Die dude is natuurlijk wel een baas. Wint ie 5000 euro, gaat ie een beetje beginnen zeurenquote:
Ik zou gaan voor MIVB/STIB. Alain Flausch (de algemeen directeur van dat bedrijf, red.) en zijn top maken zich al jaren schuldig aan maffiapraktijken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:21 schreef Bonzai. het volgende:
Een echte uitdaging zou natuurlijk zijn om eens de zeer grote bedrijven, waar we allemaal belang bij hebben (zoals banken/verzekeringen en het openbaar vervoer) aan te pakken.
het zit je duidelijk hoogquote:Op zondag 23 januari 2011 01:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor MIVB/STIB. Alain Flausch (de algemeen directeur van dat bedrijf, red.) en zijn top maken zich al jaren schuldig aan maffiapraktijken.
Nederlandstalig personeel dat om het minste en geringste wordt ontslagen, personeel dat alleen bereid is in het Frans uitkomst te bieden, achterstallig onderhoud, mislukte PR-stunts, personeel dat met ontslag wordt gedwongen als ze het werk neerleggen, vandalisme, bedreigingen tegen het personeel, gesjoemel met rijtijden enzovoort...
Tijd dat die escrocs van dat bedrijf aan de hoogste boom worden geknoopt worden, naast de boom waar het personeel van de NMBS ook zal bungelen als de beerput bruusk wordt opengetrokken...
die laatste zin uit de mail. Ze ruiken al direct geldquote:Op maandag 24 januari 2011 14:44 schreef pagadder het volgende:
Als dat waar zou zijn:
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20110124_061
Ik kwam echt niet meer bij van het lachen. Ook die vier feestje boven elkaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef Feestkabouter het volgende:
die vierkante meter, geweldig!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |