Ja maar dan weet ik niet hoe lang het nog ongeveer zal durenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach ik ga vaak bij de trap staan en dan hoor ik vanzelf of de wasmachine nog bezig is
En dat voor een blondjequote:
bij ons staat de wasmachine beneden in de badkamer welke naast mijn kamer staat...en die van ons is zo oud dat als 'ie begint te centrifugeren dat je helemaal wakker schrikt als je ligt te slapenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan weet ik niet hoe lang het nog ongeveer zal duren![]()
En mijn wasmachine piept als ie klaar isMaar omdat ie op zolder staat hoor ik dat niet
Ach op de site komen elke dag ongeveer 2000 unieke bezoekers en we verdienen 50 tot 100 euro per dag.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik las gister even 2 seconden in dat topic erover om te kijken wat het was.
En als er serieus veel animo onder de luisteraars is voor een dagelijks uurtje hardstyle, dan haak ik af.
De Toppers zijn ook altijd uitverkocht, en dat wil ook niet zeggen dat je dan een avondje kwaliteit krijgt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ach op de site komen elke dag ongeveer 2000 unieke bezoekers en we verdienen 50 tot 100 euro per dag.
Ook handigquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
bij ons staat de wasmachine beneden in de badkamer welke naast mijn kamer staat...en die van ons is zo oud dat als 'ie begint te centrifugeren dat je helemaal wakker schrikt als je ligt te slapen![]()
Dus dan weet je ongeveer hoe lang nog
preciesquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
De Toppers zijn ook altijd uitverkocht, en dat wil ook niet zeggen dat je dan een avondje kwaliteit krijgt.
Aaah dus het is spamquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ach op de site komen elke dag ongeveer 2000 unieke bezoekers en we verdienen 50 tot 100 euro per dag.
ach het is wel handig, alleen niet als je als een gek ernaartoe rent omdat je denk dat de wasmachine uit elkaar kan vallenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook handig![]()
Maar ik weet nu dat het nog ongeveer 3 kwartier tot een uur duurt.
Ik krijg er een tagje voor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah dus het is spam
Wist je dat je daar een ban voor kan krijgen
Tal. Soms hou ik zo van je he. Zoals nu.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah dus het is spam
Wist je dat je daar een ban voor kan krijgen
Wow dat doe je goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach het is wel handig, alleen niet als je als een gek ernaartoe rent omdat je denk dat de wasmachine uit elkaar kan vallen![]()
de wasmachine is namelijk bijna even oud als mij
Voel je je nu dan ook extra stoer?quote:
jawel hoor, alleen we willen de wasmachine zo onderhand wel vervangen, want hij valt bijna uit elkaar, alleen weten we niet of we volgend jaar nog hier zijn of ander huis of buitenland..dus willen we nog even afwachtenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wow dat doe je goed
Of eigenlijk die wasmachine dan
In wat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn vandaag nog 2 vluchten zodat je op tijd in Solihull bent
Hij zit in Ierland meende ikquote:
Morgen weer naar Londen, jeej.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn vandaag nog 2 vluchten zodat je op tijd in Solihull bent
+1 wie maakt mn lunch vandaag?quote:
Allemaal leuk en aardig en tof voor je dat ze het in onzin goed vinden dat je dat er neer flikkert.quote:
Ik zit te twijfelen tussen een zak chips, broodje doner kebap of patatje.quote:
Dank je, nu heb ik zin in alledrie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen een zak chips, broodje doner kebap of patatje.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier net ff
[..]
Londen lijkt me leuk, ben der nog nooit geweest
Maar het is heul niet alleen voor ONZ.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig en tof voor je dat ze het in onzin goed vinden dat je dat er neer flikkert.
Maar hou je zooi ook daar. Niet iedereen is er van gediend. Mensen die het willen luisteren of op je linkje willen klikken komen wel in ONZ.
No probs!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dank je, nu heb ik zin in alledrie.
Hoe laat en waar heb je vandaag je gesprek?quote:
Lekker boeiend. Hier is het niet gewenstquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar het is heul niet alleen voor ONZ.
Het is ONZ-radio. #exitquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Hier is het niet gewenst
Ik overweeg om mn lunch te laten bezorgenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen een zak chips, broodje doner kebap of patatje.
Wat ga je halen? En rij je via Tuindorp?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef Tally het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen, maar eigenlijk heb ik lief belooft geen boodschappen meer te doen als ik honger hebMaar daar heeft hij vandaag pech mee
Want ik wil lekkers
Helaas voor werk, mag een training geven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef cafpow het volgende:
[..]
lijkt me ook. Wat ga je daar doen? Ben je er voor werk of gewoon vakantie?
Spareriblijn.nl?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik overweeg om mn lunch te laten bezorgen![]()
[..]
Wat ga je halen? En rij je via Tuindorp?
Als ik dat wil luisteren vind ik het zelf wel, ik wordt er zo langzamerhand een beetje zat van dat het niet meer voldoende is om niet in dat subforum te komen als je het gewoon een kansloos subforum vindt. Blijf daar lekker en als wij er iets over willen weten dan weten we hoe de index werkt hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Waarschijnlijk hier in t dorpquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef PeuRac het volgende:
Wat ga je halen? En rij je via Tuindorp?
Daarvoor vind ik het te vroegquote:
Dit is precies wat ik hem over msn vertelde netquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik dat wil luisteren vind ik het zelf wel, ik wordt er zo langzamerhand een beetje zat van dat het niet meer voldoende is om niet in dat subforum te komen als je het gewoon een kansloos subforum vindt. Blijf daar lekker en als wij er iets over willen weten dan weten we hoe de index werkt hoor.
14.00 uur, gewoon hier in Utreg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat en waar heb je vandaag je gesprek?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Waarschijnlijk hier in t dorpdus zal net zo spectaculair zijn
En nee ik ga niet via Tuindorp
Ok. Ik ga nu naar Delft om een boerencroissant af te leveren (die ik nog moet kopen ook).quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor vind ik het te vroegen ook nog niet open denk ik. Maar via Thuisbezorgd.nl kan je ook broodjes ed laten komen
![]()
Oeh, ik ruik pannenkoeken
Eet smakelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok. Ik ga nu naar Delft om een boerencroissant af te leveren (die ik nog moet kopen ook).
Toedels!
Dat dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:37 schreef Solique het volgende:
Ik luister sowieso muziek waar ik zelf zin in hebt. Radio stations voldoen hier vaak toch niet aan.
Heb je iemand uit ONZ in je msn?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik hem over msn vertelde net
Is er nog een functie (van die 4 gesprekken) die je voorkeur heeft?quote:
Dat zullen we nog wel zien. Doorgaans eet ik dat soort gerechten niet zo heel smakelijk.quote:
En nog luisterd ie niet. Mijn vooroordeel over ONZ-users wordt weer bevestigd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik hem over msn vertelde net
Die van gister en vrijdag heb ik een gesprek waar ik wel een goed gevoel over heb.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er nog een functie (van die 4 gesprekken) die je voorkeur heeft?
Ik was/ben ook een ONZ userquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
En nog luisterd ie niet. Mijn vooroordeel over ONZ-users wordt weer bevestigd.
Aha nou ik (we) gaan sowieso weer duimen voor jequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die van gister en vrijdag heb ik een gesprek waar ik wel een goed gevoel over heb.
En ze was zo'n leuke meid, die Samzzquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waar je mee omgaat raak je mee besmet.. IEEUWWW!!!
Wil je nu ook een tagje?quote:
Ik zal jullie missenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:40 schreef STING het volgende:
[..]
En ze was zo'n leuke meid, die Samzz
Slijmbalquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
SUPAHFET!
Huppel en Yuki zijn ook stoer.
ach, je kan toch even van de omgeving genieten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef STING het volgende:
[..]
Helaas voor werk, mag een training geven.
Paar jaar geleden wel op vakantie geweest
Ik zal vragen of ze het tagje kansloos bij je neer willen zetten!quote:
Jah. En van de Starbucks.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:42 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, je kan toch even van de omgeving genieten.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal vragen of ze het tagje kansloos bij je neer willen zetten!
Ik vond jou eerst ook stom. Nu niet meer, maar de gemiddelde ONZ-user kan volgens mij niet kauwgom kauwen en in een rechte lijn lopen tegelijkertijd. Althans, zo komen ze over.quote:
Het is niet zo makkelijk zo'n tagje.quote:
Ik ben dan ook heel stomquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond jou eerst ook stom. Nu niet meer, maar de gemiddelde ONZ-user kan volgens mij niet kauwgom kauwen en in een rechte lijn lopen tegelijkertijd. Althans, zo komen ze over.
Jij bent wel de enige vrouw die kan rijden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel stom![]()
En idd veel komen zo over. Pest is vooral dat ze onz echt als trollforum zien. Daarbuiten kunnen ze zich vaak wel gedragen, de wil om dat te doen ontbreekt alleen vaak
Liefquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal vragen of ze het tagje kansloos bij je neer willen zetten!
Precies, en dan denk ik, hou dat lekker bij dat selecte clubje mongolen en val een ander niet lastig. Ik vind het echt een tenenkrommend subforum.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En idd veel komen zo over. Pest is vooral dat ze onz echt als trollforum zien. Daarbuiten kunnen ze zich vaak wel gedragen, de wil om dat te doen ontbreekt alleen vaak
In ONZ is het voornamelijk elkaar overtroeven wie het "grappigst" is, net als in KLB eigenlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij bent wel de enige vrouw die kan rijden.
Ik heb er alle vertrouwen in dat jij dat kanquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:47 schreef Kluts het volgende:
Misschien moet ik anders eens gaan trollen in ONZ, dan leren ze het wel af.
Vroegah vond ik het leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies, en dan denk ik, hou dat lekker bij dat selecte clubje mongolen en val een ander niet lastig. Ik vind het echt een tenenkrommend subforum.
Yeah right.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:47 schreef Kluts het volgende:
Misschien moet ik anders eens gaan trollen in ONZ, dan leren ze het wel af.
Jij zou nog iets van haar kunnen leren hoorquote:
Same here. In de tijd van Alberto en z'n parkquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Vroegah vond ik het leukEn zat ik er ook vaak. Maar dat is nu al jaren anders want het is gewoon onwijs veranderd. Vroeger vond ik er echte humor in staan. Nu meer dom en breinloos geouwehoer. Toen ik modje werd (de eerste keer) was men ook bang dat ik mijn ONZ clubje mee zou nemen naar een serieus forum
De park checkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:48 schreef STING het volgende:
[..]
Same here. In de tijd van Alberto en z'n park
Ik vind het erg zonde van mijn tijd. Dus wees maar niet bang.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zou nog iets van haar kunnen leren hoor
Nee nog steeds zelfde. Net als in KLB waar men elkaar probeert te overtreffen in wie het hardste kan schreeuwen, meeste scheldwoorden kan gebruiken en wie het hardste kan klagen zonder dat er echt te klagen valt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:46 schreef STING het volgende:
[..]
In ONZ is het voornamelijk elkaar overtroeven wie het "grappigst" is, net als in KLB eigenlijk.
Of is dat inmiddels anders?
Hij komt nog wel eens boven drijven jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef STING het volgende:
[..]
Wat een rage was dat toen, topics vol
[KLB1.0]quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[KLB]Vroegah was toch alles beter? Ik voel me als newbie altijd zó niet gewaardeerd
*krast
[/KLB]
Dat blijkt wel uit het *kras gedeelte toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[KLB1.0]
TS kan er niet mee omgaan
[/KLB1.0]
Hier staan ze allemaalquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[KLB1.0]
TS kan er niet mee omgaan
[/KLB1.0]
Captain obviousquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit het *kras gedeelte toch?
Geweldig tochquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef STING het volgende:
[..]
Hier staan ze allemaal
De fok meme's
Niet inmiddels een regenponcho nodig?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:52 schreef Tally het volgende:
Bleh de boodschappen dan maar... Kijken of ik een regenjas kan vinden, want de auto zal ik er niet kunnen parkeren op woensdagmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |