Tja, dan had zij hem moeten vragen en mij gewoon met rust moeten laten, dan was er niets aan de hand geweest. Maar hij gaat zich liever met z'n vrienden bezatten dan dat hij naar z'n vriendin omkijkt. (schijnt mannelijk en aantrekkelijk te zijn). Ik heb haar in ieder geval nooit ergens voor gevraagd, zij vroeg mij. Ik heb alleen maar "Ja" gezegd. Want als ik "Nee" had gezegd was het waarschijnlijk ook niet goed geweest. Maar ik ben nu gewoon wel m'n maatje kwijt, en dat is natuurlijk wel flink balen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:56 schreef kingmob het volgende:
Als mijn vriendin ineens gaat paardrijden met andere mannen van d'r werk ga ik toch wel flink twijfelen ja en ik vind mezelf vrij open in dat soort dingen. Serieus, dat doet toch geen enkele man tenzij je haar wilt versieren?
Maw, die 2 hebben een goed gesprek gehad en haar keuze is genomen. Ze neemt jou in bescherming en voorkomt rare situaties zo. Beetje laf, maar tja.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:26 schreef Alfred82 het volgende:
Maar ik ben nu gewoon wel m'n maatje kwijt, en dat is natuurlijk wel flink balen!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:26 schreef Alfred82 het volgende:
[..]
Tja, dan had zij hem moeten vragen en mij gewoon met rust moeten laten, dan was er niets aan de hand geweest. Maar hij gaat zich liever met z'n vrienden bezatten dan dat hij naar z'n vriendin omkijkt. (schijnt mannelijk en aantrekkelijk te zijn). Ik heb haar in ieder geval nooit ergens voor gevraagd, zij vroeg mij. Ik heb alleen maar "Ja" gezegd. Want als ik "Nee" had gezegd was het waarschijnlijk ook niet goed geweest. Maar ik ben nu gewoon wel m'n maatje kwijt, en dat is natuurlijk wel flink balen!
En vertel, wat was de oorzaak dat ze opeens zo anders deed?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:04 schreef Alfred82 het volgende:
Ik heb twee nieuwtjes voor jullie: allereerst dat ik geen homo ben ... maar dat had ik alleens verteld. En voor de rest is alles weer goed; en iedereen die mij heeft uitgelacht, zeg ik :-P
Ga je al...quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:17 schreef Alfred82 het volgende:
Mijn leidinggevende is ook homo, prima kerel die daar heel normaal en open mee omgaat!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Ga je al... :-P zo moet je oppassen
Maarja idd niks over vragen joh, is heel normaal om eerst genegeerd te worden en vervolgens doen alsof er niks gebeurd is...
Dr moet toch iets gebeurd zijn waardoor ze ineens zo veranderd is??quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:17 schreef Alfred82 het volgende:
Dat heeft ze niet gezegd ... ze doet gewoon weer normaal. Vanochtend kwam ze met haar stralende gezicht op mij af, en toen was ik eigenlijk allang weer blij dat ik verder niets gevraagd heb. Daar zullen sommige ook wel wat homoachtigs in zien maar dat moet ik maar op de koop toenemen. Ik weet dat ik het niet ben en dat is voldoende ... en al is iemand dat wel, is het nog geen probleem. Mijn leidinggevende is ook homo, prima kerel die daar heel normaal en open mee omgaat!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:17 schreef Alfred82 het volgende:
Dat heeft ze niet gezegd ... ze doet gewoon weer normaal. Vanochtend kwam ze met haar stralende gezicht op mij af, en toen was ik eigenlijk allang weer blij dat ik verder niets gevraagd heb.
Haha zo heb ik er nog nooit naar gekeken :-)quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:36 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Ben je zo wanhopig...?
Denk nou maar gewoon aan het feit dat ze vanavond met vriend ligt te krikken terwijl jij heel de dag haar onzinverhalen heb mogen aanhoren.
Wow "ploegen" is een cool woord! Die moet ik onthouden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:05 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Je begrijpt toch wel dat die vriendin van je na het paardrijden en het zingen keihard geploegt werd door haar vriendje he?
Op vrijdag 14 januari 2011 11:32 schreef Keep_Walking het volgende:
Gewoon vertellen. Als ze je afwijst, gewoon laten weten dat het niet verder door kan gaan omdat je verliefd bent.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:49 schreef Alfred82 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 14 januari 2011 11:32 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat het wel bullshit is, wat de meeste fokkers hier zeggen. Als een mooie vrouw jou vraagt om met haar te gaan paardrijden, moet je dat gewoon doen want er is een goede kans dat je haar dan kan regelen. Dat zingen in de kerk had ik zelf niet gedaan, maar ik heb ook niks te zoeken in een Nederlandse kerk.
Diep in m'n hart natuurlijk wel ... maar dat probeer ik dan maar te verbergen :-(
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |