Cameronquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:51 schreef pfaf het volgende:
Eén van de leukste afleveringen in tijden. Erg grappig, Barney was goed en ik was oprecht blij dat Ted en Cameron bij elkaar kwamen. Wel een enorme bummer dat we al weten dat zij het niet wordt. Dat is echt stom gedaan van de schrijvers. Als dat nog in het ongewisse zou zijn, zou het vele malen spannender en leuker zijn geworden de komende tijd.
quote:
Dit vond ik grappigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:51 schreef pfaf het volgende:
Eén van de leukste afleveringen in tijden.
Ah, wilde net vragen wat de "Cameronquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:55 schreef pfaf het volgende:
'vergissing'...
Na 7 jaar House is Cameron gewoon Cameron. Punt.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:23 schreef n8n het volgende:
Vorige week vrijdag de "Have you met -insert name-?" gedaan en het werkte zowaar
Tegen een Engels meisje mag ik hopen dan toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:23 schreef n8n het volgende:
Vorige week vrijdag de "Have you met -insert name-?" gedaan en het werkte zowaar
Het was een meisje die ik een duw gaf, schoorvoeten enzo, ik was het beu en moest aan HIMYM denkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:35 schreef Micson het volgende:
Ik vond 'm kut. Niet vanwege het verhaal , gewoon niet gelachen deze ep..
[..]
Tegen een Engels meisje mag ik hopen dan toch?
Wingman 102:quote:Op zondag 13 februari 2011 16:22 schreef Versjarrelt het volgende:
[..]
"Heb je ... wel eens ontmoet?" Wingman-101
Die werkt idd, een vriend van me deed die een keer voor mij...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:23 schreef n8n het volgende:
Correctie:quote:
Ja!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Die hele rant van Ted in de gang was geweldig
"What kinda name is Zoey anyway?... Is that short for Zoseph?"![]()
Zoey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |