick krijgt baby
Oh ja, dat soort dingenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een nicht, een neef en 4 vrienden/vriendinnen
Tja, het hoort erbij hequote:
Ik las net hetzelfdequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:53 schreef -Miauw- het volgende:
Jammer GVB![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)erwagenincident.html
Ja, wacht maar, daar kom jij ook nogquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dat gaat natuurlijk gewoon hard in een bepaalde leeftijdscategorie denk ik? Net als wanneer je 80 bent je steeds meer lui weg ziet vallen, zie je in de periode 25 - 35 hoop mensen trouwen, kinderen krijgen, etc.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:53 schreef -Miauw- het volgende:
Jammer GVB![]()
Het is ook echt hel om met kinderwagen met de tram te gaan iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:53 schreef -Miauw- het volgende:
Jammer GVB![]()
Ja net, broekiequote:
0quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja net, broekie
Hoeveel huwelijken/geboortes heb je al in je naaste vriendenkring gehad?
Dat bedoel ikquote:
Ik heb één getrouwde vriendin, één vriendin met kind en één vriendin met baby on the way maar bijna iedereen woont wel samen etc.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat bedoel ikIk 5 huwelijken en 7 babies inmiddels
Uhuhquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
Echt in je naaste vriendenkring? Ik heb wel wat kennissen of (oud)-collega's die baby's hebben of getrouwd zijn, maar écht van echte vrienden niemand
Juist nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo heeft dus gewoon een stel sletten als vriendin
Goeie nieuwe TTquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben de enige vrijgezel, ik denk dat ik het sletterigst ben van allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |