Dit dus.. Het lijkt hier meer op.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef Frag_adder het volgende:
Het kan uiteraard dat het vriend jaloers is geworden dat jullie zo veel lol hadden en dat ze niet meer wilden dat jullie met elkaar omgaan.
Ik denk zelf dat het een beetje van beide is.
Aan de ene kant denkt ze waarschijnlijk dat jij op haar kan vallen aangezien jullie zo goed met elkaar om gaan.
Aan de andere kant zal ze wel eens wat gedachtes gehad hebben waarvan ze schrok en zich niet meer in een situatie wilt brengen waar haar vriend niet bij mee is.
Dus dat..quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef Frag_adder het volgende:
Het kan uiteraard dat het vriend jaloers is geworden dat jullie zo veel lol hadden en dat ze niet meer wilden dat jullie met elkaar omgaan.
Ik denk zelf dat het een beetje van beide is.
Aan de ene kant denkt ze waarschijnlijk dat jij op haar kan vallen aangezien jullie zo goed met elkaar om gaan.
Aan de andere kant zal ze wel eens wat gedachtes gehad hebben waarvan ze schrok en zich niet meer in een situatie wilt brengen waar haar vriend niet bij mee is.
quote:
Ze beschermt jou voor de zonde.quote:Zet uw zinnen niet op het huis van een ander, en evenmin op zijn vrouw, op zijn slaaf, zijn slavin, zijn rund of zijn ezel, of wat hem ook maar toebehoort.
Nee, daarnaquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:59 schreef Techno het volgende:
Lees ik nu dat ze tijdens het zingen de kerk zijn ingegaan?
Ik ben geen homo ...quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:58 schreef Hanoying het volgende:
Waarschijnlijk heeft haar vriend inderdaad gezegd dat het genoeg is maar dat ze daadwerkelijk op jou gevallen zou zijn is wel erg irrealistisch. Ze vindt je waarschijnlijk best aardig hoor, maar meer als ongevaarlijk nichtvriendje dan als potentiële partner. Ik schat in dat je die laatste status ergens tussen de aai door de manen van die schattige pony en het inzetten van avé maria verloor....
Vooral zichzelf denk ik ...quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
[..]
Ze beschermt jou voor de zonde.
Precies, dat denk ik eigenlijk zelf ook. Ik kan het haar in theorie natuurlijk ook zelf vragen maar ik weet ook wel dat ik in dit geval niet op een eerlijk antwoord hoef te rekenen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Dit dus.. Het lijkt hier meer op.
Omdat ze op Fok altijd mensen bashen.. :/quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:11 schreef Alfred82 het volgende:
[..]
En bedankt, hé! Waarom denk je dat eigenlijk?
Haar vriend deelt niet bepaald haar interesses en daarom vroeg ze mij iedere keer voor bepaalde dingen, waar hij geen zin in had. Ze wilde bijvoorbeeld dat ik met haar ging paardrijden en dat ik naar haar kerk kwam. Ze zingt daar en ik vind dat ze dat heel erg goed doet. Ze heeft zelfs gevraagd of ik een keer samen met haar wilde zingen, en ik heb dat gedaan. Ik heb mezelf dus niet opgedrongen maar alleen gedaan wat zij van me had gevraagd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:11 schreef Alfred82 het volgende:
[..]
En bedankt, hé! Waarom denk je dat eigenlijk?
Overspel staat inderdaad ook niet echt hoog aangeschreven binnen de kerk.quote:
Dit?quote:En bedankt, hé! Waarom denk je dat eigenlijk?
Friendzone, erger nog gay-friendzone...quote:Haar vriend deelt niet bepaald haar interesses en daarom vroeg ze mij iedere keer voor bepaalde dingen, waar hij geen zin in had. Ze wilde bijvoorbeeld dat ik met haar ging paardrijden en dat ik naar haar kerk kwam. Ze zingt daar en ik vind dat ze dat heel erg goed doet.
precies wat ik dachtquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:45 schreef vullis het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat haar vriendje jullie contact verboden heeft ?
Ik denk dat die zingend de kerk uitgaan leuker vindquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:27 schreef Spartacus911 het volgende:
ook vraag ik me af of jij paardrijden en zingen in de kerk wel echt leuk vindt
Dan ben jij niet de enige!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:27 schreef Spartacus911 het volgende:
ook vraag ik me af of jij paardrijden en zingen in de kerk wel echt leuk vindt
Ik ging daarheen omdat zij me dat vroeg ... en samen met haar was dat wel leuk. Uit mezelf zou ik daar nooit naar toe zijn geweest ... dat is ook wel weer waar.quote:
Ik merk ook dat ze zelf op dit moment ook niet heel erg gelukkig is, ze is echt wel verdrietig maar probeert dit natuurlijk zoveel mogelijk voor de buitenwereld verborgen te houden. Als iemand bijvoorbeeld mijn naam roept, zie je gewoon dat haar lichaam daarop reageert ... dus dat ze dan blijkbaar iets moet voelen als ze me naam hoort.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef Waaghals het volgende:
ik heb het ook eens meegemaakt. collega op werk waar ik ineens heel veel mee omging.
Na een tijdje begon ze me te negeren en elke keer in de pauze snel alleen weglopen enzo.
Toen ze een tijdje later weg ging omdat haar detacheringscontract was afgelopen kreeg ik ineens een mailtje van haar dat ze verliefd op me was geworden maar dat ze haar relatie niet in gevaar wou brengen.
Ik vond het een beetje raar, ik was verder niet verliefd op haar en heb haar ook nooit proberen te versieren ofzo.
Heb je ook weer gelijk in, maar dat moest geheim blijvenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat die zingend de kerk uitgaan leuker vind![]()
Sorry was inkoppertje die ik niet kon laten.
Tja, dan had zij hem moeten vragen en mij gewoon met rust moeten laten, dan was er niets aan de hand geweest. Maar hij gaat zich liever met z'n vrienden bezatten dan dat hij naar z'n vriendin omkijkt. (schijnt mannelijk en aantrekkelijk te zijn). Ik heb haar in ieder geval nooit ergens voor gevraagd, zij vroeg mij. Ik heb alleen maar "Ja" gezegd. Want als ik "Nee" had gezegd was het waarschijnlijk ook niet goed geweest. Maar ik ben nu gewoon wel m'n maatje kwijt, en dat is natuurlijk wel flink balen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:56 schreef kingmob het volgende:
Als mijn vriendin ineens gaat paardrijden met andere mannen van d'r werk ga ik toch wel flink twijfelen ja en ik vind mezelf vrij open in dat soort dingen. Serieus, dat doet toch geen enkele man tenzij je haar wilt versieren?
Maw, die 2 hebben een goed gesprek gehad en haar keuze is genomen. Ze neemt jou in bescherming en voorkomt rare situaties zo. Beetje laf, maar tja.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:26 schreef Alfred82 het volgende:
Maar ik ben nu gewoon wel m'n maatje kwijt, en dat is natuurlijk wel flink balen!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:26 schreef Alfred82 het volgende:
[..]
Tja, dan had zij hem moeten vragen en mij gewoon met rust moeten laten, dan was er niets aan de hand geweest. Maar hij gaat zich liever met z'n vrienden bezatten dan dat hij naar z'n vriendin omkijkt. (schijnt mannelijk en aantrekkelijk te zijn). Ik heb haar in ieder geval nooit ergens voor gevraagd, zij vroeg mij. Ik heb alleen maar "Ja" gezegd. Want als ik "Nee" had gezegd was het waarschijnlijk ook niet goed geweest. Maar ik ben nu gewoon wel m'n maatje kwijt, en dat is natuurlijk wel flink balen!
En vertel, wat was de oorzaak dat ze opeens zo anders deed?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:04 schreef Alfred82 het volgende:
Ik heb twee nieuwtjes voor jullie: allereerst dat ik geen homo ben ... maar dat had ik alleens verteld. En voor de rest is alles weer goed; en iedereen die mij heeft uitgelacht, zeg ik :-P
Ga je al...quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:17 schreef Alfred82 het volgende:
Mijn leidinggevende is ook homo, prima kerel die daar heel normaal en open mee omgaat!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Ga je al... :-P zo moet je oppassen
Maarja idd niks over vragen joh, is heel normaal om eerst genegeerd te worden en vervolgens doen alsof er niks gebeurd is...
Dr moet toch iets gebeurd zijn waardoor ze ineens zo veranderd is??quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:17 schreef Alfred82 het volgende:
Dat heeft ze niet gezegd ... ze doet gewoon weer normaal. Vanochtend kwam ze met haar stralende gezicht op mij af, en toen was ik eigenlijk allang weer blij dat ik verder niets gevraagd heb. Daar zullen sommige ook wel wat homoachtigs in zien maar dat moet ik maar op de koop toenemen. Ik weet dat ik het niet ben en dat is voldoende ... en al is iemand dat wel, is het nog geen probleem. Mijn leidinggevende is ook homo, prima kerel die daar heel normaal en open mee omgaat!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:17 schreef Alfred82 het volgende:
Dat heeft ze niet gezegd ... ze doet gewoon weer normaal. Vanochtend kwam ze met haar stralende gezicht op mij af, en toen was ik eigenlijk allang weer blij dat ik verder niets gevraagd heb.
Haha zo heb ik er nog nooit naar gekeken :-)quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:36 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Ben je zo wanhopig...?
Denk nou maar gewoon aan het feit dat ze vanavond met vriend ligt te krikken terwijl jij heel de dag haar onzinverhalen heb mogen aanhoren.
Wow "ploegen" is een cool woord! Die moet ik onthouden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:05 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Je begrijpt toch wel dat die vriendin van je na het paardrijden en het zingen keihard geploegt werd door haar vriendje he?
Gewoon vertellen. Als ze je afwijst, gewoon laten weten dat het niet verder door kan gaan omdat je verliefd bent.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:49 schreef Alfred82 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 14 januari 2011 11:32 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat het wel bullshit is, wat de meeste fokkers hier zeggen. Als een mooie vrouw jou vraagt om met haar te gaan paardrijden, moet je dat gewoon doen want er is een goede kans dat je haar dan kan regelen. Dat zingen in de kerk had ik zelf niet gedaan, maar ik heb ook niks te zoeken in een Nederlandse kerk.
Diep in m'n hart natuurlijk wel ... maar dat probeer ik dan maar te verbergen :-(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:23 schreef clairan het volgende:
Ik zit ongeveer in de zelfde situatie en ik vraag me nu heel erg af waarom ze opeens bijgedraaid is.Mocht je erachter komen....
Geloof je het zelf? Je bent gewoon verliefd op hem en hij niet op jou en wil zn relatie niet voor jou op het spel zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hoe duidelijk wil je het hebben
![]()
Hij is single en btw absoluut niet mijn type.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Je bent gewoon verliefd op hem en hij niet op jou en wil zn relatie niet voor jou op het spel zetten.. Hoe duidelijk wil je het hebben
Nou wat een ongelofelijk vergelijkbare situatie danquote:Op zondag 16 januari 2011 19:31 schreef clairan het volgende:
[..]
Hij is single en btw absoluut niet mijn type.
Ik zei dan ook:quote:Op zondag 16 januari 2011 19:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Nou wat een ongelofelijk vergelijkbare situatie dan
Ik ben vooral heel nieuwsgierig waarom ze opeens stopte met negeren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |