Cameronquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:51 schreef pfaf het volgende:
Eén van de leukste afleveringen in tijden. Erg grappig, Barney was goed en ik was oprecht blij dat Ted en Cameron bij elkaar kwamen. Wel een enorme bummer dat we al weten dat zij het niet wordt. Dat is echt stom gedaan van de schrijvers. Als dat nog in het ongewisse zou zijn, zou het vele malen spannender en leuker zijn geworden de komende tijd.
quote:
Dit vond ik grappigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:51 schreef pfaf het volgende:
Eén van de leukste afleveringen in tijden.
Ah, wilde net vragen wat de "Cameronquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:55 schreef pfaf het volgende:
'vergissing'...
Na 7 jaar House is Cameron gewoon Cameron. Punt.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:23 schreef n8n het volgende:
Vorige week vrijdag de "Have you met -insert name-?" gedaan en het werkte zowaar
Tegen een Engels meisje mag ik hopen dan toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:23 schreef n8n het volgende:
Vorige week vrijdag de "Have you met -insert name-?" gedaan en het werkte zowaar
Het was een meisje die ik een duw gaf, schoorvoeten enzo, ik was het beu en moest aan HIMYM denkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:35 schreef Micson het volgende:
Ik vond 'm kut. Niet vanwege het verhaal , gewoon niet gelachen deze ep..
[..]
Tegen een Engels meisje mag ik hopen dan toch?
Wingman 102:quote:Op zondag 13 februari 2011 16:22 schreef Versjarrelt het volgende:
[..]
"Heb je ... wel eens ontmoet?" Wingman-101
Die werkt idd, een vriend van me deed die een keer voor mij...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:23 schreef n8n het volgende:
Correctie:quote:
Ja!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Die hele rant van Ted in de gang was geweldig
"What kinda name is Zoey anyway?... Is that short for Zoseph?"![]()
Zoey
Nee joh, Victoria is nog steeds de bestequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de knapste vrouw tot nu toe Stella vond, die was echt enorm lekker.
Die verwachte ik ook! Sinds ik Arrivederci Fiero gezien heb komt dat geblčr van The Proclaimers al vaak genoeg op mn ipod voorbij, maar het nummer hoorde er inderdaad eigenlijk wel bijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:08 schreef JD_SLR het volgende:
Inderdaad weer een erg leuke aflevering, al moet ik toegeven dat ik wel I'm Gonna Be (500 Miles) miste tijdens de roadtrip terug van Marshall en Ted.
Die werkt alleen omdat je in het diepe wordt gegooid en je danvaak stukken spontaner bent, dan wanneer je op iemand afstapt.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:10 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Die werkt idd, een vriend van me deed die een keer voor mij...
Ik was dus niet de enige.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:08 schreef JD_SLR het volgende:
Inderdaad weer een erg leuke aflevering, al moet ik toegeven dat ik wel I'm Gonna Be (500 Miles) miste tijdens de roadtrip terug van Marshall en Ted.
Hoe bedoel je? Is ergens dan gesuggereerd dat Barney en Robin dan samenzijn?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:30 schreef tha_one het volgende:
Dacht halverwege de aflevering eerlijk gezegd nog dat Barney met Robin zou gaan daten op valentijnsdag. Om de verhaallijn van die bruiloft een push te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |