Zal het er zo even bijpakken, het ligt boven en er ligt er een aangeplopt bij me nuquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:46 schreef Fannetje het volgende:
Orea, wat stond er nog meer op dat formulier? Ben best nieuwsgierig wanneer ze iets echt moeten kunnen!
Grappig van dat lampje. Tenminste, als het je eigen kind niet is
Zo'n rood knipperend klein led dingetje denk ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:46 schreef Solagratia het volgende:
Neee! wat voor lampje was dat dan? En hoe krijgt een kind dat doorgeslikt
Zou het de leeftijd zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:26 schreef Orea het volgende:
Als het goed is kun je deze openen en dan vergroten?
Dus relaxxxx het komt ongetwijfeld goed met onze kinders
Hier dacht ik de dame een beetje te gaan uitputten en langer wakker houden overdag.. want het is 's nachts een beetje rommelig nu.. Maar ze begon net te krijsendus ik denk: maar eens op bed gooien! En ze raakte haar matras nog niet of snurk
Daar gaat mijn plan om nu naar het dorp te gaan
dus nu maar koffie en dan straks naar het dorp. Huis alweer aan kant! /huisvrouwenpraat
Wel heeft ze al 2 poepbroeken gehad vandaagze haalt in tegenwoordig!
Klopt, tnx!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:26 schreef Orea het volgende:
Als het goed is kun je deze openen en dan vergroten?
Ze heeft daar een heel goed voorbeeldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:27 schreef Orea het volgende:
En volgens mij leert ze op het KDV een blér op te zetten als ze NU NU NU geholpen wil wordenkanonne wat een geluid komt eruit
ben ik helemaal niet gewend van haar! Normaal huilt ze wel, maar sinds een week zet ze kracht bij ofzo
![]()
Ik kwam in de ikea een keer een vrouw tegen met een heel klein kindje van een week of 6 die zat te huilen van de honger en de moeder zei "je moet wachten tot we thuis zijn"quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:40 schreef Leandra het volgende:
Sola, de afspraak met de KA was toch omdat je HA je doorgestuurd had?! Gewoon door laten gaan dus die afspraak.
Zei zij die zit te voeden op de afdeling badtextiel van Ikea... Het restaurant met de voedingsruimte is even te ver weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |