Wat een lekker ding cantarequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:42 schreef Cantare het volgende:
Hier gaat het zitten ook steeds beter! E wil ook niet anders. Echt zelf zitten kan ze nog niet, maar met een klein steuntje gaat het aardig. Dat hoofd wordt na een tijdje alleen een beetje zwaar.![]()
Wat leuk die kleine Jen![]()
En die buiken... mooi zeg! Haast ongelofelijk dat zoiets weer helemaal terug kan plooien. Ik baal wel een beetje over hoe dat bij mij ging. Tijdens de zwangerschap ben ik helemaal niet veel aangekomen en in de kraamweek was ik gewoon echt _slank_ en bijna buikloos, maar daarna kwam er ineens een paar kilo bij. Mja, beetje reserve is goed, toch? Dat kind moet ook ergens van eten.![]()
Mijn kleine druif gaat trouwens steeds harder praten, zo grappig![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
(aan het einde was ze duidelijk moe, ze had al heeel lang gespeeld)
Ja het is vooral zielig... je probeert van alles maar er is eigenlijk niets wat helpt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach gos, wat naar... Vond ik ook altijd wel moeilijk als Willem krampjes had. Je kunt zo weinig voor hem doen dan...
wilde zeggen: ik heb nog een hele verzameling van die flessen (dronk floris niet uit, dus 1 keer ofzo gebruikt om gekolfde melk in te verzamelen), mja je woont niet echt in de buurtquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:38 schreef Cantare het volgende:
Ik heb trouwens gisteren mijn eerste stagedag gehad! Merk wel dat ik niks meer gewend ben, was best moe. Maarja, het was natuurlijk ook best spannend. Sowieso beginnen met een stage en het graag goed willen doen en nieuwe mensen ontmoeten, en alles goed regelen voor E. Maar het is goed gegaan!
E had eerst niet willen drinken uit de Difraxfles bij de oppas (drinkt ze thuis wel uit). Uiteindelijk heeft ze om half 1 (1e voeding was om 7 uur...) uit een Tomme Tippee-fles willen drinken van een vriendin van de oppas... eigenwijs. Nou ja, als het zo blijft dan koop ik er ook wel zo een. Verder waren er geen problemen en was ze hartstikke vrolijk toen ik terugkwam, dus dat is fijn.
Twee keer kolven heeft twee x 150 cc opgeleverd. Ik geef flessen mee van 180 (de oppas dacht dat ze zelfs nog wel meer zou lusten) dus kolf vandaag nog een beetje bij. Viel me helemaal niet tegen. Dus als het zo door blijft gaan, ben ik tevreden!
grappig is dat altijd bij die kleintjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:47 schreef Ticootje het volgende:
Ook echt het boekje op je gezicht leggen en dan boos worden omdat er een boekje op je gezicht ligt.
Nou da's zeker jammer! Maarja, we zullen zien, misschien was het gisteren een éénmalige actie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
wilde zeggen: ik heb nog een hele verzameling van die flessen (dronk floris niet uit, dus 1 keer ofzo gebruikt om gekolfde melk in te verzamelen), mja je woont niet echt in de buurtdan is kopen goedkoper geloof ik
Dat scheelt zeker een hoop ja! Ik heb de eerste maanden alleen maar jurkjes en rokjes gedragen omdat ik geen enkele broek paste (ook niet in de winkel). Zo'n raar figuur. En langzaam maar zeker heb je ineens weer een figuur en nu draag ik weer lekker spijkerbroeken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:22 schreef Troeta het volgende:
Zo, die willem is lenig!!
Mex kan ook steeds beter zitten, vind het echt leuk om te merken hoe het steeds beter gaat, we hebben hem steeds minder stevig vast.
M'n kilo's zitten er nog wel aan,maar de vorm van mn lichaam komt wel een beetje terug gelukkig,dat scheelt al een hoop!
Ga nu het vorige topic maar ff lezen, eet smakelijk straks!
Doe ik ook! Ik let vreselijk op, drink me een ongans aan water en thee, niet snoepen, netjes elke 2 uur iets (gezonds!) eten.. Maar mijn gewicht blijft redelijk steken.. erg irritant, maar 't is niet andersquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:13 schreef Ticootje het volgende:
Je mag niet crashdieeten, maar je mag wel gewoon opletten wat je eet...
Geef je borst- of flesvoeding? Bij ons hielp het om de melk aan te maken met rooibosthee, maar die tip vervalt natuurlijk als je BV geeft... Op z'n buik op m'n arm liggen ging ook wel trouwens.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja het is vooral zielig... je probeert van alles maar er is eigenlijk niets wat helpt.
Hoewel ik hem vanmiddag even in z'n bed gelegd heb met een rubberen kruik met wat warm water erin op z'n buik, dat zijn van die dingen die dan even helpen, maar uiteindelijk is niet zo effectief als gewoon bij mama liggen.
Het is net alsof ik Soneal wat minder snel leer "kennen", maar waarschijnlijk is dat zo omdat ik er met B. alleen voor stond en we dus meer op elkaar aangewezen waren.
Aan de andere kant had ik er toen misschien ook minder moeite mee als B. een keer huilerig was, dan was ik immers ook de enige die er wat aan probeerde te doen... in je eentje machteloos zijn is misschien minder frustrerend dan met z'n tweeën machteloos zijn
Wat een vrolijk dingquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:50 schreef Solagratia het volgende:
Nou, dan moet dat maar he![]()
Hier moest ze zo hard lachen dat ze helemaal onderuit zakte![]()
[ afbeelding ]
Ja vreemd he? Ik kreeg mijn spijkerbroek bijna niet dicht met de knoop,maar hij zakte wel af en ik kon niet bukken zonder een bilspleet te showen. Kon ook geen normale hoge broek vinden en truitjes zaten strak op de gekste plekken,maar verder zaten ze veel te ruim.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:47 schreef Solagratia het volgende:
[..]
Dat scheelt zeker een hoop ja! Ik heb de eerste maanden alleen maar jurkjes en rokjes gedragen omdat ik geen enkele broek paste (ook niet in de winkel). Zo'n raar figuur. En langzaam maar zeker heb je ineens weer een figuur en nu draag ik weer lekker spijkerbroeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |