SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:23 schreef clairan het volgende:
Ik zit ongeveer in de zelfde situatie en ik vraag me nu heel erg af waarom ze opeens bijgedraaid is.Mocht je erachter komen....
Geloof je het zelf? Je bent gewoon verliefd op hem en hij niet op jou en wil zn relatie niet voor jou op het spel zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hoe duidelijk wil je het hebben
![]()
Hij is single en btw absoluut niet mijn type.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Je bent gewoon verliefd op hem en hij niet op jou en wil zn relatie niet voor jou op het spel zetten.. Hoe duidelijk wil je het hebben
Nou wat een ongelofelijk vergelijkbare situatie danquote:Op zondag 16 januari 2011 19:31 schreef clairan het volgende:
[..]
Hij is single en btw absoluut niet mijn type.
Ik zei dan ook:quote:Op zondag 16 januari 2011 19:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Nou wat een ongelofelijk vergelijkbare situatie dan
Ik ben vooral heel nieuwsgierig waarom ze opeens stopte met negeren.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |