Jawel, school enzo. Moet slagen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sweet dreams en NIET minder actief zijn hoor![]()
![]()
![]()
Ik wist geen betere TTquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jawel, school enzo. Moet slagen.
En Stu, vrouw?
Trusten Merelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jawel, school enzo. Moet slagen.
En Stu, vrouw?
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist geen betere TT
Tuurlijk moet je slagen. Je gaat ook slagen![]()
![]()
quote:
Ik heb er niks aan dus mij maakt het niet uitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wil je dat ik een vrouw ben [ afbeelding ]
Okay, nou ik ben dus een jongetje de laatste keer dat ik keekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb er niks aan dus mij maakt het niet uit
Bewijs het maarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, nou ik ben dus een jongetje de laatste keer dat ik keek
Wanneer was dat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, nou ik ben dus een jongetje de laatste keer dat ik keek
Wat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heb jij het wel gecontroleerd?
Uhuhquote:
Vanmiddag nog.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke dan is het goedgekeurd
interessant.quote:
Niets bijzonders. Alleen even kijken of het nog klopt allemaal.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat is een grondige controle dan?
ow oke, ik snap het alquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Alleen even kijken of het nog klopt allemaal.
quote:
Van ze plasserquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
En als beloning mag je de kauwgompjes die je eraf hebt gepeuterd zelf in je mond steken.
quote:
Klopt!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je wilt niet weten,....je wilt niet weten
ik stop er altijd van die grote kauwgomballen in en dan proberen die te kauwenquote:
Gobstoppersquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik stop er altijd van die grote kauwgomballen in en dan proberen die te kauwen
Technisch gezien stop ik ze ook in mn mondquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gobstoppers
Ik dacht dat die gewoon in je mond hoorde
Bespaar me de smerige detailsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Technisch gezien stop ik ze ook in mn mond
Nouja zeg, dacht ik eindelijk een luisterend oor gevonden te hebbenquote:
Sorryquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nouja zeg, dacht ik eindelijk een luisterend oor gevonden te hebben
Het is al goed, ik schrijf het op in mn dagboek en gooi er dan een slotje op, haha snap je?quote:
Nooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat wist je niet[ afbeelding ]
Ik ben nu al nieuwsgierig naar jouw dagboekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is al goed, ik schrijf het op in mn dagboek en gooi er dan een slotje op, haha snap je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |