Of hoe weinig kritisch iemand is. Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk.quote:Verder zal intelligentie wel een rol kunnen spelen in hoe kritisch iemand is
Of misschien denken ze daar wel over na, maar kan het ze niets schelen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:28 schreef Nektasje2 het volgende:
ik ben hard links ! mensen die rechts stemmen denken niet na over gevolgen.
Tja ik zou geen hypocriet amerika land hier willen maar zit er toch al aan te denken om binnenkort weg te gaan uit nederlandquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of misschien denken ze daar wel over na, maar kan het ze niets schelen.
En gevolgen staan natuurlijk ook niet geschreven in steen.
Graag, tot ziensquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:13 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
Tja ik zou geen hypocriet amerika land hier willen maar zit er toch al aan te denken om binnenkort weg te gaan uit nederland
haha echte baas g sigaartje als al corleonequote:Op woensdag 12 januari 2011 07:23 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
Wat doe je bijdehand ik neuk je moeder met deze sigaar
Aight ik wist niet dat jij ook al op politiek zatquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:26 schreef Radicalist het volgende:
[..]
haha echte baas g sigaartje als al corleone
je weetzzelf hirsch ballin in da housequote:Op woensdag 12 januari 2011 07:27 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
Aight ik wist niet dat jij ook al op politiek zat
Want pedagogen zijn tegenwoordig geen wetenschappers meer?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:48 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Alsof rechts of links te maken heeft met iemands intellectuele voorkeur. Dan zouden alle wetenschappers rechts zijn en alle pedagogen links. Ofzoiets.
Okee doeiquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:13 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
Tja ik zou geen hypocriet amerika land hier willen maar zit er toch al aan te denken om binnenkort weg te gaan uit nederland
Ga jij maar eens nadenken over interpunctie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:28 schreef Nektasje2 het volgende:
ik ben hard links ! mensen die rechts stemmen denken niet na over gevolgen.
Kijk, een puber die de bezoekers van een politiek wegwijs probeert te maken in de wereld van de politiek. Wat schattig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:02 schreef Achtungp het volgende:
Rechts en links in politiek heeft nooit geklopt, je kunt hebt eigenlijk namelijk 2 keer rechts en links.
De ene is politiek rechts-links, de PVV bijv. is politiek rechts
Maar je hebt ook economisch rechts-links, hierbij is de PVV als ik het me goed herinner best wel links.
Hier wordt dit wat beter uitgelegd, én er is ook een test die je daar kan doen om te zien waar je ongeveer zit (wel in het Engels):
http://www.politicalcompass.org/
Conclusie:
Media faalt zwaar door PVV ultra-rechts of iets dergelijks te noemen.
Overigens stem ik zelf op niemand. (Ik ben nog geen 18)
Slaat nergens op, dus alleen maar omdat ik niet 'volwassen' zou zijn volgens de maatschappij kan ik het niet over politiek hebben? Er zijn 10 jarigen die meer volwassen en verstandig zijn dan 50 jarigen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kijk, een puber die de bezoekers van een politiek wegwijs probeert te maken in de wereld van de politiek. Wat schattig.
Zeker kun je wel mee discussiëren, maar dan moet je wel met goede argumenten en feiten komen. De rechts-links scheidslijn in de politiek verandert met de tijd en verschilt soms ook per onderwerp van discussie. Dat betekent echter niet dat hij geheel niet relevant is of zoals jij stelt 'niet kloppend'. Het enige dat niet klopt, is jouw beeld hiervan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:12 schreef Achtungp het volgende:
[..]
Slaat nergens op, dus alleen maar omdat ik niet 'volwassen' zou zijn volgens de maatschappij kan ik het niet over politiek hebben? Er zijn 10 jarigen die meer volwassen en verstandig zijn dan 50 jarigen.
Intelligentie is meer relevant vind ik, dat zou jij moeten weten als persoon met een quote van Einstein...
EDIT:
Ik gebruikte PVV trouwens maar als voorbeeld, betekent niet dat ik een PVV'er ben, ik stem waarschijnlijk toch niet zelfs als ik 18 ben. Ik vertrouw geen enkele partij meer dan 90%
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |