Jawel, school enzo. Moet slagen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sweet dreams en NIET minder actief zijn hoor![]()
![]()
![]()
Ik wist geen betere TTquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jawel, school enzo. Moet slagen.
En Stu, vrouw?
Trusten Merelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jawel, school enzo. Moet slagen.
En Stu, vrouw?
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist geen betere TT
Tuurlijk moet je slagen. Je gaat ook slagen![]()
![]()
quote:
Ik heb er niks aan dus mij maakt het niet uitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wil je dat ik een vrouw ben [ afbeelding ]
Okay, nou ik ben dus een jongetje de laatste keer dat ik keekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb er niks aan dus mij maakt het niet uit
Bewijs het maarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, nou ik ben dus een jongetje de laatste keer dat ik keek
Wanneer was dat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, nou ik ben dus een jongetje de laatste keer dat ik keek
Wat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heb jij het wel gecontroleerd?
Uhuhquote:
Vanmiddag nog.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke dan is het goedgekeurd
interessant.quote:
Niets bijzonders. Alleen even kijken of het nog klopt allemaal.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat is een grondige controle dan?
ow oke, ik snap het alquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Alleen even kijken of het nog klopt allemaal.
quote:
Van ze plasserquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
En als beloning mag je de kauwgompjes die je eraf hebt gepeuterd zelf in je mond steken.
quote:
Klopt!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je wilt niet weten,....je wilt niet weten
ik stop er altijd van die grote kauwgomballen in en dan proberen die te kauwenquote:
Gobstoppersquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik stop er altijd van die grote kauwgomballen in en dan proberen die te kauwen
Technisch gezien stop ik ze ook in mn mondquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gobstoppers
Ik dacht dat die gewoon in je mond hoorde
Bespaar me de smerige detailsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Technisch gezien stop ik ze ook in mn mond
Nouja zeg, dacht ik eindelijk een luisterend oor gevonden te hebbenquote:
Sorryquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nouja zeg, dacht ik eindelijk een luisterend oor gevonden te hebben
Het is al goed, ik schrijf het op in mn dagboek en gooi er dan een slotje op, haha snap je?quote:
Nooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat wist je niet[ afbeelding ]
Ik ben nu al nieuwsgierig naar jouw dagboekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is al goed, ik schrijf het op in mn dagboek en gooi er dan een slotje op, haha snap je?
ja er staan spannende dingen in hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nu al nieuwsgierig naar jouw dagboek
Dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja er staan spannende dingen in hoor
Ik las per ongeluk de OP en toen zag ik dat de meet half 3 is?quote:
Heb jij onbeperkte limieten somsquote:
CrewPM. Ik kan er 3000 kwijtquote:
Ja schijnbaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik las per ongeluk de OP en toen zag ik dat de meet half 3 is?
haha ik vind het best hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja schijnbaarDat heeft Tdrone bedacht
Jij ook heurquote:
En je valt op mannen, vrouwen, of mensen zonder geslacht, of beide?quote:
Vind ik ook!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik vind het best hoor
quote:
Jammer...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga denk ik maar mijn bedje en dagboek opzoeken
haha was geintje hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:03 schreef NBT het volgende:
[..]
Jammer...Maar slaap lekker, en dagboekse!
Ohja. Hihiquote:
hihi, slaap lekker dan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha was geintje hoormaar bedankt vrouwelijk boefje
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
Truste liefjes en boefjes van me![]()
![]()
quote:
Ik heb laatst al alle PM's met foboreacties moeten verwijderenquote:
Alleen vrouwenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef NBT het volgende:
[..]
En je valt op mannen, vrouwen, of mensen zonder geslacht, of beide?
Sweet dreams CCquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
Truste liefjes en boefjes van me![]()
![]()
quote:
Wat een liefde hier!!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:7wztcWMXKABIaM:http://i285.photobucket.c(...)e.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi, die beer heb ik op MSN ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alleen maar liefde[ afbeelding ]
Tof, alsof ik het wistquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hihi, die beer heb ik op MSN ook![]()
.
hahaha echt?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
3 kwartier later gaat CC eindelijk!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
3 kwartier later gaat CC eindelijk!
Vaag. Wat voor toestel heb jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef Zeroku het volgende:
Zo kut doet mijn telefoon. Ik stuur naar A een bericht en krijg steeds ontvangstbevestigingen van B en C terwijl hij daar helemaal niet naar gestuurd wordt
![]()
.
Lifes Good Koekje. Maar het is pas sinds net. Normaal doet hij het wel fatsoenlijk.quote:
Irritant zeg. Hoop dat het een tijdelijke kwaal is thoughquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lifes Good Koekje. Maar het is pas sinds net. Normaal doet hij het wel fatsoenlijk.
Nou jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:42 schreef Zeroku het volgende:
Krijg nu opeens ook een SMS, dat mijn tegoed laag is. Kijk ik. Nog 7,50.
Maar dan heb je nietsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:46 schreef Zeroku het volgende:
Flikker dat ding dalijk wel uit het raam.
Nu heb ik een halfbakken telefoonquote:
Ja, maar misschien kun je de software updatenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nu heb ik een halfbakken telefoon.
Eens ff kijken..... Of zal ik het toch niet doen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:45 schreef Zeroku het volgende:
Fijn. Wat is het heftigste wat je hebt meegemaakt? Lezen vlak voor je gaat slapen.
Beetje kort, maar wel goed, voel me wel fitquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Beetje kort, maar wel goed, voel me wel fit
U ook?
Ah, ruim een uur langer dan ik dus... lekker hoor!quote:
Nope, Aankleden.. Roken, wat te zuipen pakken,pc aan, tv aan, kachel aan. effe nieuws kijken en dan FOK!kenquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, ruim een uur langer dan ik dus... lekker hoor!
Dus het eerste wat je doet als je smorgens wakker wordt, is Fok! bekijken?
Ah... zo...quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:13 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nope, Aankleden.. Roken, wat te zuipen pakken,pc aan, tv aan, kachel aan. effe nieuws kijken en dan FOK!ken
Mogguh Michhasquote:
Nee hoor, de combi ochtend en Michhas is niet zo goed...quote:
quote:
Daarom! Nog even volhoudenquote:
Ouch! Nouja dan wens ik je succes met de dag doorkomenquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heul erg, sliep om 1 uur nog niet, en de wekker ging weer om 6 uur
En waar ga je die maken? Ik zou er een topic in KLB voor aanmakenquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:26 schreef Michhas het volgende:
Nog 5 posts na deze en dan zit ik aan 15.000 posts
Ik heb er nogeeneens duizend :/quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:26 schreef Michhas het volgende:
Nog 5 posts na deze en dan zit ik aan 15.000 posts
Ik denk gewoon hierquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En waar ga je die maken? Ik zou er een topic in KLB voor aanmaken
Maar jij zit er ook nog niet zo lang ofwel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:26 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik heb er nogeeneens duizend :/
Bijna 2 jaar en ik post hier mee sinds een paar dagenquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik denk gewoon hier
[..]
Maar jij zit er ook nog niet zo lang ofwel?
Wat een eer, dat je die post hier wil doen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik denk gewoon hier
[..]
Maar jij zit er ook nog niet zo lang ofwel?
Tering!quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat een eer, dat je die post hier wil doen!
Hier ruim 9000...
jep, al meer dan 10 dagenquote:
goedemorgen meneerquote:
nou het was leuk je gekend te hebben...quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:35 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga naar school, ik zie wel hoelaat ik terug kom.
SUCCES!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:35 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga naar school, ik zie wel hoelaat ik terug kom.
ja, werk... je weet toch..quote:
Ja, dat weet ik, maar ik doe af en toe tussendoor ook nog wel wat werk...quote:
Ja, ik heb ook net een bakkie gehaald ja!quote:
Ik huil voor jou.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moest jij ook huilen of ben ik de enige?
Waarom ook alweer?quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat ik een emotionele jongen ben
[..]
Boobs
Fap fapquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kun jij je gaan fappen op je 15000 posts
Ohjaquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat ik een emotionele jongen ben
eNGine?quote:
zag je niet.. Zit mobiel, kutding.... Hee eNGine!quote:
wel dus!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:01 schreef tdrone het volgende:
begint de vakantie nog niet te vervelen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:04 schreef NBT het volgende:
[..]
zag je niet.. Zit mobiel, kutding.... Hee eNGine!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:24 schreef Michhas het volgende:
Ik bouw een stad van Lego.
Pareltjeslotje
De smurfenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:39 schreef lipjes het volgende:
hey kom naar lipjesland, het is hier heel speciaal
hey kom naar lipjesland het land van pracht en praat
GOOOOOOOOOOOOOOOOD MORNING VIETNAM GRTDOJW![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:39 schreef lipjes het volgende:
hey kom naar lipjesland, het is hier heel speciaal
hey kom naar lipjesland het land van pracht en praat
GOOOOOOOOOOOOOOOOD MORNING VIETNAM GRTDOJW![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
De smurfenIk wil ook smurf zijn. Sterker nog, ik ben binnenkort smurf.
SmurfenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorryquote:![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik kan geen spoilers openen op school
How are you?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
ow ik kan ze nu wel openen, het duurde alleen maar 3 kwartier
Michhas
Goed, ben er wel maar kort want moet zo naar techniek maar was te vroeg op school en ik wilde dat benutten door te gaan FOK!ken, hoe is het met jou?quote:
Haha succesquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Goed, ben er wel maar kort want moet zo naar techniek maar was te vroeg op school en ik wilde dat benutten door te gaan FOK!ken, hoe is het met jou?
haha dankje, vanmiddag met wiskunde mogen we weer op de computer dus dan ben ik er ook weerquote:
Valt mee vandaag, ik ben nog slaperig dus de tijd gaat snelquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha dankje, vanmiddag met wiskunde mogen we weer op de computer dus dan ben ik er ook weer
Mooizo, verveel je je dood op je werk?
Beterschap Lipjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:00 schreef lipjes het volgende:
grom, barstende koppijn trouwens
wel bijna weekend
Ja dat scheelt, ik kwam hier om kwart voor 10 en het is nu al 2 over 10quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Valt mee vandaag, ik ben nog slaperig dus de tijd gaat snel
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Goedemorgen kikkertje van me
MAVOquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat doe je eigenlijk voor school quincy>?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wees blij, nu kun je mij vermaken
huh dat bestaat toch niet meer of ben je al 15 jaar over ja middelbare school aan het doen?quote:
Bij ons heet het sinds kort weer MAVOquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
huh dat bestaat toch niet meer of ben je al 15 jaar over ja middelbare school aan het doen?
okeee..... nouja hoe dan ook, vermaak mijquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:15 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Bij ons heet het sinds kort weer MAVO
*trekt een gekke bek*quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okeee..... nouja hoe dan ook, vermaak mij
Nee, er zijn nog hogere mensen die akkoord moeten gaan, dat weet je tochquote:
Michhas de baas der bazen in GRTDOJWquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daarom ben je ook de baas
ik kan het hier toch niet afspelen..quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:21 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zal ik speciaal voor jullie een testopname maken van mijn nieuwe electrisch pedaaltje?
ik ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik kan het hier toch niet afspelen..
Jij niet maar andere misschien welquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik kan het hier toch niet afspelen..
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daarom ben je ook de baas
Oh, jullie vleien me hihiquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
Michhas de baas der bazen in GRTDOJW
hihi dat verdien je ookquote:
sorry, volgende keer beter knulquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:22 schreef QuincydeKoster het volgende:
Dus niemand kan het horen? Dan heeft het geen nut
Heb je geen garage ofzo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:23 schreef QuincydeKoster het volgende:
Er komt geen volgende keer:P Mijn ma vind het niet een puik idee dat ik gitaar speel:P
ik won in een rijtjeshuisquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heb je geen garage ofzo?
Mogge Koen
Ik moet nu weg
Doeiquote:
Spaghetti? Bami? Chili con carne? Zulk soort gerechten zijn vaak wel makkelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:55 schreef tdrone het volgende:
oh hoi
zijn jullie nieuw ofzo?
weet iemand trouwens iets lekkers (en niet al te moeilijks) om te koken voor 4 personen?
Ja ik zei mag ik een tekst uitprinten voor het naambordje, en toen zei hij ja hoor, en nu ben ik hierquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik zei mag ik een tekst uitprinten voor het naambordje, en toen zei hij ja hoor, en nu ben ik hier
Michhas
Nicequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik zei mag ik een tekst uitprinten voor het naambordje, en toen zei hij ja hoor, en nu ben ik hier
Michhas
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Heb jij jezelf vandaag al gelukkig gemaakt?
Right back at yaquote:
Hoe kan je je nou vervelen op deze woensdagochtend met zulke leuke ideeen in het verschiet?quote:
Ik verveel me nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe kan je je nou vervelen op deze woensdagochtend met zulke leuke ideeen in het verschiet?
je leer niet want je zit op FOK!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik verveel me niet. Maar ik ben aan het leren en dat is vrij vermoeiend
. Die ideeën waren prima
.
Geenideequote:
Ja met een schuin oogquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je leer niet want je zit op FOK!
dan zul je nog moeten wachten tot aan de carnavals/krokusvakantiequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je leer niet want je zit op FOK!
[..]
Geenideeik ben toe aan vakantie denk ik
Da's al over 3/4 wekenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan zul je nog moeten wachten tot aan de carnavals/krokusvakantie
ja ik was zelf al aan het denken aan siciliaanse ovenapstaquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Spaghetti? Bami? Chili con carne? Zulk soort gerechten zijn vaak wel makkelijk.
En anders misschien iets van die Knorr Wereldgerechten ofzo? Dat is altijd wel makkelijk en lekker
ja, ik heb geen carnavalsvakantie dus ik heb pas vakantie op 21 Februariquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan zul je nog moeten wachten tot aan de carnavals/krokusvakantie
Ja, 3 maart.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee man carnaval valt pas in maart
Hmm, ovenapstaquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja ik was zelf al aan het denken aan siciliaanse ovenapsta
Bedankt, ik zit op school en mensen keken mij raar aan....quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:36 schreef Zeroku het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1590110
Wtf_!
ow datquote:
thnx dat je het niet even spoilerd ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:36 schreef Zeroku het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1590110
Wtf_!
vergeet de spoiler de volgende keer alsjeblieft niet en zet erin dat het goor is, ik hoef dat soort dingen niet te zien op mijn nuchtere maagquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:39 schreef Zeroku het volgende:
Sorrrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.
Eet je 's ochtends niet danquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vergeet de spoiler de volgende keer alsjeblieft niet en zet erin dat het goor is, ik hoef dat soort dingen niet te zien op mijn nuchtere maag
ik drink versgeperst sinaasappelsap en een kiwi, meer hoef ik niet, oke ik weet dan is ie niet helemaal nuchter meer maar alsnogquote:
Sorrrrrryyyyyyyquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik drink versgeperst sinaasappelsap en een kiwi, meer hoef ik niet, oke ik weet dan is ie niet helemaal nuchter meer maar alsnogmijn kiwi kwam er bijna weer uit
Okayquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga er weer vandoor anders gaan ze weer zeiken wat ik gedaan heb
Ik sms je nog wel zero
Kusjes iedereen en tot vanmiddag
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef tdrone het volgende:
bah ik heb jeuk aan mijn bovenbeen maar mijn broek is iets te dik om me goed te jeuken..
wat doe ik?
1) ik laat het jeuken
2) ik steek mijn hand 40 cm mijn broek in
Duidelijk nummer 2quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef tdrone het volgende:
bah ik heb jeuk aan mijn bovenbeen maar mijn broek is iets te dik om me goed te jeuken..
wat doe ik?
1) ik laat het jeuken
2) ik steek mijn hand 40 cm mijn broek in
Nu heb je een blauwe LUL HAHAHAHAHRHARRHARR LOLLLLZZoLzquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:22 schreef tdrone het volgende:
heb beide maar niet gedaan gewon met een pen hielp ook
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nu heb je een blauwe LUL HAHAHAHAHRHARRHARR LOLLLLZZoLz____!!!!1!11einz!Loleinzlol_!!!!!
Proest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |