Ik vraag het me ook af...quote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef themole het volgende:
[..]
Waarchijnlijk zit daar iets achter, maar wat weet ik niet.
Ze kunnen sowieso nog niet eens correct schrijven! pfftquote:
Al gefixedquote:Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef Jump het volgende:
[..]
Ooit Gemist als je in Belgie zit, anders niet denk ik
Als ze die container grap is de USA gedaan hadden, waren ze verdacht van terrorisme waarschijnlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 22:23 schreef Zephyrus het volgende:
BelgenWat me opvalt is dat ze, ondanks dat ze nietsvermoedende slachtoffers zijn, zacht en beleefd blijven. Zie bijvoorbeeld het item lenen bij mevr. Leemans toen ze dat kind achterlieten. In Nederland zou men allang de politie hebben gebeld en de vader hardhandig voor idioot hebben verklaard...
Was een squad team naar binnen gestormd.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:25 schreef Jump het volgende:
[..]
Als ze die container grap is de USA gedaan hadden, waren ze verdacht van terrorisme waarschijnlijk
... of zelfs opgeblazen. Ik vermoed iets met verdacht pakketjequote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef themole het volgende:
[..]
Was een squad team naar binnen gestormd.
dat ligt er nogal dik bovenop ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:31 schreef themole het volgende:
Overigens is die wachtsite voor de bbq een beetje dubieus. Je zegt dat je server overbelast is om vervolgens te zeggen dat ze filmpjes moeten gaan kijken(=niet rustgevend voor server). Verder lijkt het erop dat de wachttijd random gegenereerd wordt.
Raar ja... maar als je hier op de vorige pagina op de link klikt kom je er meteen op uit...quote:Op maandag 24 januari 2011 22:31 schreef themole het volgende:
Overigens is die wachtsite voor de bbq een beetje dubieus. Je zegt dat je server overbelast is om vervolgens te zeggen dat ze filmpjes moeten gaan kijken(=niet rustgevend voor server). Verder lijkt het erop dat de wachttijd random gegenereerd wordt.
Maar ja wat ik heb ingevuld: naam, adres, tel nr en email vind je ook in de gouden gids... minus dan het email adres...quote:Op maandag 24 januari 2011 22:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Volgens mij eerder een illustrerende grap m.b.t. persoonlijke gegevens
Dat dus, en ze kunnen met die gegevens ook niet mijn email-wachtwoord kraken. Kost iets meer moeite.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Maar ja wat ik heb ingevuld: naam, adres, tel nr en email vind je ook in de gouden gids... minus dan het email adres...
Inderdaad, dacht ik ook aan... maar dat gaat bij mij ook niet lukken...quote:Op maandag 24 januari 2011 22:36 schreef themole het volgende:
[..]
Dat dus, en ze kunnen met die gegevens ook niet mijn email-wachtwoord kraken. Kost iets meer moeite.
hier is de eerstequote:Op maandag 24 januari 2011 22:55 schreef pagadder het volgende:
http://www.youtube.com/user/welkombijeen
Aflevering zal binnen enkele ogenblikken wel online komen.
En die is er al?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:21 schreef Juicyhil het volgende:
Komende maandag een review van de twee afleveringen van Basta op de FP
Klopt, maar om privacyredenen kan ik geen namen prijsgeven.quote:
quote:Puntpop heeft nieuwe namen: Suzi Wan, Ken Wood en Mister Cocktail & The Partymixers. Kimberly Clark zal een exclusieve set...
25/01/2011 07:26
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |