quote:Technical Information (for support personnel)
Error Code 10060: Connection timeout
Background: The gateway could not receive a timely response from the website you are trying to access. This might indicate that the network is congested, or that the website is experiencing technical difficulties.
stresstest, als in DOS'en ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
Zullen we ff een stresstestje doen voor je site?
En je link is dood;
[..]
Haha wanneer komt een lapo wél goed uitquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, komt zo niet goed uit dit keer. Die lapo.
Hij gaat z'n script fixen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:44 schreef BBQSausage het volgende:
Waarom is de XML nou weer verneukt.
Nee, lamlendig, nergens zin inquote:
Ik chagrijnig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, lamlendig, nergens zin in
Nou, meestal heb ik wel een titel paraat. Nu was het gekluns.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha wanneer komt een lapo wél goed uitOja, wanneer een zeker persoon in de buurt is
Ik weet nooit ietsquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, meestal heb ik wel een titel paraat. Nu was het gekluns.
Kom je m wel NU brengen dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
Voor Tombo en Miauw allebei een doos bonbons
Merci dat jij er bent.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ik eet geen chocola meer voorlopigquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:50 schreef Dhaha het volgende:
vanavond om 21.00 exclusief gesprek met de woordvoerder van de brank in Moerdijk
Ja.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ga je nou dat hele topic hierheen kopieren?
Een zakje radijsjes danquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik eet geen chocola meer voorlopig![]()
Maar ik kan de gedachte wel waarderende gedachte aan Merci
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik meen het Dhaha, als je in het interview met de woordvoerder ook het woord brank heb gezegd ipv brand__
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
En nu is de vraag natuurlijk 'je ziet wat'?
Dus dan zal ik die maar stellen hé
Goh Kally, wat je zie je?
Allesquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
En nu is de vraag natuurlijk 'je ziet wat'?
Dus dan zal ik die maar stellen hé
Goh Kally, wat je zie je?
Succesquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Alles
Regen ook en ik ga nu naar buiten broodje kopen
Nee, dat is het antwoord op "is er iets?"quote:
Ja, maar ik ga gewoon pas als het droog isquote:
Heb je eten tot halverwege februari dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga gewoon pas als het droog is
Ik ook denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga gewoon pas als het droog is
Desnoods ga ik in hongerstakingquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je eten tot halverwege februari dan?
Het lukt Paul niet om te verbinden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:04 schreef -Miauw- het volgende:
Bart, volgens mij blijft het liedje hangen
Ik hoor nog steeds Cold as Ice. Mijn kat raakt nu geirriteerdquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het lukt Paul niet om te verbinden.![]()
Als je even refresht hoor je nieuwe muziek. Cold as ice is switch muziek.
Refresh dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hoor nog steeds Cold as Ice. Mijn kat raakt nu geirriteerd
Ik heb nog één cracotte in huis, een halve krop sla, wat partysticks, thee, cup-a-soup, één ei, yoghurt over datum, mandarijnen en kiwi'squote:Op woensdag 12 januari 2011 12:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Desnoods ga ik in hongerstaking![]()
Val ik nog wat kilo's af
ER IS AL LANG IETS! JULLIE ZIJN GEWOON LUI!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
ZO VERLIES JE KLANTEN GRAS, SNEL DOE IETS!!!!!
Ik moest die player ook uitzettenquote:
Geen alcohol?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb nog één cracotte in huis, een halve krop sla, wat partysticks, thee, cup-a-soup, één ei, yoghurt over datum, mandarijnen en kiwi's
Ik refreshte de hele tijdquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
ER IS AL LANG IETS! JULLIE ZIJN GEWOON LUI!
Klaag in het radio topic.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik refreshte de hele tijdJe hebt niet gezegd dat ik die player ook uit moest zetten.
En waarom onderbreekt iemand de muziek
oeh 3 van die 5 heb ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, champagne, wodka, rum en absinten appelschnapps
Oh, ik heb ook nog whiskey, rode wijn, witte wijn en champagnequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, champagne, wodka, rum en absinten appelschnapps
Feestje bij Tombellequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook nog whiskey, rode wijn, witte wijn en champagne
Kom maar hoorquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kom maar hoor
Ik heb nog pizza's, kipfilet en gehakt in de oven, soepen, blikken met eten, en ook rijst en van die mei-asia zooi dus ik kan echt nog wel een paar dagen voort
Echt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja inderdaad!
Ik overleef alleen nog vandaag
Ik heb groenequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee klopt, tis ook amper te drinken want het is van die zwarte
Nee geen voorraadquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?
Nergens voorraad enzo? Ik heb nog bapao's in de vriezer zag ik net
En wortelen, champignons, tomaten en bananen
Ik was maandag in een slijterij in Amsterdam daar hadden ze ook gele absint staanquote:
Oh, ik wil graag als ik ziek word ofzo ook nog wel kunnen etenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee geen voorraad![]()
Ik ben heel slecht in boodschappen doen
ja, daar heb je ook gelijk inquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik wil graag als ik ziek word ofzo ook nog wel kunnen eten
Dat weet ik niet eigenlijk, ik heb mijn fles in Spanje gekocht.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die zie je het meeste, ik geloof niet dat je die zwarte eigenlijk hebt hier in NL
En mn moeder en mn zusje wonen echt op 200 meter afstand, maar ik vind hulp vragen altijd heel moeilijkquote:
Die van mij komt ook uit spanjequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eigenlijk, ik heb mijn fles in Spanje gekocht.
Ik ook, ik bak nog liever luchtquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En mn moeder en mn zusje wonen echt op 200 meter afstand, maar ik vind hulp vragen altijd heel moeilijk
Nou, ik ook hoor, ik wil graag zelfstandig zijn enzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook, ik bak nog liever lucht![]()
ok, die was lame
Pfff, een of andere Spaanse rum (ik was vorig voorjaar in Spanjequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die van mij komt ook uit spanje
omgomgomgomg welke wodka en rum heb je
Ja, hoewel het belachelijk is om geen hulp te vragenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik ook hoor, ik wil graag zelfstandig zijn enzo
Ja, idd belachelijk, en als anderen het niet doen word ik boos, maar ik doe het toch nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, hoewel het belachelijk is om geen hulp te vragenmaar goed, ik ken het wel
Ik houd niet van rum, oh het is bruine rumquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
Stolichnaya, de enige echt Russische wodka ofzo
Hier Grasovka en 2 flessen Havana Club, nog speciales ook ofzo
Hahahaha ja, dat slaat nergens op maar ook dat herken ik wel een beetjequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, idd belachelijk, en als anderen het niet doen word ik boos, maar ik doe het toch niet
waarom heb je het dan in huisquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik houd niet van rum, oh het is bruine rum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |