abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91263878
Leyla doet dat ook wel eens hoor, hard huilen zodra ik haar in bed lig, loop ik weg en nog voordat ik in de keuken sta slaapt ze. Maf kind.

En Sola, ik woon in den haag.. Als je een keer oppas nodig hebt roep je maar...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91263900
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef Orea het volgende:
Maf he? Leia heeft dat niet, maar sommige kindjes hebben dat inderdaad even nodig.. alles eruit gooien voordat de knop om kan..

Als ze nog niet moe genoeg is gaat ze liggen gillen (lachen-gillen zeg maar, soort toonladders oefenen :') ) en kletsen :')
Ja dan haal ik haar er toch nog ff uit... Tot ze gaat piepen en dan hup terug. *snurk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91264014
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:18 schreef Solagratia het volgende:
Oei Orea, niet ziek worden! Succes vandaag, zorgen voor een baby als je niet lekker bent is echt pittig.
Ach Shirley, niet ongesteld zijn is het enige wat ik mis van de zwangerschap. Bij mij is het minder heftig dan voor de zwangerschap, maar dat is dus niet altijd zo.

Net bij de huisarts geweest die heeft haar curve bekeken en had het gelijk over de kinderarts. Hij denkt niet aan ernstige dingen, maar wil toch dat ze even bekeken wordt. Dus gelijk een afspraak gemaakt en 25 januari kunnen we terecht. Hij heeft mijn vermoeden van koemelkallergie niet bevestigd of ontkent, maar goed daar is denk ik ook wat meer onderzoek voor nodig.
fijn dat jullie doorgesturud wroden!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91264023
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:31 schreef Ticootje het volgende:
En Sola, ik woon in den haag.. Als je een keer oppas nodig hebt roep je maar...
Lief! Ga ik onthouden en wederzijds natuurlijk :Y

Grappig, ik zat me al 2 dagen af te vragen hoe ik het nou ging oplossen en nu is het zo opgelost. Echt fijn :Y
pi_91264149
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:30 schreef Solagratia het volgende:
Orea, het lijkt net of Leia aan de kapstok hangt met die armen zo :D snap je wat ik bedoel?
Lekker dat ze weer zo goed ging slapen!

Ja :D zo kijkt ze ook :') (ze heeft echt mijn WHAT!? blik met één wenkbrauw opgetrokken :D)
pi_91264186
Haha ja, die ene wenkbrauw, echt té grappig! :D
pi_91264200
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja dan haal ik haar er toch nog ff uit... Tot ze gaat piepen en dan hup terug. *snurk.
dat doe ik ook ja! Want anders kan ik blijven lopen voor bijv. haar speen. En als je dan haar kamer inkomt dan beweegt ze heel heftig armen en benen en krijg je de grootste lach.. zo van: hoooooi je bent er O+ GEZELLIG! :')
pi_91264339
Haha wat herkenbaar. Hier werkt het echt stukken beter nu ik haar meteen bij de eerste gaap in bed leg. Het is alleen wat lastiger op visite. We waren net bij mijn tante en ze was ineens heel moe en ze kon dus niet ineens gaan slapen en toen was het dus mis. Ben daar weggegaan met een hard gillend meisje. Nu ligt ze lekker te slapen :D
Solagratia: Friso allergy care kan je geloof ik alleen via de apotheek krijgen, die heb ik ook. Pepti kan je wel bij de kruidvat end krijgen. Er zit alleen wel een verschil tussen Pepti en allergy care & nutramigen. Moet je maar ff online kijken.
pi_91264513
Tnx Noa, ik ga eens op onderzoek uit :)
pi_91264641
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:42 schreef Noa24 het volgende:
Haha wat herkenbaar. Hier werkt het echt stukken beter nu ik haar meteen bij de eerste gaap in bed leg. Het is alleen wat lastiger op visite. We waren net bij mijn tante en ze was ineens heel moe en ze kon dus niet ineens gaan slapen en toen was het dus mis. Ben daar weggegaan met een hard gillend meisje. Nu ligt ze lekker te slapen :D
Solagratia: Friso allergy care kan je geloof ik alleen via de apotheek krijgen, die heb ik ook. Pepti kan je wel bij de kruidvat end krijgen. Er zit alleen wel een verschil tussen Pepti en allergy care & nutramigen. Moet je maar ff online kijken.
Allergycare is ook verkrijgbaar bij de DA, althans, bij die van ons.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91265024
Hoe weet je dan welke je moet kiezen? Behalve de prijs is er niet veel verschil toch?

Pepti: 24 euro voor 900 gram
Friso Allergy Care: 36,47 euro voor 700 gram
Nutramigen: 18,99 voor 400 gram.
(internetprijzen)
Is de duurste dan het beste of kan je dat niet zeggen?
  donderdag 13 januari 2011 @ 14:57:21 #187
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91265039
Nutramigen is volgens mij alleen op recept verkrijgbaar. Aangezien zat 25 euro per blik voor 3 dagen kost wil je dat ook wel bij het eerste blik vergoed krijgen vermoed ik...

Nathan ligt alweer te slapen :?
  donderdag 13 januari 2011 @ 14:58:09 #188
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91265074
Nutramigen is voor kindjes die overal allergisch voor zijn. Pepti is voor kindjes die KMA hebben volgens mij...
pi_91265760
Uhm ik weet niet of ik het helemaal goed uitleg maar volgens mij zit het zo.
Friso allergy care en Nutramigen zijn nog meer verknipt geloof ik als pepti. Dus voor kinderen met een ernstigere allergie voor koemelk. Pepti en Friso intensief zijn minder verknipt geloof ik.
Wij hebben het ook eerst uitgeprobeerd met Pepti, maar die wou ze zowiezo niet drinken vanwege de smaak. Deze soort melk is namelijk een stuk minder lekker. Vervolgens zijn we overgestapt op de friso allergy care. Deze wou ze wel drinken.
pi_91266064
Als ik het zo lees dan is Friso Allergy Care de beste keuze. En dan hopen dat ze het gewoon wil drinken.

Zou wat zijn als ze straks helemaal geen KMA blijkt te hebben ;)
pi_91266657
Oh ik weet niet of dat de beste keuze is hoor, het is alleen de enige waar ik ervaring mee heb :) En volgens mij kom je er niet achter als je het niet probeert. Wij zijn ook, zonder overleg met de KA, waar we al liepen voor haar reflux, begonnen met deze voeding. Vond de KA, toen we daar een maand later waren, ook geen probleem. Hopelijk werkt dit voor jullie!
pi_91268011
We gaan gewoon wat uit proberen :) Het kan ook geen kwaad lijkt me.

Heb ik soms hardop gezegd dat het goed ging met de slaapjes? Het is weer helemaal mis boven brullen, beneden krijsen en tussen door heel hard in haar ogen wrijven. Steeds denk ik dat ze slaapt en dan begint het weer opnieuw.

Heb haar nu 5 minuten laten huilen, ga maar eens kijken.

Edit: maar eruit gehaald en nu ligt ze na te snikken in de box. volgens mij vindt ze het wel lekker om rustig te liggen met haar speen.

Oh trouwens, we waren bij de huisarts aan het wachten en toen was er ook een moeder met haar dochter en die dochter had een kraal in haar neus gestopt. Toen bedacht ik me dat ik daar over 1 a 2 jaar ook vast zat met Amy die iets in haar neus had gestopt.

[ Bericht 30% gewijzigd door Solagratia op 13-01-2011 16:13:43 ]
pi_91268981
Ai Sola! Geld niet altijd hoor ;) ik zeg het bewust hardop steeds :P het resultaat is dat ze er nu alweer 2 uur op ligt.. Ik ga haar dus zo maar zelf wakker maken en dan eens wat langer ophouden straks.. Als ze weer om 18:00 erop ligt, wordt het weer drama vannacht..

Hahaha hou op schei uit! Kralen in neus, lampjes inslikken (zag ik laatst bij funiest...)
pi_91281680
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:07 schreef Solagratia het volgende:
Omgeving Rotterdam en moet naar Ede toe.
We hebben niet echt contact met de buren, niet meer dan het weerpraatje en baypraatje als je elkaar tegen komt.
ik werk op donderdag helaas, want zit ook soort van omgeving rotterdam ;)
had je dr hier idd ook wel mogen laten, mja heb je dus weinig aan (en of je t uberhaupt zou willen *lol* bij een wildvreemde ;))
  donderdag 13 januari 2011 @ 20:39:29 #195
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_91281850
hey hey ;) Zie dat ik hier nog heel eventjes mee mag gluren ;)
Mijn dochter is van 29.07.2010
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_91292773
Welkom Reilan! Hoe heet ze en heb je een fotootje? Als je dat online wil zetten dan..

Hier is even een fotootje van Mex, heb niet veel te vertellen,behalve dat er een tandje doorkomt en volgens mij voel ik de tweede ook al beginnen...

pi_91303151
oooh Mex O+ O+ wat ben jij een lekker ding!!
pi_91305165
Mex al tanden :o maar hij is nog maar iets van 3 maanden! Wat een snelle jongen! En wat een lekkere hapwangen O+

Hoi Reilain! Welkom met je dochter!

Son: ze gaat naar Saffier ;)

Orea, na jouw post over lampjes inslikken heb ik gelijk de afspraak gemaakt met Amy dat ze dat nooooit zal doen. :6 Lampjes inslikken, hoe verzin je het! :{w
Die doktersassistente had nog gevraagd of het meiske kon snuiten, anders kon ze het wel zelf uitsnuiten :D Uiteindelijk mocht ze wel langskomen om het te laten verwijderen door de dokter. En ik hoorde nog een smerig verhaal :r Over een kind dat een doperwt in haar neus had gestopt. Die was daar gaan rotten en toen stonk dat meisje uit haar mond, dus naar de dokter alwaar het een doperwt bleek te zijn.

Amy krijgt steeds meer oog voor de katten. Had zostraks al frummels oor vast :+ Amy ligt nu te gillen op het kleed en is bezig haar heupen op te drukken enzo. Dichter bij omdraaien komt ze nog niet :P
pi_91305434
Reilain, welkom! Voor heel eventjes dan ;)

Mex, wat een lekkere wangen heb jij! En al tandjes... wauw! :D

Amy draait dus ook nog niet? Ik vind het zo typisch dat je "in de boekjes" leest dat kinderen met zo'n drie maanden van buik naar rug en met vier maanden van rug naar buik draaien, maar als je 't in de praktijk bekijkt, doen kinderen dat volgens mij bijna altijd later. Anne is nu bijna vier maanden en maakt ook nog geen enkele aanstalten. Maar ja, ze is sowieso wel een beetje lui, want heel veel andere dingen die ze nu zou "moeten kunnen" doet ze ook nog niet.
pi_91305836
Amy kan van haar buik naar haar rug draaien maar dan moet je haar armen precies zo onder haar zetten dat ze er geen last van heeft als ze wil omdraaien. Gister speelde ze gewoon vliegtuigje.
Rug naar buik dat doet ze nog niet. Maar ach, zo lang in wel ontwikkeling zie maakt het mij niet uit waarin. Ze is nu heel erg bezig met haar omgeving. Ik ging voor de kledingkast staan en ze ging direct alles helemaal bekijken, proberen aan te zitten met haar handje. Als ik in de wachtkamer zit bij de huisarts dan kijkt ze naar iedereen en lacht ze naar iedereen. Ik denk dat ze daar dan nu even druk mee is. Op dit moment is ze Sophie de Giraffe aan het vermoorden, tjah ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')