abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91314025
Ik denk dat je jezelf dan idd helemaal gek maakt met zo'n weegschaal Sola, tenminste, dat zou bij mij het geval zijn. En succes met je scriptie ;) Wat voor studie doe je eigenlijk?

Haha Saffier, Ylana het decibelmonster. Anne huilt best wel zacht als je haar vergelijkt met andere baby's (hè Barbabientje? ;)) en we horen haar dus echt niet huilen zonder babyfoon.

Ze ligt trouwens alweer een uur te slapen. Kennelijk heeft ze wat in te halen!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:58:07 #227
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91314432
We hebben een babyfoon waarbij we het geluid uit kunnen zetten maar als Nathan hard krijst gaat ie trillen. Ook lichten er lampjes op wanneer er geluid is in de babykamer. In de praktijk heb ik de babyfoon gewoon aanstaan. Ik wil horen hoe het met Nathan is.

Sola, misschien dat ze het verkeerd hebben opgeschreven? Ik had haar een tweede keer op de weegschaal gelegd (ik heb Nathan wel eens 3 keer op de weegschaal gelegd).
pi_91314927
Heb jij Nathan 3 keer in een afspraak op de weegschaal gelegd? Had je toen steeds andere metingen? Ik vind het best grappig, ik zou dat nooit durven namelijk.

Fannetje: Ik doe een docentenopleiding, voor een vak dat niet heel erg algemeen is. Heb al 3 jaar lesgegeven en per 1 feb heb ik een baan waarbij ik helemaal niet voor de klas sta, maar wel dezelfde doelgroep. Jongeren dus. Ik vind voor de klas staan namelijk - op dit moment - niet echt mijn ding :') Maar alleen de scriptie nog, dan ben ik klaar :)

Wat lekker dat ze zo goed slaapt! En wat schattig dat ze zo zacht huilt O+
pi_91315155
Spannend Sola, een andere baan! :)
Waarom vond je voor de klas staan niet je ding? Ik werk in het basisonderwijs en vind het heerlijk O+
pi_91315345
Ik weet niet wat Leia heeft, maar zodra ik haar in bed leg valt ze meteen in slaap, om na 5 minuten krijsend wakker te worden :? ontroostbaar! Vanmorgen heb ik haar uiteindelijk in de doek gepropt en ben naar het dorp gegaan. Ging prima! Lachen naar iedereen.. Net bij thuiskomst sliep ze, dus hoppa weer in bed.. en weer na 5 minuten krijsen!! :?

En nu ligt ze heel lief met haar (nieuwe) babygym te spelen.. maar wat er nou is? Zo doet ze nooit als ze naar bed gaat/in bed ligt :?
pi_91315422
Misschien is ze bezig om indrukken van deze week te verwerken? :?
pi_91315488
Oh vervelend Orea! Misschien wil ze gewoon niet slapen? Gek wel!

Fannetje, ik ben niet heel goed in orde houden. Ik kan het wel, maar dan vooral in de brugklas/2e klas. Zodra ze ouder zijn en een grote bek hebben dan word ik er onzeker van. Ik ben 23 dus misschien over 10 jaar weer proberen. Het lesgeven zelf en het contact vind ik wel erg leuk!
pi_91315678
Oh ja, dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik kan ook niet zo goed tegen pubergedrag ;) Maar op de basisschool (en vooral in de lagere groepen) heb je daar nog niet zoveel last van :)

Wat ben je nog jong trouwens! :o

Mijn dametje is wakker, dus ik ga haar even uit bedje plukken :)
pi_91317536
Nou hier nog een overbezorgde moeder hoor en eigenwijs, zal er beide wel in staan. Ik neem van niemand en ook van het cb niet, zomaar wat aan als dat tegen mijn gevoel in gaat :P
Solagratia, ik zou wel gewoon naar de KA gaan. Waarom zou je niet gaan, als hij niets vindt is dat toch alleen maar fijn. Gewoon schijt hebben aan andere mensen hoor en al helemaal als je het gevoel hebt dat er iets mis is. Heb ik ook de afgelopen periode moeten leren haha.
Orea: Misschien moet ze idd even het 1 en ander verwerken ofzo? Of is ze al te moe als ze naar bed gaat? Lastig dat ze je het niet gewoon ff kunnen zeggen.
pi_91318239
Wat ben je inderdaad nog een lekker jonkie Sola :P En inderdaad, ik zou de afspraak lekker laten staan :Y als het niks is, dan is het niks. En anders loopt e.e.a. maar vast. En inderdaad, laat ze maar hoor!

Nou ik weet het ook niet.. verwerken zou kunnen.. Zojuist stak ze haar vingers in mijn neus, kneep vervolgens en als ik dan auw zeg begint ze te schateren :? .....

Dus het zal wel meevallen!
pi_91318596
Kan heel goed het verwerken van alles zijn orea. Herken het wel een beetje van Lotte

Vanmorgen kwam de wvk van het cb langs. Niet echt wat bijzonders eigenlijk. Bij Lotte gingen ze toen nog wegen maar dat werd nu niet gedaan, zal wel veranderd zijn in 2,5 jaar tijd.

Jelle heeft vannacht voor het eerst in een slaapzakje geslapen in de hoop dat hij dan wat beter zou slapen in het wiegje. Hij vind het namelijk wel erg lekker om bij mij te slapen, maar dat ligt voor mij niet altijd even lekker. Hij heeft best goed geslapen vannacht, wie weet hielp het ;) was wakker om 2 uur, 5 uur en 8 uur. Netjes dus ;D
pi_91318774
Dat is zeker netjes Mrien!

Nou ja, ik gooi het dan maar op verwerken :P gisteren sliep ze zowat de hele dag en nu heeft ze vanaf 9 uur vanmorgen maar 2 keer 10 minuten geslapen ofzo :o dus ik ben benieuwd hoe knocked out ze vanavond is... Maar het was zo sneu, ze moest op een gegeven moment gewoon kokken zo overstuur was ze ;( kreeg haar niet rustig, dus maar even laten 'uithuilen'... (uiteraard bij me, als ze zo overstuur is ga ik haar niet laten liggen)

Ze is nu wel lekker vrolijk bij me, lekker aan het kletsen en gillen aan het oefenen :Y) (samen gillen is toch het leukst :D)
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:40:41 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91319236
Sola, de afspraak met de KA was toch omdat je HA je doorgestuurd had?! Gewoon door laten gaan dus die afspraak.
Zei zij die zit te voeden op de afdeling badtextiel van Ikea... Het restaurant met de voedingsruimte is even te ver weg :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_91319866
Aaaaah Leandra O+ cute!
pi_91320112
Ahh Leandra! Wat schattig! Heb je een lekker plekje gevonden? Afspraak was via de HA ja :Y

Ik laat de afspraak gewoon doorgaan, waarschijnlijk ben ik daarna gerustgesteld als er echt niets aan de hand is.

Haha Orea, vingers in je neus! Amy pakt mijn mond beet als ik tegen haar praat (en ze kan erbij) of ze aait over mijn kin, ze heeft van die zachte handjes O+ totdat die nageltjes gaan grijpen ;(
Fijn dat ze nu weer vrolijk is, dat overstuur huilen is zo erg. En als Amy dan weer vrolijk is kan ik me echt niet voorstellen dat ze net zo zat te krijsen.

Ben ik de jongste hier? :o Ik wilde gewoon snel "groot worden" :P
  vrijdag 14 januari 2011 @ 16:04:17 #241
259886 pessie
pi_91320485
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:40 schreef Leandra het volgende:
Sola, de afspraak met de KA was toch omdat je HA je doorgestuurd had?! Gewoon door laten gaan dus die afspraak.
Zei zij die zit te voeden op de afdeling badtextiel van Ikea... Het restaurant met de voedingsruimte is even te ver weg :')
Ik kwam in de ikea een keer een vrouw tegen met een heel klein kindje van een week of 6 die zat te huilen van de honger en de moeder zei "je moet wachten tot we thuis zijn" :{ . TSR geeft dat bij sommige vrouwen (bij een vriendin van me die mee was). Ik weet niet waarom dat was maar ik vond het echt een beetje zielig voor de baby.
pi_91321915
Dit 'tot de sterren en daar voorbij' moment ;) duurde 10 minuten :{
Nu ligt ze weer te jengelen in de box...Ze zit zichzelf in de weg!

pi_91322040
Ach arme Leia...
pi_91322493
En in de draagdoek laten slapen terwijl je in huis rommelt? Of gewoon op de bank zit of zo. Wij leggen Amy wel eens even in de maxicosi als ze zichzelf in de weg zit. Doordat ze zo opgerommeld zit, wordt ze er heel rustig van. Soms slaapt ze dan even en daarna is het weer prima. Desnoods een speeltje erbij voor als ze toch nog niet helemaal moe is en lekker een speentje in. Ik leg Amy ook wel eens in de box met een deken en een speen. Meestal speelt ze dan wat met de boxspiraal. en dan valt ze ineens in slaap.

En als dat ook allemaal niet helpt, voor de tv zitten met Leia lekker onder een dekentje tegen je aan.

Of gewoon doen waar je al mee bezig bent natuurlijk :P

Viel ze in slaap terwijl ze tussen je benen lag? Wat lief!
pi_91322655
Slapen doen we al even niet meer in de draagdoek :P heb haar erin gepropt, en toen we 1,5 uur later uit de bus stapte vlak bij huis viel ze in slaap :') dus ik helemaal *O*... doe de voordeur open en WAKKER!! *O* -O-

Nou ja, ze zit zichzelf lekker dwars, ze zal straks wel echt instorten ;) (hoop ik dan maar!) en ja.. we waren op de bank lekker aan het dollen.. Zij kwijlde mij onder, ik kriebelde haar.. en toen ineens *poef* in slaap ;)
pi_91322761
Volgens mij is dat kriebelen de truc, hopelijk hoef je niet heel de avond te kriebelen ;)
  vrijdag 14 januari 2011 @ 16:50:21 #247
259886 pessie
pi_91322848
Orea, als je met haar in het grote bed gaat liggen? Dat wil hier nog wel eens helpen.
pi_91322879
vervelend dat ze zich zo in de weg zit orea!

mijn kind heeft de slaperitis vandaag juist...hij slaapt al sinds 2uur ofzo..en vanochtend tot 9uur, en toen we wegwaren ook 2keer een half uur...apart
pi_91323460
Dat doet ze niet meer ;) samen in het grote bed = spelen tegenwoordig.. En valt ze wel in slaap, dan is het huilen in haar slaap, tot ik haar weg leg.. Raar kind... ;)

Op dit moment zit ze in Björn (das een doek :P) op mijn rug en ik hoor gegaap... dus even duimen!! ;)
pi_91323510
Arme kindjes die zichzelf in de weg zitten..

Ilse is ook niet helemaal lekker. Ze had vanmiddah wat verhoging. Dronk dr fles niet helemaal leeg, en bij het boertje kwam een golf melk terug. Daarna dr in bed gelegd, maar ze werd weer snel wakker. Ze heeft daarna bij mij nog wel geslapen. De volgende fles wel helemaal leeg, en ze ligt nu weer in bed. Hopelijk slaapt ze lekker.
We wilden vanmiddag even naar de stad (N is vrij vandaag) maar dat hebben we toch maar niet gedaan.
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')