Ja dan haal ik haar er toch nog ff uit... Tot ze gaat piepen en dan hup terug. *snurk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef Orea het volgende:
Maf he? Leia heeft dat niet, maar sommige kindjes hebben dat inderdaad even nodig.. alles eruit gooien voordat de knop om kan..
Als ze nog niet moe genoeg is gaat ze liggen gillen (lachen-gillen zeg maar, soort toonladders oefenen) en kletsen
fijn dat jullie doorgesturud wroden!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:18 schreef Solagratia het volgende:
Oei Orea, niet ziek worden! Succes vandaag, zorgen voor een baby als je niet lekker bent is echt pittig.
Ach Shirley, niet ongesteld zijn is het enige wat ik mis van de zwangerschap. Bij mij is het minder heftig dan voor de zwangerschap, maar dat is dus niet altijd zo.
Net bij de huisarts geweest die heeft haar curve bekeken en had het gelijk over de kinderarts. Hij denkt niet aan ernstige dingen, maar wil toch dat ze even bekeken wordt. Dus gelijk een afspraak gemaakt en 25 januari kunnen we terecht. Hij heeft mijn vermoeden van koemelkallergie niet bevestigd of ontkent, maar goed daar is denk ik ook wat meer onderzoek voor nodig.
Lief! Ga ik onthouden en wederzijds natuurlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:31 schreef Ticootje het volgende:
En Sola, ik woon in den haag.. Als je een keer oppas nodig hebt roep je maar...
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:30 schreef Solagratia het volgende:
Orea, het lijkt net of Leia aan de kapstok hangt met die armen zosnap je wat ik bedoel?
Lekker dat ze weer zo goed ging slapen!
dat doe ik ook ja! Want anders kan ik blijven lopen voor bijv. haar speen. En als je dan haar kamer inkomt dan beweegt ze heel heftig armen en benen en krijg je de grootste lach.. zo van: hoooooi je bent erquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dan haal ik haar er toch nog ff uit... Tot ze gaat piepen en dan hup terug. *snurk.
Allergycare is ook verkrijgbaar bij de DA, althans, bij die van ons.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:42 schreef Noa24 het volgende:
Haha wat herkenbaar. Hier werkt het echt stukken beter nu ik haar meteen bij de eerste gaap in bed leg. Het is alleen wat lastiger op visite. We waren net bij mijn tante en ze was ineens heel moe en ze kon dus niet ineens gaan slapen en toen was het dus mis. Ben daar weggegaan met een hard gillend meisje. Nu ligt ze lekker te slapen![]()
Solagratia: Friso allergy care kan je geloof ik alleen via de apotheek krijgen, die heb ik ook. Pepti kan je wel bij de kruidvat end krijgen. Er zit alleen wel een verschil tussen Pepti en allergy care & nutramigen. Moet je maar ff online kijken.
ik werk op donderdag helaas, want zit ook soort van omgeving rotterdamquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:07 schreef Solagratia het volgende:
Omgeving Rotterdam en moet naar Ede toe.
We hebben niet echt contact met de buren, niet meer dan het weerpraatje en baypraatje als je elkaar tegen komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |