Gewoon genieten van het uitzicht. Als ze `echt de moeite waard is´ hooguit een blokje omfietsen, maar niet helemaal achtervolgen ofzo als ze richting de andere kant van de stad gaat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:50 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Achter een mooi meisje blijven fietsen vond ik trouwens echt de ergste van allemaal. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Blijf je achter haar fietsen zolang ze dezelfde kant op moet als jij of fiets je ook om om naar haar te kunnen blijven staren?
Zo ging het ook niet. Ik vertelde gewoon dat ik op FOK! zat. Het begon juist goed omdat zij hier dus ook komt! Weliswaar als lurkster, maar toch... Later kwam mijn username pas ter sprake.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:53 schreef Desunoto het volgende:
"En ik zit op FOK! en ik ben daar Socios!"
Precies. Binnenkort kom ik met deel 2 met nog een aantal nieuwe tips.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef Penisbaard het volgende:
Tips om extra van vrouwen te genieten.
Moet kunnen allemaal.
Ik kan niet wachten op meer tips om extra van vrouwen te genieten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies. Binnenkort kom ik met deel 2 met nog een aantal tips.
Misschien moet je proberen wat minder vaak te genieten van het uitzicht en wat vaker gewoon een praatje te gaan maken. In het begin zal je misschien wat dingen zeggen waarvan je denkt "waarom zei ik dat nou weer?" maar al doende leer je.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Gewoon genieten van het uitzicht. Als ze `echt de moeite waard is´ hooguit een blokje omfietsen, maar niet helemaal achtervolgen ofzo als ze richting de andere kant van de stad gaat.
Dat begrijp ik dus ook niet. Het is niet per se vreemd omdat het om FOK! gaat, maar waarom zou je inderdaad je internetgedrag gaan bespreken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Sowieso raar dat je op een date verteld wat voor websites je bezoekt, en al helemaal onder welke username.
Nee, treinen en seks staan geheel los van elkaar. Totaal geen behoefte aan dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:00 schreef Multivitamine het volgende:
Kus anders even een voorbijrijdende intercity. Intens dat het zal zijn.
Dat had ik achteraf beter niet kunnen doen, nee. Zoals ook in de OP vermeld. Maar ja, ik `ging er helemaal in op´ toen bleek dat zij FOK! waardeerde.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:02 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Het is niet per se vreemd omdat het om FOK! gaat, maar waarom zou je inderdaad je internetgedrag gaan bespreken?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, treinen en seks staan geheel los van elkaar. Totaal geen behoefte aan dus.
Leermomentje dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat had ik achteraf beter niet kunnen doen, nee. Zoals ook in de OP vermeld. Maar ja, ik `ging er helemaal in op´ toen bleek dat zij FOK! waardeerde.
Wie begon over het onderwerp FOK! dan zij of jij?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat had ik achteraf beter niet kunnen doen, nee. Zoals ook in de OP vermeld. Maar ja, ik `ging er helemaal in op´ toen bleek dat zij FOK! waardeerde.
Inderdaad. Er nog meer op hameren tijdens dates:quote:
Ik, dat wel. Toen `vrije tijd´ ter sprake kwam. Ook altijd zo'n kutonderwerp.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:11 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Wie begon over het onderwerp FOK! dan zij of jij?
ach, dan heb je tenminste 1 iemand die je kan en e.v.t. wil stalken...quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:53 schreef Socios het volgende:
Leuke meid leren kennen buiten FOK! om. Dat opzich al een prestatie. Tijdens een gesprek vertelde ik dat ik FOK! Eerst reageerde ze enthousiast en kwam zelfs met de mededeling dat ze FOK! ook weleens bezoekt. Ze lurkt, heeft geen account maar leest graag in KLB (KLB 1.0 vond ze leuker). Ik dacht nog GOEDE MATCH dit. Ik zei dan ken je mijn `username´ waarschijnlijk ook wel. Toen ik die vertelde `kende´ zij mij inderdaad. HAD IK BETER NIET KUNNEN DOEN. Na dat gesprek nooit meer wat van haar gehoord.
Wat een hypocriet wijf, zeg. Wel kunnen lachen om KLB, maar niet verder willen daten nadat ze weet wie ik ben.
Ik stalk sowieso geen vrouwen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef mschol het volgende:
ach, dan heb je tenminste 1 iemand die je kan en e.v.t. wil stalken...
"gelukkig hebben we tegenwoordig een werkende search... ik check ff het volgende standje"quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Goeie, ja. Dan kun je zelfs ongegeneerd FOK!ken vlaknatijdens het neuken.
Doe je nou echt niks anders in je vrije tijd dan FOK!en en treinspotten dan? Als je niet zo'n feestbeest bent is het misschien een idee om af en toe gewoon de fiets te pakken en wat rond te fietsen in je stad om zo nieuwe plekjes te ontdekken. Je hebt ook vast wel wat natuur in de buurt toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik, dat wel. Toen `vrije tijd´ ter sprake kwam. Ook altijd zo'n kutonderwerp.Men dient tegenwoordig iedere dag de meest spectaculaire dingen te doen. "Wie een avondje op de bank zit is een loser"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |