abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91200477
Hallo allemaal!
Ik moet dringend iets kwijt en ik ben dringend op zoek naar jullie mening! Ik ga sinds een paar maanden ook privé om met een collega van mij. Ik kon het erg goed met haar vinden, vooral omdat we ook exact dezelfde interesses, ideeën en voorstellingen hebben. Ik wist dat ze een vriend had, daarom heb ik mezelf ook helemaal niet bij haar opgedrongen. Ik heb mezelf zelfs verboden verliefd op haar te worden, wat zomaar had kunnen gebeuren als ik dat had toegelaten. Haar vriend deelt niet bepaald haar interesses en daarom vroeg ze mij iedere keer voor bepaalde dingen, waar hij geen zin in had. Ze wilde bijvoorbeeld dat ik met haar ging paardrijden en dat ik naar haar kerk kwam. Ze zingt daar en ik vind dat ze dat heel erg goed doet. Ze heeft zelfs gevraagd of ik een keer samen met haar wilde zingen, en ik heb dat gedaan. Ik heb mezelf dus niet opgedrongen maar alleen gedaan wat zij van me had gevraagd. Ze was daar altijd heel blij en enthousiast over, misschien nog wel meer dan ik. Maar dan letterlijk vanaf de een op de andere dag begon ze me te negeren maar dan ook volledig. Ik heb nou al een paar dagen daarover nagedacht wat de reden daarvoor kan zijn. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze bang is dat ik verliefd op haar ben geworden omdat ik daar expres, en heel bewust nooit aanleiding toe heb gegeven. Ik heb haar nooit voor iets gevraagd, zij vroeg mij altijd. Zou het misschien zo kunnen zijn dat ze verliefd op mij is geworden en dat gevoel nou met aller geweld probeert te onderdrukken? Of is dat een hele gekke gedachte?
pi_91200747
Zou het niet zo kunnen zijn dat haar vriendje jullie contact verboden heeft ?
  woensdag 12 januari 2011 @ 09:47:08 #3
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91200801
Het kan uiteraard dat het vriend jaloers is geworden dat jullie zo veel lol hadden en dat ze niet meer wilden dat jullie met elkaar omgaan.

Ik denk zelf dat het een beetje van beide is.
Aan de ene kant denkt ze waarschijnlijk dat jij op haar kan vallen aangezien jullie zo goed met elkaar om gaan.
Aan de andere kant zal ze wel eens wat gedachtes gehad hebben waarvan ze schrok en zich niet meer in een situatie wilt brengen waar haar vriend niet bij mee is.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_91201153
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef Frag_adder het volgende:
Het kan uiteraard dat het vriend jaloers is geworden dat jullie zo veel lol hadden en dat ze niet meer wilden dat jullie met elkaar omgaan.

Aan de ene kant denkt ze waarschijnlijk dat jij op haar kan vallen aangezien jullie zo goed met elkaar om gaan.
Aan de andere kant zal ze wel eens wat gedachtes gehad hebben waarvan ze schrok en zich niet meer in een situatie wilt brengen waar haar vriend niet bij mee is.
Dit dus.. Het lijkt hier meer op.
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_91201268
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef Frag_adder het volgende:

Dus dat..

Ik denk dat jullie beiden verliefd op elkaar zijn.. Jij hebt 't jezelf verboden en misschien zij ook..
They call me Lola!
pi_91202834
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:35 schreef Alfred82 het volgende:
en dat ik naar haar kerk kwam.
quote:
Zet uw zinnen niet op het huis van een ander, en evenmin op zijn vrouw, op zijn slaaf, zijn slavin, zijn rund of zijn ezel, of wat hem ook maar toebehoort.
Ze beschermt jou voor de zonde.
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
  woensdag 12 januari 2011 @ 10:58:59 #7
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_91202895
Waarschijnlijk heeft haar vriend inderdaad gezegd dat het genoeg is maar dat ze daadwerkelijk op jou gevallen zou zijn is wel erg irrealistisch. Ze vindt je waarschijnlijk best aardig hoor, maar meer als ongevaarlijk nichtvriendje dan als potentiële partner. Ik schat in dat je die laatste status ergens tussen de aai door de manen van die schattige pony en het inzetten van avé maria verloor.... :')
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_91202912
Lees ik nu dat ze tijdens het zingen de kerk zijn ingegaan?
pi_91204028
quote:
11s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:59 schreef Techno het volgende:
Lees ik nu dat ze tijdens het zingen de kerk zijn ingegaan?
Nee, daarna :P
pi_91204052
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:58 schreef Hanoying het volgende:
Waarschijnlijk heeft haar vriend inderdaad gezegd dat het genoeg is maar dat ze daadwerkelijk op jou gevallen zou zijn is wel erg irrealistisch. Ze vindt je waarschijnlijk best aardig hoor, maar meer als ongevaarlijk nichtvriendje dan als potentiële partner. Ik schat in dat je die laatste status ergens tussen de aai door de manen van die schattige pony en het inzetten van avé maria verloor.... :')
Ik ben geen homo ...
pi_91204128
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

[..]

Ze beschermt jou voor de zonde.
Vooral zichzelf denk ik ...
pi_91204169
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef PerryVogelbekdier het volgende:

[..]

Dit dus.. Het lijkt hier meer op.
Precies, dat denk ik eigenlijk zelf ook. Ik kan het haar in theorie natuurlijk ook zelf vragen maar ik weet ook wel dat ik in dit geval niet op een eerlijk antwoord hoef te rekenen.
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:05:51 #13
194833 Hanoying
pi_91205210
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:33 schreef Alfred82 het volgende:

[..]

Ik ben geen homo ...
Could have fooled me
pi_91205417
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:05 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Could have fooled me
En bedankt, hé! Waarom denk je dat eigenlijk?
pi_91205589
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:11 schreef Alfred82 het volgende:

[..]

Omdat ze op Fok altijd mensen bashen.. :/

Denk dat ze gewoon van der vriendje niet zoveel meer mag om gaan met jou, omdat hij misschien bang is dat het wat gaat worden tussen jullie. Of dat zij met gemengde gevoelens zit.
Always live your life with full happiness and laughter ;)
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:20:47 #16
194833 Hanoying
pi_91205725
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:11 schreef Alfred82 het volgende:

[..]

Haar vriend deelt niet bepaald haar interesses en daarom vroeg ze mij iedere keer voor bepaalde dingen, waar hij geen zin in had. Ze wilde bijvoorbeeld dat ik met haar ging paardrijden en dat ik naar haar kerk kwam. Ze zingt daar en ik vind dat ze dat heel erg goed doet. Ze heeft zelfs gevraagd of ik een keer samen met haar wilde zingen, en ik heb dat gedaan. Ik heb mezelf dus niet opgedrongen maar alleen gedaan wat zij van me had gevraagd.

Toch op zijn minst een mietje. Haar vriend die doet alle leuke dingen met haar en jij mocht mee met de dingen waar hij als echte man geen enkele trek in had omdat jij "ook van paarden houdt en het heel mooi vindt als zij zingt in de kerk... "

Op een gegeven moment heeft die vriend gewoon viavia iets gehoord in de trant van "oh, toch wel? Ik dacht dat het uit was tussen jullie want ik zie haar de laatste tijd steeds met zo'n andere jongen. Een echte schat.. Hij gaat zelfs regelmatig met haar mee naar de kerk en vorige week hebben ze samen gezongen. Het was echt eeeeeeenig..'. Daarna heeft hij eens met haar gepraat en is in onderling overleg besloten het mietje maar niet meer mee te slepen naar het paardrijden en de kerk omdat het allemaal een beetje vreemd overkomt.
pi_91205732
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:35 schreef Alfred82 het volgende:

[..]

Vooral zichzelf denk ik ...
Overspel staat inderdaad ook niet echt hoog aangeschreven binnen de kerk.

quote:
Dit?
quote:
Haar vriend deelt niet bepaald haar interesses en daarom vroeg ze mij iedere keer voor bepaalde dingen, waar hij geen zin in had. Ze wilde bijvoorbeeld dat ik met haar ging paardrijden en dat ik naar haar kerk kwam. Ze zingt daar en ik vind dat ze dat heel erg goed doet.
Friendzone, erger nog gay-friendzone...
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:26:10 #18
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_91205913
ik heb het ook eens meegemaakt. collega op werk waar ik ineens heel veel mee omging.
Na een tijdje begon ze me te negeren en elke keer in de pauze snel alleen weglopen enzo.

Toen ze een tijdje later weg ging omdat haar detacheringscontract was afgelopen kreeg ik ineens een mailtje van haar dat ze verliefd op me was geworden maar dat ze haar relatie niet in gevaar wou brengen.
Ik vond het een beetje raar, ik was verder niet verliefd op haar en heb haar ook nooit proberen te versieren ofzo.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_91205925
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:45 schreef vullis het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat haar vriendje jullie contact verboden heeft ?
precies wat ik dacht
pi_91205961
ook vraag ik me af of jij paardrijden en zingen in de kerk wel echt leuk vindt
pi_91206023
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:27 schreef Spartacus911 het volgende:
Ik denk dat die zingend de kerk uitgaan leuker vind :D
Sorry was inkoppertje die ik niet kon laten.
pi_91206042
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:27 schreef Spartacus911 het volgende:
Dan ben jij niet de enige! :D
pi_91206231
quote:
7s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:29 schreef Document1 het volgende:

[..]

Dan ben jij niet de enige! :D
Ik ging daarheen omdat zij me dat vroeg ... en samen met haar was dat wel leuk. Uit mezelf zou ik daar nooit naar toe zijn geweest ... dat is ook wel weer waar.
pi_91206382
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef Waaghals het volgende:
ik heb het ook eens meegemaakt. collega op werk waar ik ineens heel veel mee omging.
Na een tijdje begon ze me te negeren en elke keer in de pauze snel alleen weglopen enzo.

Toen ze een tijdje later weg ging omdat haar detacheringscontract was afgelopen kreeg ik ineens een mailtje van haar dat ze verliefd op me was geworden maar dat ze haar relatie niet in gevaar wou brengen.
Ik vond het een beetje raar, ik was verder niet verliefd op haar en heb haar ook nooit proberen te versieren ofzo.
Ik merk ook dat ze zelf op dit moment ook niet heel erg gelukkig is, ze is echt wel verdrietig maar probeert dit natuurlijk zoveel mogelijk voor de buitenwereld verborgen te houden. Als iemand bijvoorbeeld mijn naam roept, zie je gewoon dat haar lichaam daarop reageert ... dus dat ze dan blijkbaar iets moet voelen als ze me naam hoort.
pi_91206410
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:29 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik denk dat die zingend de kerk uitgaan leuker vind :D
Sorry was inkoppertje die ik niet kon laten.
Heb je ook weer gelijk in, maar dat moest geheim blijven :P
pi_91206488
vraag haar even om een moment voor jullie samen en vraag wat er aan de hand is?
blabla... ik merk dat je ineens anders tegen me doe, is er iets
pi_91206580
Is ze getrouwd met die man?
pi_91206695
quote:
7s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:43 schreef Document1 het volgende:
Is ze getrouwd met die man?
Nee, dat niet
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:56:33 #29
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_91209763
Als mijn vriendin ineens gaat paardrijden met andere mannen van d'r werk ga ik toch wel flink twijfelen ja en ik vind mezelf vrij open in dat soort dingen. Serieus, dat doet toch geen enkele man tenzij je haar wilt versieren?

Maw, die 2 hebben een goed gesprek gehad en haar keuze is genomen. Ze neemt jou in bescherming en voorkomt rare situaties zo. Beetje laf, maar tja.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_91211309
quote:
19s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:56 schreef kingmob het volgende:
Als mijn vriendin ineens gaat paardrijden met andere mannen van d'r werk ga ik toch wel flink twijfelen ja en ik vind mezelf vrij open in dat soort dingen. Serieus, dat doet toch geen enkele man tenzij je haar wilt versieren?

Maw, die 2 hebben een goed gesprek gehad en haar keuze is genomen. Ze neemt jou in bescherming en voorkomt rare situaties zo. Beetje laf, maar tja.
Tja, dan had zij hem moeten vragen en mij gewoon met rust moeten laten, dan was er niets aan de hand geweest. Maar hij gaat zich liever met z'n vrienden bezatten dan dat hij naar z'n vriendin omkijkt. (schijnt mannelijk en aantrekkelijk te zijn). Ik heb haar in ieder geval nooit ergens voor gevraagd, zij vroeg mij. Ik heb alleen maar "Ja" gezegd. Want als ik "Nee" had gezegd was het waarschijnlijk ook niet goed geweest. Maar ik ben nu gewoon wel m'n maatje kwijt, en dat is natuurlijk wel flink balen!
  woensdag 12 januari 2011 @ 14:59:24 #31
194833 Hanoying
pi_91212878
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 14:26 schreef Alfred82 het volgende:
Maar ik ben nu gewoon wel m'n maatje kwijt, en dat is natuurlijk wel flink balen!
  † In Memoriam † woensdag 12 januari 2011 @ 19:21:04 #32
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_91225860
Hmmm TS het lijkt er toch zeer sterk op dat ze jou als (het equivalent van) een gay-friend ziet/zag om dingen mee te doen die haar mannelijke heterovriend niet ziet zitten. Zij zal die vriend daar ook volledig gelijk in geven aangezien het voor een (Echte) man niet verwonderend is dat hij liever geen girlactivities onderneemt. Haar vriend was echter zo oplettend om op te merken dat TS niet gay is maar een wanhopig zielig mietje die meegaat en doet in alles wat een meisje maar voorstelt in de hoop op punani.
Ironisch hierin is dat vrouwen zelden tot nooit vallen op dit type man maar tegengas willen en een man willen die de leiding durft te nemen en een echte alphamale is.
  woensdag 12 januari 2011 @ 19:23:58 #33
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91226054
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 14:26 schreef Alfred82 het volgende:

[..]

Tja, dan had zij hem moeten vragen en mij gewoon met rust moeten laten, dan was er niets aan de hand geweest. Maar hij gaat zich liever met z'n vrienden bezatten dan dat hij naar z'n vriendin omkijkt. (schijnt mannelijk en aantrekkelijk te zijn). Ik heb haar in ieder geval nooit ergens voor gevraagd, zij vroeg mij. Ik heb alleen maar "Ja" gezegd. Want als ik "Nee" had gezegd was het waarschijnlijk ook niet goed geweest. Maar ik ben nu gewoon wel m'n maatje kwijt, en dat is natuurlijk wel flink balen!
_O- Zo blijf je eeuwig het lieve broertje he.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91231213
Er blijven een hoop mensen in de Gay zone zitten, waarom zou iemand die van paardrijden per definitie Gay zijn?
De meeste Top ruiters van deze wereld zijn echt niet allemaal Gay. Ook de meeste top chef koks zijn Hetero.
Veel kortzichtigheid.
vriendje wil gewoon niet dat er contact is tussen jullie, begrijpelijk, ik zou er ook niet vrolijker van worden.
pi_91233481
Misschien raar gedacht hoor, maar heb je misschien iets verkeerd gezegd ?? Het kan ook zijn dat ze je daarom negeert en je kan vragen waarom negeer je me.
pi_91265386
Ik heb twee nieuwtjes voor jullie: allereerst dat ik geen homo ben ... maar dat had ik alleens verteld. En voor de rest is alles weer goed; en iedereen die mij heeft uitgelacht, zeg ik :-P
pi_91265669
quote:
16s.gif Op donderdag 13 januari 2011 15:04 schreef Alfred82 het volgende:
Ik heb twee nieuwtjes voor jullie: allereerst dat ik geen homo ben ... maar dat had ik alleens verteld. En voor de rest is alles weer goed; en iedereen die mij heeft uitgelacht, zeg ik :-P
En vertel, wat was de oorzaak dat ze opeens zo anders deed?
pi_91265975
Dat heeft ze niet gezegd ... ze doet gewoon weer normaal. Vanochtend kwam ze met haar stralende gezicht op mij af, en toen was ik eigenlijk allang weer blij dat ik verder niets gevraagd heb. Daar zullen sommige ook wel wat homoachtigs in zien maar dat moet ik maar op de koop toenemen. Ik weet dat ik het niet ben en dat is voldoende ... en al is iemand dat wel, is het nog geen probleem. Mijn leidinggevende is ook homo, prima kerel die daar heel normaal en open mee omgaat!
pi_91266133
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 15:17 schreef Alfred82 het volgende:
Mijn leidinggevende is ook homo, prima kerel die daar heel normaal en open mee omgaat!
Ga je al...

Maarja idd niks over vragen joh, is heel normaal om eerst genegeerd te worden en vervolgens doen alsof er niks gebeurd is...
pi_91266228
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Ga je al... :-P zo moet je oppassen

Maarja idd niks over vragen joh, is heel normaal om eerst genegeerd te worden en vervolgens doen alsof er niks gebeurd is...
pi_91266795
quote:
Dat heeft ze niet gezegd ... ze doet gewoon weer normaal. Vanochtend kwam ze met haar stralende gezicht op mij af, en toen was ik eigenlijk allang weer blij dat ik verder niets gevraagd heb. Daar zullen sommige ook wel wat homoachtigs in zien maar dat moet ik maar op de koop toenemen. Ik weet dat ik het niet ben en dat is voldoende ... en al is iemand dat wel, is het nog geen probleem. Mijn leidinggevende is ook homo, prima kerel die daar heel normaal en open mee omgaat!
Dr moet toch iets gebeurd zijn waardoor ze ineens zo veranderd is??
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_91267618
Je reageert nogal kortzichtig. Niemand beweert hier dat je ook daadwerkelijk homo bent. Er wordt alleen gezegd dat jij met dat meisje homo-activiteiten onderneemt. Dingen die homo-vrienden dus ook met haar zouden doen. Daarvoor hoef je je niet te verdedigen. En je hoeft je zeker ook niet aangevallen te voelen.

Nou ja, in ieder geval mooi voor je dat het weer goed is met dat meisje!
pi_91267675
Ik zou op zijn minst vragen waarom ze eerst zo typisch deed. Ok het is nu goed , maar had als iemand me zomaar besloot te negeren en later weer lief en aardig toch minstens even willen weten waarom.
  donderdag 13 januari 2011 @ 17:36:02 #44
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91272756
quote:
Dat heeft ze niet gezegd ... ze doet gewoon weer normaal. Vanochtend kwam ze met haar stralende gezicht op mij af, en toen was ik eigenlijk allang weer blij dat ik verder niets gevraagd heb.
:') Ben je zo wanhopig...?

Denk nou maar gewoon aan het feit dat ze vanavond met vriend ligt te krikken terwijl jij heel de dag haar onzinverhalen heb mogen aanhoren.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  donderdag 13 januari 2011 @ 18:05:49 #45
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_91274177
Je begrijpt toch wel dat die vriendin van je na het paardrijden en het zingen keihard geploegt werd door haar vriendje he :')?
There is no rehab for stupidity.
pi_91307463
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 17:36 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

:') Ben je zo wanhopig...?

Denk nou maar gewoon aan het feit dat ze vanavond met vriend ligt te krikken terwijl jij heel de dag haar onzinverhalen heb mogen aanhoren.
Haha zo heb ik er nog nooit naar gekeken :-)
pi_91307481
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 18:05 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Je begrijpt toch wel dat die vriendin van je na het paardrijden en het zingen keihard geploegt werd door haar vriendje he :')?
Wow "ploegen" is een cool woord! Die moet ik onthouden.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:32:11 #48
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91307748
Ik moet trouwens zeggen dat het wel bullshit is, wat de meeste fokkers hier zeggen. Als een mooie vrouw jou vraagt om met haar te gaan paardrijden, moet je dat gewoon doen want er is een goede kans dat je haar dan kan regelen. Dat zingen in de kerk had ik zelf niet gedaan, maar ik heb ook niks te zoeken in een Nederlandse kerk.

Maar goed, TS, vraag haar gewoon als man. Vraag haar waarom ze anders doet. En even eerlijk, ben je wel verliefd of ben je niet verliefd?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_91308439
[quote]1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:32 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat het wel bullshit is, wat de meeste fokkers hier zeggen. Als een mooie vrouw jou vraagt om met haar te gaan paardrijden, moet je dat gewoon doen want er is een goede kans dat je haar dan kan regelen. Dat zingen in de kerk had ik zelf niet gedaan, maar ik heb ook niks te zoeken in een Nederlandse kerk.

Diep in m'n hart natuurlijk wel ... maar dat probeer ik dan maar te verbergen :-(
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:25:23 #50
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91309908
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:49 schreef Alfred82 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 14 januari 2011 11:32 schreef Keep_Walking het volgende:

Diep in m'n hart natuurlijk wel ... maar dat probeer ik dan maar te verbergen :-(
Gewoon vertellen. Als ze je afwijst, gewoon laten weten dat het niet verder door kan gaan omdat je verliefd bent.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 16 januari 2011 @ 16:23:47 #51
284796 clairan
I like you a lot lot.
pi_91415904
Ik zit ongeveer in de zelfde situatie en ik vraag me nu heel erg af waarom ze opeens bijgedraaid is. O-) Mocht je erachter komen....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91418718
ze weet vast wel dat je op haar verliefd ben
pi_91422882
Hebben jullie dezelfde interesses of doe jij met haar mee omdat zij die leuk vindt?

Samen zingen :') Gayyyy
pi_91422928
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:23 schreef clairan het volgende:
Ik zit ongeveer in de zelfde situatie en ik vraag me nu heel erg af waarom ze opeens bijgedraaid is. O-) Mocht je erachter komen....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof je het zelf? Je bent gewoon verliefd op hem en hij niet op jou en wil zn relatie niet voor jou op het spel zetten. :'). Hoe duidelijk wil je het hebben :')
  zondag 16 januari 2011 @ 19:31:11 #55
284796 clairan
I like you a lot lot.
pi_91424575
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Geloof je het zelf? Je bent gewoon verliefd op hem en hij niet op jou en wil zn relatie niet voor jou op het spel zetten. :'). Hoe duidelijk wil je het hebben :')
Hij is single en btw absoluut niet mijn type. :')
pi_91425566
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:31 schreef clairan het volgende:

[..]

Hij is single en btw absoluut niet mijn type. :')
Nou wat een ongelofelijk vergelijkbare situatie dan :')
  zondag 16 januari 2011 @ 20:04:22 #57
284796 clairan
I like you a lot lot.
pi_91426232
quote:
13s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Nou wat een ongelofelijk vergelijkbare situatie dan :')
Ik zei dan ook:

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:23 schreef clairan het volgende:
ongeveer
Ik ben vooral heel nieuwsgierig waarom ze opeens stopte met negeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')