Klopt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:41 schreef captainkid het volgende:
De overlast en de sleutel is gescheiden.
Voor noodsituaties ja.quote:Iemand een sleutel geven is toch normaal
Ja, maar daar heb je toch een deurbel voor, waarom heeft 'de vriendin van' een eigen sleutel nodig om binnen te komen?quote:, ik maak zelf toch wel uit wie ik in mijn eigen kamer/huis binnen laat.
Dat maakt niet uit toch wat de reden is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:43 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Voor noodsituaties ja.
[..]
Ja, maar daar heb je toch een deurbel voor, waarom heeft 'de vriendin van' een eigen sleutel nodig om binnen te komen?
Probleem met het verschaffen van de sleutel is, lijkt mij, dat de vriendin niet alleen toegang heeft tot de kamer van haar vriendje, maar ook tot de woning die haar vriendje deelt met TS (en nog 2 anderen).quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:41 schreef captainkid het volgende:
De overlast en de sleutel is gescheiden.
Iemand een sleutel geven is toch normaal, ik maak zelf toch wel uit wie ik in mijn eigen kamer/huis binnen laat.
Dan gaat ze toch naar haar eigen huis, in haar eigen bed liggen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:25 schreef Espex het volgende:
Ik vind het heel gewoon dat je de vriendin een sleutel geeft waarmee ze binnen kan komen. Kans is dat ze later of vroeger binnen wil komen afhankelijk van het stapgedrag van haarzelf of haar vriendje, niks mis mee......
Als hij er niet is heeft ze er ook niks te zoeken vind ik.quote:Verders, ik neem aan dat als vriendjelief er niet is, ze ook niet zomaar binnenkomt. Misschien hoogstens om alvast in bed te kruipen voor als vriendjelief thuis komt? Tja, iets over konijnen ofzo.
Dit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:45 schreef DroogDok het volgende:
Als hij er niet is heeft ze er ook niks te zoeken vind ik.
en moet dit overlegt zijn met en accoord bevonden door de huisgenoten, wat hier dus niet het geval is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:54 schreef bart1977 het volgende:
Ik vind het heel normaal als huisgenoot een sleutel geeft aan zijn vriendin. Uiteraard moet de relatie dan wel goed zijn.
'een' sleutel aan 'een' vriend geven is ook wel wat anders lijkt me. Zeker als het sleutels van je baas (verhuurder) betrof en je geen relatie met die persoon had.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:24 schreef DJMO het volgende:
ik heb ooit eens een sleutel aan een vriend gegeven, en werd er prompt voor ontslagen en m'n kamer uitgezet (ik werkte zelf bij m'n verhuurder). Dubbele pech dus.. (was ook niet van te voren overlegd)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |