Keuringsdienst is meer journalistiek, dit is lekker rellen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:00 schreef RaymanNL het volgende:
Programma doet me trouwens een klein beetje denken aan De Keuringsdienst van Waarde
Dat zeiden ze aan het begin van de Helpdeskaflevering ook al. "Al die oplossingen zijn zo vre-se-lijk constructief... ze hebben dus iets overgelaten voor ons. WRAAK."quote:Op maandag 24 januari 2011 21:59 schreef RaymanNL het volgende:
![]()
Geniale aflevering weer.
Maarrrrrrrr, het was deze aflevering wel meer rellen en pesten dan een echt probleem oplossen
Maar de conclusies van het programma zijn wel serieus. SABAM graait gewoon in het rond.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:01 schreef themole het volgende:
[..]
Keuringsdienst is meer journalistiek, dit is lekker rellen.
Ooit Gemist als je in Belgie zit, anders niet denk ikquote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm dit moet ik ook maar eens gaan kijken! Kun je het nog ergens anders terug kijken dan YouTube?!
Gewoon Live, op den kijkbuis.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm dit moet ik ook maar eens gaan kijken! Kun je het nog ergens anders terug kijken dan YouTube?!
Ja het is al geweest hequote:
Ingeschreven...quote:Op maandag 24 januari 2011 22:03 schreef Feestkabouter het volgende:
hier inschrijven voor de BBQ:
http://vrt.emsecure.net/o(...)kkUoRyKrVUjQPH2kmWCA
Waarchijnlijk zit daar iets achter, maar wat weet ik niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:12 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ingeschreven...![]()
Zou dat echt zijn?
Ik vraag het me ook af...quote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef themole het volgende:
[..]
Waarchijnlijk zit daar iets achter, maar wat weet ik niet.
Ze kunnen sowieso nog niet eens correct schrijven! pfftquote:
Al gefixedquote:Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef Jump het volgende:
[..]
Ooit Gemist als je in Belgie zit, anders niet denk ik
Als ze die container grap is de USA gedaan hadden, waren ze verdacht van terrorisme waarschijnlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 22:23 schreef Zephyrus het volgende:
BelgenWat me opvalt is dat ze, ondanks dat ze nietsvermoedende slachtoffers zijn, zacht en beleefd blijven. Zie bijvoorbeeld het item lenen bij mevr. Leemans toen ze dat kind achterlieten. In Nederland zou men allang de politie hebben gebeld en de vader hardhandig voor idioot hebben verklaard...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |