Mogguhquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:14 schreef Uncle het volgende:
En hier weer verder![]()
Ook namens mij nog gefeliciteerd Shanty, Als beloning een week in de SC titel
Ik dacht dat het hoofdzakelijk de oudere generatie was die het nog spreekt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:08 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
er komt nog steeds veel jong bloed bij. Ik ga ieder jaar al snel naar iets van 4-5 bijeenkomsten. En daar zie ik flink wat jongeren rondlopen. (En een aantal oudere jongeren die niet weg te branden zijn.)
Is Socios dik, heeft hij een Nikon en een zwarte pet?quote:
Voor je het weet rijden ze weer niet... je kunt gewoon niks aan het toeval overlaten bij de NS...quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:52 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, sta ik vanmorgen op het station. Komt er opeens een man die als een bezetene foto's begint te maken van de voorkant van de trein. Dan snap ik dat je foto's maakt van een trein als het je ding is, maar om 7:20 op sloterdijk?
Kan je toch foto's maken van een trein die niet rijd, maar dan in het zonnetje ipv donker!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Voor je het weet rijden ze weer niet... je kunt gewoon niks aan het toeval overlaten bij de NS...
OOR Magazine, recensie van The Drums (Bandje) en mijn foto's erbijquote:
Heb je wellicht toestemming voor gegeven via nufotoquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zag trouwens vandaag ook dat ik in de Nieuwe Revu stond
Jups, was ook maar een 500px foto. Dus wist er van.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:10 schreef Timmos het volgende:
[..]
Heb je wellicht toestemming voor gegeven via nufoto
Stond in de Nieuwe Revu met mijn eerste upload daar, daarna niks meer geuploadquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, was ook maar een 500px foto. Dus wist er van.
Ah ik lever aan één van mijn sites altijd 500px aan. Als ik dan toch bezig ben kan ik altijd wel een foto of 2 richting NUFoto sturenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:26 schreef Timmos het volgende:
[..]
Stond in de Nieuwe Revu met mijn eerste upload daar, daarna niks meer geupload.. Zie mezelf ook niks meer uploaden, kost mij teveel tijd..
Onder de jongere generatie is het juist vooral een spreektaal (en via internet chatten). Bij de oudere generatie was het inderdaad meer een correspondentietaal. Het grootste gedeelte van de literaire productie in Esperanto zijn nu vooral teksten van diverse muziekgroepen (in alle stijlen). Veel daarvan heb ik al eens voor de lens gehad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hoofdzakelijk de oudere generatie was die het nog spreekt.
Alhoewel, spreekt, het is toch meer een correspondentietaal? Ik weet er ook weer niet zo heel veel vanaf
Ik heb;quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah ik lever aan één van mijn sites altijd 500px aan. Als ik dan toch bezig ben kan ik altijd wel een foto of 2 richting NUFoto sturen
Ik vergeet 700* of 850* van mn eigen site, maar daar staat mn naam weeral doorgeenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:40 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb;
1800*
892* (pano)
455*
445*
Te groot of te klein voor nufoto vind ik.. En dan ook nog 1 voor 1 uploaden..
Ik sluit geen van de drie uit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is Socios dik, heeft hij een Nikon en een zwarte pet?
UHUH! Enige nadeel is dat mijn 22" bakjes geen pivot hebbenquote:
Hoe heb je het opgesteld, en waarom 3? Ik heb er nu 2 wat eigenljk al voldoende is. Wat doe je op je derde?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:14 schreef freud het volgende:
[..]
UHUH! Enige nadeel is dat mijn 22" bakjes geen pivot hebben.
Ik vind het een ontroerende OPquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:42 schreef freud het volgende:
Waar is de tijd van mooie proza in openingspost? Welluidende zinnen die mensen tot tranen bewoog en wellicht een beetje in de buurt kwam van de perfect geproportioneerde pixels die in rijen van 610 getoond werden... Het groene boekje werd erbij gepakt om vooral geen prozaïsche flaters te slaan, en de syllogistische woordspelingen waren niet van de lucht.
Maar ach, dwepen met het verleden doet je vergeten van het heden te genieten. Heden ten dage hoef ik niet meer moeilijk te doen met papieren ondersteuning, maar heeft google het stokje overgenomen om mijn flaters te beperken. De nieuwe layout is ook inmiddels bij iedereen gewend, dus wellicht zal het ook gaan wennen dat er minder grote OP's meer worden gebrouwen.
Ik hoop echter wel dat men zal proberen om zijn, uit nonstalgisch oogpunt geplaatste terugvindposts (we hebben tegenwoordig de bookmark optie), mooi te verwoorden.
Aldus ik heb gezegd.
(tevens tvp)
Uitbundig vieren dat je aangenomen bent?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik vind het een ontroerende OPAlleen voor het correct schrijven van mijn nick had het groene boekje wel even mogen worden afgestofd
Zojuist gebeld met het bericht dat we de bruidssuite hebbenMuwhahaha
Tuurlijk krijgen jullie 'm. Wat dachten ze welquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:55 schreef Chanty het volgende:
Nee ik ga 3 juni trouwen
Maar iemand anders had al een optie op de bruidssuite, werd vanavond gebeld dat deze is vrijgekomen dus nu krijgen wij hemIs toch net wat toffer
Ah, vandaar!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:55 schreef Chanty het volgende:
Nee ik ga 3 juni trouwen
Maar iemand anders had al een optie op de bruidssuite, werd vanavond gebeld dat deze is vrijgekomen dus nu krijgen wij hemIs toch net wat toffer
Je mag zeker een 7D lenen? Ik ben ook alleen maar aardig hier zodat ik "korting" krijg op mijn aankopenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vind Freud en An maar lievige mensen
Wel meer dan alleen een 7Dquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je mag zeker een 7D lenen? Ik ben ook alleen maar aardig hier zodat ik "korting" krijg op mijn aankopen
24-70 ook toch? Je boft er maar mee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
24-70 ook toch? Je boft er maar mee!In een 70-220 past inderdaad meer dan een 24-70SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
Ah, de smokkelkokers! listig vermomt als Canon lensquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef freud het volgende:
[..]
In een 70-220 past inderdaad meer dan een 24-70
Iedereen met zo'n mok op de volgende meetquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, de smokkelkokers! listig vermomt als Canon lens
En gehuurde spullen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Iedereen met zo'n mok op de volgende meet(+vest)
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Iedereen met zo'n mok op de volgende meet(+vest)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Gramatica foud!#@!@#quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:06 schreef Isdatzo het volgende:
Nikon is de chinezen van de camera's.
Nikon is gewoon traaaaaaaaag...quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:06 schreef Isdatzo het volgende:
Nikon is de chinezen van de camera's.
Pete Souza ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:29 schreef Timmos het volgende:
Toffe reportage over de vaste fotograaf van Obama.. http://www.eenvandaag.nl/swf/player.swf?videoID=96843&external=0
20 tot 80k foto's per maand, geen enkele foto mag verwijderd worden, hoeveel bodies zou die er per jaar doorheen slingeren?
En weet iemand meer toffe repo's van fotografen online te staan?
Ik zou zelf denk ik toch eerder tekenen om op pad te mogen zijn zoals Robin Utrechtquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:43 schreef Omniej het volgende:
[..]
Pete Souza ja.
Zooooo'n vette baan heeft die gast echt.Interessant om te zien dit.
Wat kost een schijf van 2 TB tegenwoordig nou? 70 euro?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:07 schreef kanovinnie het volgende:
moeten ze 20 to 80k foto's per maand bewaren? Dat is 600 tot 2400 gig per maand? Als ze alles op RAW schieten met 30 mb per foto! Kan je na gaan, 7.2 tb tot 28.4 tb per jaar!
Niks mag weg, alles wordt gearchiveerd, dus die cijfers kunnen wel kloppen ja.. Als je het gemiddelde van die 20 en 80k pakt kom je op 1700 foto's per dag.. Zo'n 70 foto's per uur, 1 per minuut.. Bizarre cijfersquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:07 schreef kanovinnie het volgende:
moeten ze 20 to 80k foto's per maand bewaren? Dat is 600 tot 2400 gig per maand? Als ze alles op RAW schieten met 30 mb per foto! Kan je na gaan, 7.2 tb tot 28.4 tb per jaar!
Meer de gigantische hoop data, want de laatste 10 jaar is natuurlijk digitaal vastgelegd, en alle foto's die ervoor genomen zijn waarschijnlijk ingescand.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:10 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wat kost een schijf van 2 TB tegenwoordig nou? 70 euro?
Een stuk of 12 van die schijven à 840 euro per jaar zal wel niet zo'n enorm grote aanslag zijn op het budget van het Witte Huis gok ik zo.
De bodies die er doorheen gejaagd worden lijken me wat begrotelijker, al zal ook dat peanuts zijn.
Wat dacht je van bedrijven als National Geographic dan? Hun fotografen schieten als ik het me goed kan herinner iets van een miljoen foto's per jaar? Ook best een hoop uitzoekwerk denk ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meer de gigantische hoop data, want de laatste 10 jaar is natuurlijk digitaal vastgelegd, en alle foto's die ervoor genomen zijn waarschijnlijk ingescand.
Die zal wel een goed getrainde vinger hebben ondertussen door de ontspanner.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:12 schreef Timmos het volgende:
[..]
Niks mag weg, alles wordt gearchiveerd, dus die cijfers kunnen wel kloppen ja.. Als je het gemiddelde van die 20 en 80k pakt kom je op 1700 foto's per dag.. Zo'n 70 foto's per uur, 1 per minuut.. Bizarre cijfers
12 frames per seconde burst! hopla!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:12 schreef Timmos het volgende:
[..]
Niks mag weg, alles wordt gearchiveerd, dus die cijfers kunnen wel kloppen ja.. Als je het gemiddelde van die 20 en 80k pakt kom je op 1700 foto's per dag.. Zo'n 70 foto's per uur, 1 per minuut.. Bizarre cijfers
Niet gek als er veel stress is + het heerstquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:24 schreef Xilantof het volgende:
oud!![]()
linkje postte ik ook al tijdje terug
Maar desalniettemin erg tof.
--------
edit:
ik mis een stukje! over de favo foto van Obama zelf, erg leuke scene is dat.
-------
Hier heerlijk afgeblust van het werk weer thuis, mét keelpijn.
Je had Chinees ipv Chinezen moeten gebruiken maar wtf maakt het uit. Iedereen weet wat je bedoeld.quote:
Nee, ik refereer naar een bevolkingsgroep, namelijk: de chinezen. Daar kan ik niet "de chinees" van maken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:05 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je had Chinees ipv Chinezen moeten gebruiken maar wtf maakt het uit. Iedereen weet wat je bedoeld.
Ik moet mijn posts altijd een paar keer na lezen omdat ik erg rommelig ben in mijn hoofd waardoor ik vaak woorden vergeet, of te veel plaats. Daarom zijn mijn posts erg vaak geedit.
LOL zelfs in deze post had ik dat maar dat heb ik al veranderd.
Nee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, ik refereer naar een bevolkingsgroep, namelijk: de chinezen. Daar kan ik niet "de chinees" van maken.
De chinezen maken dingen na. Niet de chinees.![]()
Normaal zou vanavond mijn weekend beginnen maar ik moet nog een dagje. Vandaag net als gister ook weer veel te laat gemaakt. Volgende week iedere dag uitslapen met alle extra uren van deze week.
Als ik zeg "de Chinees" dan denkt iedereen aan:quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nee.
Een Chinees is 1 Chinees, de Chinees zijn er meer.
Denk dat 't morgen wel weer >19.00 wordt. Nieuwe esx-host installeren en ze gaan verder met de nieuwe telefooncentrale en telefonieservers installeren. En dat kunnen ze niet allemaal zelf blijktquote:Mijn weekend is vanaf morgen 17:00 tot dinsdag ochtend 08:00. Ik moet maandag even een nieuw paspoort laten maken want die is al vanaf augustus vorig jaar verlopen zag ik.
Altijd fijn om te weten dat ze niet zonder je kunnenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik zeg "de Chinees" dan denkt iedereen aan:
[ afbeelding ]
[..]
Denk dat 't morgen wel weer >19.00 wordt. Nieuwe esx-host installeren en ze gaan verder met de nieuwe telefooncentrale en telefonieservers installeren. En dat kunnen ze niet allemaal zelf blijkt. We stappen over van een dect- naar gsm-netwerk dus ook nieuwe zenders en versterkers etc.
Of van is zijn maken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:05 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je had Chinees ipv Chinezen moeten gebruiken maar wtf maakt het uit. Iedereen weet wat je bedoeld.
Ik moet mijn posts altijd een paar keer na lezen omdat ik erg rommelig ben in mijn hoofd waardoor ik vaak woorden vergeet, of te veel plaats. Daarom zijn mijn posts erg vaak geedit.
LOL zelfs in deze post had ik dat maar dat heb ik al veranderd.
Deze zin klopt ook nietquote:
Zie het ook meer als vermakelijk dan een serieuze discussie hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef taxibabe het volgende:
Ik moet zeggen dat die discussie wel vermakelijk is om te lezen.
Wel zo prettig als je gewaardeerd wordt jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:49 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Altijd fijn om te weten dat ze niet zonder je kunnenAlthans dat vind ik.
Ik krijg nooit zo gemakkelijk vrij maar collega's wel.... Hoe zou dat nou komen.
Zelfs dan klopt het. Het klinkt misschien een beetje onnatuurlijk, maar 't klopt welquote:Ps. Ik heb mijn vorige post aangepast. Ik vulde bij Chinees Nederlander in, en bij Chinezen Nederlanders in het bericht waar het om ging. Dat klopt gewoon niet. Vandaar mijn conclusie.
Vanwege compatibiliteitsproblemen? Leuk scrabble woord!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel zo prettig als je gewaardeerd wordt ja. Mja, je zou wel zeggen dat die kerels die bij ons 't nieuwe telefoniegebeuren komen installeren dat wel vaker gedaan hebben en niet om de haverklap hulp nodig hebben.
We proberen zo veel mogelijk dingen gevirtualiseerd te draaien (ESXi 4.1) en nou hebben ze een usb licentie-dongle (want anders gaat de control software janken en werkt niks meer) maar die kan je niet zomaar in een fysieke ESX-host douwen. Die krijg je nooit in je vm-machine. Nou, daar hadden ze nog niet over nagedacht.. dat terwijl we duidelijk aangegeven hadden alles onder esx te willen hebben draaien. Ben benieuwd of ze er morgen al een oplossing voor hebben.
[..]
Zelfs dan klopt het. Het klinkt misschien een beetje onnatuurlijk, maar 't klopt wel.
Verder ben ik ook totaal niet eigenwijs of zo hoor.
Herkenbaar. Echt te triest voor woorden dat er nog leveranciers via dat soort methoden werken... Ik heb het destijds ooit opgelost met een soort usb emulation. Kon een clone trekken van een USB device, en deze dan als een virtuele dvd speler mounten. Tegenwoordig is dat lastiger, omdat er waarschijnlijk echt een hardware ID oid wordt getest.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel zo prettig als je gewaardeerd wordt ja. Mja, je zou wel zeggen dat die kerels die bij ons 't nieuwe telefoniegebeuren komen installeren dat wel vaker gedaan hebben en niet om de haverklap hulp nodig hebben.
We proberen zo veel mogelijk dingen gevirtualiseerd te draaien (ESXi 4.1) en nou hebben ze een usb licentie-dongle (want anders gaat de control software janken en werkt niks meer) maar die kan je niet zomaar in een fysieke ESX-host douwen. Die krijg je nooit in je vm-machine. Nou, daar hadden ze nog niet over nagedacht.. dat terwijl we duidelijk aangegeven hadden alles onder esx te willen hebben draaien. Ben benieuwd of ze er morgen al een oplossing voor hebben.
[..]
Zelfs dan klopt het. Het klinkt misschien een beetje onnatuurlijk, maar 't klopt wel.
Ik ook niet nee, maar op zo'n blunder moesd ik wel reageren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zie het ook meer als vermakelijk dan een serieuze discussie hoorNormaal zeik ik nooit op andermans fouten omdat ik er zelf ook regelmatig naast zit.
Ik ben er even tussenuit. Alvast even een kratje bier in slaan voor het weekend al lust ik er zo meteen ook wel één of 2 of 3 of..
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook niet nee, maar op zo'n blunder moesd ik wel reageren.
quote:
't USB-ding emuleren was ook het eerste waar ik aan dacht, maar 't is verder hun probleem. Ze vinden er maar wat opquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:52 schreef freud het volgende:
[..]
Herkenbaar. Echt te triest voor woorden dat er nog leveranciers via dat soort methoden werken... Ik heb het destijds ooit opgelost met een soort usb emulation. Kon een clone trekken van een USB device, en deze dan als een virtuele dvd speler mounten. Tegenwoordig is dat lastiger, omdat er waarschijnlijk echt een hardware ID oid wordt getest.
't Is nog steeds niet fout hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook niet nee, maar op zo'n blunder moesd ik wel reageren.
Heb je hier iets WasDatZo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Moest ie ook weer vol terugkomen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:28 schreef kanovinnie het volgende:
omfgEr is net een vrachtwagen naar Engeland gestuurd, maar hij moet naar Polen
2 uur vannacht, straks maar weer sportenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:28 schreef Omniej het volgende:
5 tot 6 uur slaap per nacht is goed zat.
Na een uur kwamen ze erachter en hebben ze hem de goede kant opgestuurdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:29 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Moest ie ook weer vol terugkomen?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Na een uur kwamen ze erachter en hebben ze hem de goede kant opgestuurd
Ik pas om 4 uurquote:
16:00 borrel op het werkquote:
jummiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
16:00 borrel op het werkEn ik heb gamba in filodeeg mee
Zulke fouten komen ze soms pas heel laat achter. Bij mij op de zaak is eens een blok pallet volledig afgeladen met Canon camera's bij ons afgeleverd door Canon Nederland die niet voor ons bestemd was terwijl ons adres er wel op stond.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Na een uur kwamen ze erachter en hebben ze hem de goede kant opgestuurd
Word je aardig brak vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:31 schreef Timmos het volgende:
[..]
2 uur vannacht, straks maar weer sporten
Dat probleem had ik vandaag ook. Om half 3 je bed in terwijl je er om 7 uur weer uit moet is niet echt handig. Daarnaast was ik ook nog eens stomdronken dus dat probeer ik er nu even uit te drinken omdat ik zo om 8 uur een vergadering heb van de VVE.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:28 schreef Timmos het volgende:
[..]
Word je aardig brak van.. Nu aftellen om te gaan slapen..
Ik weet niet waar ik last van had, kwart over 12 erin, tegen 1 slapen, half 3 wakker en vanaf dan onrustig in bed gelegenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat probleem had ik vandaag ook. Om half 3 je bed in terwijl je er om 7 uur weer uit moet is niet echt handig. Daarnaast was ik ook nog eens stomdronken dus dat probeer ik er nu even uit te drinken omdat ik zo om 8 uur een vergadering heb van de VVE.
Mja 't probleem is nu sowieso verholpen omdat bleek dat ze toch nog een fysieke server kwamen installeren en daar zit 'ie nu in. Of ja, nu zit 'ie in een workstation dat als scanserver dienst doet gehangen isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb je hier iets WasDatZo?
USB probleem ESXi 4.0
USB toevoegen aan ESXi
Ik heb in mijn ESXi wel USB connectoren toegevoegd namelijk.Niet dat mijn UPS er mee om kan gaan, maar dat is een 2e
![]()
Mijn ESXi 4.1 draait trouwens vanaf USB. USBStick die op de interne usb poort in de server zit.
Gister onze nieuwe HP ProLiant DL380 G7 geïnstalleerd die als 3e esx-host gaat functioneren. 32gb, dubbele quadcore, etc. Leuk speelgoed.quote:DELL PowerEdge R210 FTW![]()
Blegh... voel me niet meer zo heel top... ben ook niks meer gewendquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:42 schreef Wiebeldak het volgende:
Borrels bedoel je. Ik probeer weer eens een kater weg te drinken. Lukt aardig al zeg ik het zelf.
Klinkt als het dieet van een corpsballetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Blegh... voel me niet meer zo heel top... ben ook niks meer gewendDrie biertjes, een prosecco en een zoete witte wijn... een hoop borrelhapjes, salades en weet ik wat... hel
Minstens 10 flesjes hierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Blegh... voel me niet meer zo heel top... ben ook niks meer gewendDrie biertjes, een prosecco en een zoete witte wijn... een hoop borrelhapjes, salades en weet ik wat... hel
Good luck.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Photoshop aan, 800 foto's, 14 bands, ik heb nog wat te doen vannacht.. #ESNS11
10:00 uitslapenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:56 schreef Omniej het volgende:
[..]
Good luck.
En morgen weer om 7 uur op?
Het is veel en best hard aan de bak maar zitten leuke dingen tussenquote:
Het is PUB... Je kunt net zo goed naar een gekkenhuis gaan en zeggen dat mensen niet goed wijs zijn...quote:Op zondag 16 januari 2011 10:45 schreef kanovinnie het volgende:
Zeg d_a, je bent blijkbaar een prutser. Niets meer dan een overhypte mafkees die de sfeer van een concert niet kan proeven omdat je niet in het publiek staat.
Ik ben een fotograaf tegengekomen die de complete fotografiewereld op zijn kop gaat zetten.
PUB SC [5682] Ik hou van Juicyhil
Heb je iig nog wat te lachen op de vroege ochtend.
Oh, wat ik wel merk is dat de periode van alles is leuk en mensen beginnen nu meer kritiek te leveren, ook omdat ik natuurlijk een aardig deel bestrijk qua muzieksites met OOR en Fileunder.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het is PUB... Je kunt net zo goed naar een gekkenhuis gaan en zeggen dat mensen niet goed wijs zijn...
Is het mogelijk om in een middagje CSS te leren?
Ik blijf voorlopig even bij framesets in kladblokquote:Op zondag 16 januari 2011 11:58 schreef taxibabe het volgende:
Het ligt eraan hoeveel kennis je al hebt qua codes denk ik.
Ik vind het wel lastig, maar ik kende alleen maar frontpage als prog. Nu kan ik het redelijk lezen en aanpassen, maar ik moet nog steeds zoeken en googlen.
...het belangrijkste is: Wat heb je te verliezen met die platen? Filter de kritiek waar je van kunt leren van kritiek die bedoeld is om je te de-motiveren en je zult alleen maar vooruitgaan met plezierquote:Op zondag 16 januari 2011 11:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh, wat ik wel merk is dat de periode van alles is leuk en mensen beginnen nu meer kritiek te leveren, ook omdat ik natuurlijk een aardig deel bestrijk qua muzieksites met OOR en Fileunder.
Moest er in begin wel even aan wennen dat ik nu als hoge boom wat wind begin te vangen maar is ook juist een drijfveer om beter door te gaan en lekker te blijven leren. Dit weekend was denk het meest leerzame sinds dat ik begonnen ben. Hoop mensen ontmoet en ideeën opgedaan voor komend werk.
Als je genoeg te doen heb is het wel redelijk vol te houden.. 2 weken lang met max 3 uur slaap per nacht is niks nieuws voor mequote:Op zondag 16 januari 2011 10:20 schreef taxibabe het volgende:
Jeetje, ik vraag me steeds vaker af waar jij die energie vandaan haalt. Wat ben jij druk zeg. Leef jij op mega-duracell batterijen ofzo??
Ik zou na een week niet meer te genieten zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 12:46 schreef Timmos het volgende:
[..]
Als je genoeg te doen heb is het wel redelijk vol te houden.. 2 weken lang met max 3 uur slaap per nacht is niks nieuws voor me.. Al slaap ik nu veel liever dan dat ik dat doe
..
Al gebeurd het nog wel eens dat de pieper afgaat als je wilt gaan slapen en je weer de hele nacht op pad bent en 'sochtends over je slaap heen ben.. En dat soms ook wel is meerdere nachten achter elkaar..
De zwarte cross had dit jaar ook gewoon als bijkomend nadeel die extreme hitte. Je brandde op zondag nog net niet het veld af..quote:Op zondag 16 januari 2011 14:38 schreef taxibabe het volgende:
Ik had na 3 dagen zwarte cross zeker 3 dagen nodig om weer bij te komen, hehe
Als ik me niet vergis moet je bij een lasercontrole altijd direct staande worden gehouden.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:03 schreef Isdatzo het volgende:
Nog wel gelaserd op weg naar huis met +/- 145 waar je 80 mag (randweg eindhoven, stonden bovenop een viaduct en ik realiseerde me het te laat), nu hopen dat er niks smerigs op de mat valt binnen nu en 2 maanden. Zou een pijnlijk grapje zijn iig.
risico van het vakquote:Op zondag 16 januari 2011 15:09 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, het hoeft niet helaas. Nu mag ik 2 maanden in spanning zitten of ik bijna een maand voor niks mag gaan werken.
OUCH...quote:Op zondag 16 januari 2011 15:03 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, eerste kneedown van 't jaar is weer een feit. Wat was dat lekker na 8 maanden niet meer gereden te hebben.
Nog wel gelaserd op weg naar huis met +/- 145 waar je 80 mag (randweg eindhoven, stonden bovenop een viaduct en ik realiseerde me het te laat), nu hopen dat er niks smerigs op de mat valt binnen nu en 2 maanden. Zou een pijnlijk grapje zijn iig.
Dat geldt volgens mij alleen als ze je rijbewijs in willen trekken...quote:Op zondag 16 januari 2011 15:06 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis moet je bij een lasercontrole altijd direct staande worden gehouden.
Ik was niet erg weg van die 7D helaas. Heb hem wel het hele weekend gebruikt maar vind hem een soort van soft in de foto's die er uit komen. Jammer, had verwacht dat hij een stuk beter zou presteren dan de oude bakbeesten die ik heb staan..quote:
Uiteraard, maar het kwam er allemaal heel soft uit net alsof er al een gehele ruisreductie overheen is geknald. Heb nog wel iets kunnen redden met wat contrast maar veel foto's zijn zo richting prullenbak gegaan. En da's jammer want er had veel meer in kunnen zitten dan wat ik nu gedaan heb.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:45 schreef freud het volgende:
Soft? Raar. In welke picture mode heb je geschoten? Neem aan dat je gewoon met raw hebt gewerkt toch?
Raar... Heb ik zelf geen last van gehad. Heb volgens mij de noise reduction ook flink laag staan. Vaag man!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het kwam er allemaal heel soft uit net alsof er al een gehele ruisreductie overheen is geknald. Heb nog wel iets kunnen redden met wat contrast maar veel foto's zijn zo richting prullenbak gegaan. En da's jammer want er had veel meer in kunnen zitten dan wat ik nu gedaan heb.
Ja raar, het kon nergens aan liggen maar toch was het zo. Ach ja het zij zo, niets aan te doen. Ik moet het maar doen met wat ik nu heb.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:24 schreef freud het volgende:
[..]
Raar... Heb ik zelf geen last van gehad. Heb volgens mij de noise reduction ook flink laag staan. Vaag man!
Kut zeg, je huidige bodies zijn ook wel erg vervelend natuurlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik moet het maar doen met wat ik nu heb.
Nee, maar juist omdat ik in de donkere zalen moest schieten afgelopen dagen wilde ik even kijken hoe de 7D zich daarin redde aangezien daar een hoop goede verhalen over waren. Maar het viel mij dus een beetje tegen helaas.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:31 schreef Omniej het volgende:
[..]
Kut zeg, je huidige bodies zijn ook wel erg vervelend natuurlijk.
True true.. maar na 8 maanden niet gereden te hebben zou het toch erg zuur zijnquote:
Niet helemaal een maand idd. 't Zou 65 te hard zijn en dan ga je richting de 1300 euro ofzo. En dan zou er evt. nog zo'n EMG-cursus bij kunnen komen van 700 (ofzo) euroquote:en verdien je nu zo weinig of zijn die bekeuringen zo duur??![]()
Zeker behoorlijk wat last van ruis gehad? Dat heb ik wel met de 7D als het wat donkerder is. Mijn 350D had dat bijvoorbeeld veel minder.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, maar juist omdat ik in de donkere zalen moest schieten afgelopen dagen wilde ik even kijken hoe de 7D zich daarin redde aangezien daar een hoop goede verhalen over waren. Maar het viel mij dus een beetje tegen helaas.
MAARMAARMAARMAAR hoe is de AF?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, maar juist omdat ik in de donkere zalen moest schieten afgelopen dagen wilde ik even kijken hoe de 7D zich daarin redde aangezien daar een hoop goede verhalen over waren. Maar het viel mij dus een beetje tegen helaas.
Serieus? Ik kan met de 7D makkelijk @3200 schieten. Met de 350D zie ik de ruis bij 800 al.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zeker behoorlijk wat last van ruis gehad? Dat heb ik wel met de 7D als het wat donkerder is. Mijn 350D had dat bijvoorbeeld veel minder.
Jow,.... gecondoleerd en sterkte!quote:Op maandag 17 januari 2011 00:16 schreef kanovinnie het volgende:
Na een geweldige 3 weken waarin ik mijn oma als laatste van de kinderen/kleinkinderen heb gesproken, en haar crematie heb ik nog een mooi dieptepunt bereikt.
Waar gister mijn vader na de crematie ziekjes werd (niet gek als je een week lang bij je vader zit en alles moet regelen) is hij vandaag met 40 graden koorts, lage bloedruk+hartslag opgenomen in het ziekenhuis. Nu maar even fijn <5 uur slapen en morgen weer werken
5D Mk II idem dito. Maar je moet wel alles uitzetten wat er aan features opzit. Doe ik sowieso toch liever in de nabewerkingquote:Op zondag 16 januari 2011 23:17 schreef freud het volgende:
[..]
Serieus? Ik kan met de 7D makkelijk @3200 schieten. Met de 350D zie ik de ruis bij 800 al.
Thnx, verder weet ik ook niets. Ze hebben bloed en urine testen gedaan, daar is niets raars uit gebleken dus nu gaan ze bloed kweken.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:26 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Jow,.... gecondoleerd en sterkte!
Wat erg; wat heeft ie?
Het was vermakelijk jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
Iemand in pub beweert dat hij beter foto's maakt dan een pro met een probody, met zijn polaroid camera. Gaat ie vervolgens mijn foto's lopen afzeiken als ik zeg dat ik hem niet geloof
Komt vast goed johquote:Op maandag 17 januari 2011 08:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ze beginnen ook meteen met antibiotica. Allemaal wat eng
Dat zal inderdaad ook wel, maar op deze manier blijf ik het ziekenhuis in en uit lopenquote:
Ja. Dat schiet idd niet op hequote:Op maandag 17 januari 2011 08:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad ook wel, maar op deze manier blijf ik het ziekenhuis in en uit lopen
Mja, zoiets heeft natuurlijk aardige impact op je lichaam. Sterkte in ieder geval!quote:Op maandag 17 januari 2011 08:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Thnx, verder weet ik ook niets. Ze hebben bloed en urine testen gedaan, daar is niets raars uit gebleken dus nu gaan ze bloed kweken.
Ze beginnen ook meteen met antibiotica. Allemaal wat eng
Moet nog even kijken, skunk en white lies ofzo toch? Hoezo?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:52 schreef Timmos het volgende:
Zeg D_A, ben je 24 en 25 februari toevallig in de HMH?
Misschien dat dat niet het geval was. Hoe dan ook, het heeft mijn weekend wel een beetje verprutstquote:Op maandag 17 januari 2011 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
5D Mk II idem dito. Maar je moet wel alles uitzetten wat er aan features opzit. Doe ik sowieso toch liever in de nabewerking
Maakte de 24-70 het een beetje goed?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Misschien dat dat niet het geval was. Hoe dan ook, het heeft mijn weekend wel een beetje verprutst
Ja heerlijke lens! Al heb ik met name de 16-35 op de 7D gehad vanwege de crop die me toch iets tegen viel. 24-70 is echt een toplens en ga er spoedig zelf eentje halenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:57 schreef freud het volgende:
[..]
Maakte de 24-70 het een beetje goed?
Lekker! Toch redelijk snel gegaan toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:37 schreef Puala het volgende:
![]()
ik krijg de volledige schade uitgekeerd van de tegenpartij
![]()
ik ben happy
![]()
mijn week kan niet meer stuk
![]()
ik ben blijerdeblijblij
![]()
Weer een geruststelling!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:37 schreef Puala het volgende:
![]()
ik krijg de volledige schade uitgekeerd van de tegenpartij
![]()
ik ben happy
![]()
mijn week kan niet meer stuk
![]()
ik ben blijerdeblijblij
![]()
Haha,... nu sta jij aan de andere kant van de toetsquote:Op maandag 17 januari 2011 19:03 schreef Chanty het volgende:
Vandaag naar de VU geweest en daar precies gehoord wat ik allemaal ga doen.
Er ligt echt veeeel werk en ik heb mijn bedenkingen of de planning voor het onderzoek reeel is, maar ik laat het maar gewoon over me heenkomen. De komende weken heb ik in ieder geval een hoop nakijkwerk van studentenEr was ook een mogelijkheid om werkgroepen te gaan geven, alleen was dat nou net van het vak waar ik het allermeeste moeite mee had, dus ik heb aangegeven dat me dat toch niet zo verstandig leek
Ja helemaal super qua snelheid. 24 december gebeurt, 27 september gelogd en het geld stond gisteren al op mijn rekeningquote:Op maandag 17 januari 2011 20:11 schreef freud het volgende:
[..]
Lekker! Toch redelijk snel gegaan toch?
Da's netjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja helemaal super qua snelheid. 24 december gebeurt, 27 september gelogd en het geld stond gisteren al op mijn rekening![]()
9 maanden eer het gelogged was, jij bent snel tevreden..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja helemaal super qua snelheid. 24 december gebeurt, 27 september gelogd en het geld stond gisteren al op mijn rekening![]()
White lies en Skunk ja.. Ben dan wellicht ook voor het eerst in de HMH te vindenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet nog even kijken, skunk en white lies ofzo toch? Hoezo?
Ze smaken ook wel, maar 't is om te trakteren op het werkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:53 schreef taxibabe het volgende:
Pfoee, ook weer thuis van het werk. Wat een drama vandaag, 4 vergaderingen met meer dan 10 personen per vergadering moeten verzetten op korte termijn.![]()
Dat klinkt best spannend allemaal Chanty!
@Doodkapje, ook ingezakte muffins kunnen lekker zijn
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:40 schreef bl0emetjE het volgende:
Hmm, ik krijg net te horen dat een foto van mij is gebruikt door een grote winkelketen op t-shirts. De mevrouw van het modellenbureau waarvoor de foto's zijn gemaakt is er al achteraan. Ik ga het morgen eerst even met eigen ogen bekijken en dan ook maar onze advocaat om hulp vragen. Want de foto's hebben ze dus niet van mij en niet van het modellenbureau.
Ben ook wel stiekem nieuwsgierig naar de betreffende tshirts, voel me stiekem best vereerd hahaEn dan eens kijken of we er nog een leuk bedrag van kunnen krijgen, zijn tenslotte wel mijn foto's!
Iemand al eens ervaring gehad met iets dergelijks?
Op mijn computer heb ik de raw bestanden staan, deze heb ik nooit gedeeld met iemand. Dus ik kan wel aantonen dat ik de foto's heb gemaakt.
Lijkt me duidelijk dan. Heb je je afspraken met het model en het bureau goed op papier? Zo ja, dan sta je erg sterk, en kan je best een bommetje duiten verwachten lijkt me.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:40 schreef bl0emetjE het volgende:
Hmm, ik krijg net te horen dat een foto van mij is gebruikt door een grote winkelketen op t-shirts. De mevrouw van het modellenbureau waarvoor de foto's zijn gemaakt is er al achteraan. Ik ga het morgen eerst even met eigen ogen bekijken en dan ook maar onze advocaat om hulp vragen. Want de foto's hebben ze dus niet van mij en niet van het modellenbureau.
Ben ook wel stiekem nieuwsgierig naar de betreffende tshirts, voel me stiekem best vereerd hahaEn dan eens kijken of we er nog een leuk bedrag van kunnen krijgen, zijn tenslotte wel mijn foto's!
Iemand al eens ervaring gehad met iets dergelijks?
Op mijn computer heb ik de raw bestanden staan, deze heb ik nooit gedeeld met iemand. Dus ik kan wel aantonen dat ik de foto's heb gemaakt.
We hebben een formulier met alle afspraken erop. En m'n ouders hebben een bevriende goede advocaatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:01 schreef freud het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dan. Heb je je afspraken met het model en het bureau goed op papier? Zo ja, dan sta je erg sterk, en kan je best een bommetje duiten verwachten lijkt me.
Volgens mij had deze dame het met shirts in de C&A.. Ook zonder dat ze er iets van wist.. http://www.laurakokfotografie.nl/quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:03 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
We hebben een formulier met alle afspraken erop. En m'n ouders hebben een bevriende goede advocaatIk zal jullie op de hoogte houden hoe het ermee staat!
Morgen dus eens de winkel checken
uh oh foutjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:22 schreef Timmos het volgende:
[..]
9 maanden eer het gelogged was, jij bent snel tevreden..
Hoe is het bij haar afgelopen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:38 schreef Timmos het volgende:
[..]
Volgens mij had deze dame het met shirts in de C&A.. Ook zonder dat ze er iets van wist.. http://www.laurakokfotografie.nl/
Het leek hier vanmiddag wel op een CSI aflevering ofzo.. Mannen in witte pakken, afgezette straat, recherche, honden.. Spannend
[ afbeelding ]
En wat moet dit worden danquote:
Moet zeggen dat ik het niet ben blijven volgen, las 't ergenst op DPZ en daarna niet meer naar teruggekeken..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Hoe is het bij haar afgelopen?
Wat was er gebeurd daar joh, ziet er spannend uit!
ebayjodorus ofzo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Wiebeldak het volgende:
Werkte jij niet bij camera express of was dat iemand anders?
Ikke nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Wiebeldak het volgende:
Werkte jij niet bij camera express of was dat iemand anders?
Aha. Nu heb ik geen idee wat dat is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ikke nietvolgens mij zit Timmos goed.
Wat Timmos zegt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Aha. Nu heb ik geen idee wat dat is.
Maar er is sowieso iemand hier op fok die daar werkt. Ik weet dan alleen niet meer wie.
Dat zegt mij eerlijk gezegd niets. Ik las trouwens Ebayquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:21 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wat Timmos zegt.Ebeaydojraes werkt er. (en ja, die naam heb ik even gekopieerd
)
Ik ga binnenkort een lens kopen daar dus dan schiet ik haar gewoon vol in der toeter als ik hem 'uittest'quote:
Ja, weet wie je bedoeld, aardige meid, pakt ook verhuur op als Raymond er niet is. ben haar naam even kwijt. Blond, 1.70m?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:44 schreef Wiebeldak het volgende:
Bij Camera exrpess werkt trouwens ook een erg leuk vrouwtje. Die werkt er al best lang. Iedere keer denk ik, nu ga ik wat zeggen maar toch doe ik het weer niet omdat het midden in een winkel is.
We hebben het in het tweede deel van je zin nog steeds over de lens?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:47 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een lens kopen daar dus dan schiet ik haar gewoon vol in der toeter als ik hem 'uittest'Al weet ik al dat ik hem (haar?) wil hebben.
Dat ook jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef freud het volgende:
[..]
We hebben het in het tweede deel van je zin nog steeds over de lens?
Da's een leuke meid jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, weet wie je bedoeld, aardige meid, pakt ook verhuur op als Raymond er niet is. ben haar naam even kwijt. Blond, 1.70m?
Nope. KEquote:
Awww! Heb vrijdag ineens spoedklusje tussendoor. Is het heel lastig om toch eerder te komen? Heb ook nog de 24-105 en 5Dmk2 hier, maar weet niet of er genoeg licht is voor een f4 lens.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
09:00 tot 21:00 studiedag gehad. Ben kapot
Ik kan de 7D best even brengen maar dan hou ik liever de 24-70 nog even tot bv zat/zondag. Wil die nog even goed testen voordat ik hem zelf aanschafquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:21 schreef freud het volgende:
[..]
Awww! Heb vrijdag ineens spoedklusje tussendoor. Is het heel lastig om toch eerder te komen? Heb ook nog de 24-105 en 5Dmk2 hier, maar weet niet of er genoeg licht is voor een f4 lens.
Yupquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef Timmos het volgende:
http://www.pzc.nl/regio/z(...)rneuzense-woning.ece
Hoop dat ik morgen op de vooorpagina sta
Volgens mij vaker eer dan geldquote:
Fout, krant krijgt niks gratis.. Redactie neemt gewoon af bij mij.. En prijzen van kranten variëren van 20 tot 95 euro.. 35-45 is gemiddeld zo'n beetje wat je krijgt voor een fotoquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Volgens mij vaker eer dan geld
Lijkt me een optelsom van de positie van je foto (dus voorpagina, pag. 6 of voor mijn part pag. 33), het uiteindelijke afdrukformaat en natuurlijk de oplage van de krant? Ben op zich wel benieuwd op basis waarvan jij je prijs bepaalt eigenlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:07 schreef Timmos het volgende:
[..]
Fout, krant krijgt niks gratis.. Redactie neemt gewoon af bij mij.. En prijzen van kranten variëren van 20 tot 95 euro.. 35-45 is gemiddeld zo'n beetje wat je krijgt voor een foto
Die bepaal ik niet, de prijs is - bij deze krant dan toch - standaard, groot of klein, voorpagina of ergenst in het midden.. De eindfactuur is wel een optelsom van het aantal foto'squote:Op woensdag 19 januari 2011 15:17 schreef Omniej het volgende:
[..]
Lijkt me een optelsom van de positie van je foto (dus voorpagina, pag. 6 of voor mijn part pag. 33), het uiteindelijke afdrukformaat en natuurlijk de oplage van de krant? Ben op zich wel benieuwd op basis waarvan jij je prijs bepaalt eigenlijk.
Artiesten rechts op de foto en links lege ruimtesquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja lijkt me het beste werken.
Hebben jullie nog ideeën wat voor reeks, samenhangend geheel ik kan maken van wat concert foto's?
Hehe, ik zat te denken aan alleen dames maar dat vind ik ook weer zo zonde aangezien er ook genoeg toffe heren foto's zijn.,quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:40 schreef Timmos het volgende:
[..]
Artiesten rechts op de foto en links lege ruimtes? Sorry, die foto's zie ik vaak voorbij komen van je
.. Verder geen verstand ervan
Ik ben vandaag in de betreffende winkel wezen keken en inderdaad, daar staat een foto die ik heb gemaakt zomaar op een t-shirt!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:38 schreef Timmos het volgende:
[..]
Volgens mij had deze dame het met shirts in de C&A.. Ook zonder dat ze er iets van wist.. http://www.laurakokfotografie.nl/
Het leek hier vanmiddag wel op een CSI aflevering ofzo.. Mannen in witte pakken, afgezette straat, recherche, honden.. Spannend
[ afbeelding ]
Een advies: niet teveel online gooienquote:
Je hebt gelijk, ik heb het verhaal even ingekort!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een advies: niet teveel online gooienAls dit naar de rechter gaat, kun je maar beter zo min mogelijk info online hebben staan lijkt me. Kan alleen maar tegen je gebruikt worden.
En vraag eens aan je pa of-ie een rechtsbijstand heeft en of ze je daar kunnen helpen.
Succes enneh.... kill, kill, killquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb het verhaal even ingekort!
En mijn vader heeft lang in de verzekeringen gewerkt, dus dat ga ik even aan hem vragen!
Leuk, waar? Heb het ook al eens gedaan, lastig. Gelukkig heb ik het ook even gedaan, dan weet je een beetje wat er gaat komen, en wat er belangrijk is om te zien. Post wat svp!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
Binnenkort een aikido-training fotograferenTestje om te kijken of ik er een opdracht uit kan slepen
Ben reuze benieuwd wat je ervan gemaakt zou hebben.. Een compagniebrand staat niet garant voor spannende foto's.. Daarbij komen er zoveel plaatjes van andere fotografen online dat die van jou wellicht in het niets zouden vallen en ik ergenst anders zou moeten gaan suckenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
Godverdomme. Foto blunder 2011 is gemaakt.
Cacaofabriek in de fik, brandweer, politie en ambulance uit de wijde omgeving naar mijn dorp
Vlammen uit het dak
Vonken uit de schoorsteen, schoorsteen mantel in de fik
Mijn hart dacht maar aan 1 ding... Timmos... Suck on this!
Maar nee, rijles dus ik reed langs een fabriek met vlammen uit het dak, 20 brandweer wagens. Kom ik thuis, alles uit
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
Cacaofabriek in de fik, brandweer, politie en ambulance uit de wijde omgeving naar mijn dorp
Vlammen uit het dak
Maar nee, rijles dus ik reed langs een fabriek met vlammen uit het dak, 20 brandweer wagens. Kom ik thuis, alles uit
Niet zo heel veel denk ik. Ik vond het alles behalve prettig om zo tussen de mensen foto's te staan maken. Alleen al omdat mensen hele gesprekken met je beginnen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:29 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ben reuze benieuwd wat je ervan gemaakt zou hebben.. Een compagniebrand staat niet garant voor spannende foto's.. Daarbij komen er zoveel plaatjes van andere fotografen online dat die van jou wellicht in het niets zouden vallen en ik ergenst anders zou moeten gaan sucken..
Een korte maar felle brand die niet zo groot opgeschaald wordt en waar verder dus ook weinig anderen bij zijn is vaak spannender.. Er zijn natuurlijk uitzonderingen zoals Moerdijk..
Wel leuk trouwens dat je maar aan 1 ding kon denken
Vlammen uit het dak
Jupsquote:
Praten en foto's maken kan tegelijk.. Ligt eraan in welke bui ik ben en watvoor incident het is of ik wat zeg.. Veelal krijg je als pers de vraag wat er aan de hand is.. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik zeg dat er een vliegtuig is neergestort en ik een serieuze reactie terug krijgquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet zo heel veel denk ik. Ik vond het alles behalve prettig om zo tussen de mensen foto's te staan maken. Alleen al omdat mensen hele gesprekken met je beginnen...
Ja hallo, ik ben bezig?
Ja moest even witbalans aanpassenquote:
Twee keer dezelfde fotoquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Laura mag hier ook.
Tuurlijk laura is een moppiequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Twee keer dezelfde foto![]()
Ben je echt zo vol van die foto dat-ie twee keer in het SC topic moet?
![]()
Ja klopt, aldus de 'experts' natuurlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
Bijna alle foto's waren kut of saai
Have fun.quote:
Er is maar 1 expert, en dat ben ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja klopt, aldus de 'experts' natuurlijk.
Drie fossielen voor jou!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er is maar 1 expert, en dat ben ik
2 kutfoto's voor je fossielen!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Drie fossielen voor jou!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
2 kutfoto's voor je fossielen!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Crewbash 2 weken ban doeiquote:
Ja dacht ik! Bevalt het wat op GC?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Crewbash 2 weken ban doei
Modden is nog best grappig eigenlijk
Ja hoor. 1 keertje 2 zeikende users in de FB, en 1 kinderporno spammer. Maar verder valt 't wel mee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja dacht ik! Bevalt het wat op GC?
En voorderest heb je toch niets te doen, dus prima baantje zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja hoor. 1 keertje 2 zeikende users in de FB, en 1 kinderporno spammer. Maar verder valt 't wel mee.
Afgezien van notes doorlezen niet neequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En voorderest heb je toch niets te doen, dus prima baantje zo
Hehe dat zijn leuke dingen inderdaadquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Afgezien van notes doorlezen niet nee
Weet jij toevallig ook welke nummers Laura Jansen zong? Want ze heeft nog altijd maar 1 album uitgebracht en ik wacht met smart op de volgende.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe dat zijn leuke dingen inderdaad
Heb even google geraadpleegd en kwam dit tegen: http://www.anwb.nl/rechts(...)rsovertredingen.htmlquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:08 schreef taxibabe het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met het schrijven van een bezwaarschrift tegen een boete?
Hmm. Wat heb je 8 december gedaan? Heb je niet toevallig gewerkt oid? Want dan is het gemakkelijk om te melden dat je met je auto naar je werk toe gaat. Wellicht dat je dat aan de hand van je agenda nog terug kan halen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef taxibabe het volgende:
@ Puala, die had ik idd ook al gevonden. Maar ik zit een beetje met de situatie.
Ik heb nu een boete gekregen die ik niet gemaakt kan hebben. De agent heeft het kenteken verkeerd genoteerd.
Ik zou op 8 december om 7 uur 's morgens langs de weg hebben geparkeerd in Zeist. Ik woon ten eerste aan de grens met Duitsland. Ten tweede heb ik niks in Zeist te zoeken. Maar het punt is dat IK nu moet bewijzen dat het niet mijn auto was die daar stond.
Oeh das wel een hele ongelukkige boete Wiebeldak.
Ja ik zat vanaf half 9 in de brandweerkazerne gezeten voor een werksessie. Maar hoe bewijs ik dat, dan moeten mijn collega's getuigen..quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm. Wat heb je 8 december gedaan? Heb je niet toevallig gewerkt oid? Want dan is het gemakkelijk om te melden dat je met je auto naar je werk toe gaat. Wellicht dat je dat aan de hand van je agenda nog terug kan halen?
Wel vervelend trouwens. Je zou toch verwachten dat het in zo'n geval check, check, dubbel check zou zijn voor het kenteken.. Is de rest wel goed. Type van de auto en de kleur etc?
Wellicht dat isdatzo, onze bonnenkoning, je wel kan voorzien van advies![]()
Ik zal er wel even 1tje posten danquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:29 schreef Wiebeldak het volgende:
Onee Vinnie ook al een modje. Dit topic is dan goed vertegenwoordigt met modjesMaar ik ben altijd braaf.
Ik vind het trouwens jammer dan "Beoordeel de foto van je voorganger" best wel dood bloed. Dat topic deed het een tijd geleden heel erg goed met veel goede foto's maar opeens is het helemaal niets meer. Dat is eigenlijk zo'n beetje ontstaan nadat de topic titel is veranderd.
Moet je jezelf dan niet inklokken of zoiets? En anders kan je toch je werkrooster opsturen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:36 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ja ik zat vanaf half 9 in de brandweerkazerne gezeten voor een werksessie. Maar hoe bewijs ik dat, dan moeten mijn collega's getuigen..
Ik heb alleen een beschikking gekregen, daar staat alleen het kenteken op. De agent zal wel gewoon zo'n bonnetje hebben uitgeschreven, maar volgens het cjib mag ik daar geen kopie van krijgen.
Ik zou gewoon je werkrooster opsturen en kijken of dat voldoet. Anders kun je wellicht nog een briefje van de leidinggevende toevoegen waarin hij zegt dat je gewerkt hebt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:36 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ja ik zat vanaf half 9 in de brandweerkazerne gezeten voor een werksessie. Maar hoe bewijs ik dat, dan moeten mijn collega's getuigen..
Ik heb alleen een beschikking gekregen, daar staat alleen het kenteken op. De agent zal wel gewoon zo'n bonnetje hebben uitgeschreven, maar volgens het cjib mag ik daar geen kopie van krijgen.
Ben je je foto kwijt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zal er wel even 1tje posten dan
Kun je zeker doen. Je weet nooit of de agent in kwestie een enorm goed geheugen heeft of niet. Dan ook aangeven of het mogelijk is of hij die kan zien.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:03 schreef taxibabe het volgende:
Zou het nut hebben om een foto van mijn auto er bij te doen?
Neuh. Moet nog ff uploaden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ben je je foto kwijt?
[..]
Kun je zeker doen. Je weet nooit of de agent in kwestie een enorm goed geheugen heeft of niet. Dan ook aangeven of het mogelijk is of hij die kan zien.
De vraag is dan alleen hoe hij die auto heeft zien staan. Zo werkt het fotografisch geheugen.
quote:Geachte heer/mevrouw,
Ondergetekende stelt bij deze beroep in tegen onderstaande beschikking.
Zaaknummer: 9...
Betrokkene: Manon....
Adres: Jhr. ....
Postcode en woonplaats: ....
Geboortedatum: ......
Om navolgende grond(en) kan ik mij niet verenigen met deze beschikking.
Op 8 december 2010 zat ik vanaf half 9 s morgens in de brandweerkazerne in Eibergen voor mijn werk.
Ik ben hier met mijn eigen auto (kenteken: L..., Peugeot 106 1.1 Sunline, kleur blauw) naar toe gereden vanaf mijn woonadres. Mijn collegas kunnen beamen dat ik met mijn eigen auto ben gekomen.
De boete is uitgeschreven om 7 uur s morgens in Zeist. Het is onmogelijk om binnen 1,5 uur in Eibergen te arriveren.
Ik vermoed dat er een lees/schrijffout is gemaakt bij uitschrijven de boete. Ik verzoek u daarom de beschikking te vernietigen.
Voor een eventuele toelichting ben ik te bereiken op 06 -
Met vriendelijke groet,
Manon
Bijlagen:
- kopie beschikking
- print agenda 8 december 2010
- foto peugeot 106 1.1 Sunline, kenteken
Taxibabe, heb je geen uitnodiging gekregen voor die workshop op de brandweerkazerne?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:46 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb geen werkrooster, ik zou wel een uitdraai van mijn agenda kunnen maken. Denk dat ik dat maar doe. Ik hoop maar dat dat voldoet, want hiermee bewijs ik natuurlijk nog niet dat ik met mijn eigen auto naar mijn werk ben gereden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |