Dat was dus mijn punt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef Terecht het volgende:
[..]
Iedere NWO-pundit heeft zo zijn eigen schare aan volgelingen, en dat is dus het probleem. Het heeft meer weg van een religie dan dat het met de werkelijkheid van doen heeft.
idd, zekerheid is vragen of ze in dienst staan van Godquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:17 schreef Bankfurt het volgende:
bewust communiceren met geesten is mogelijk; maar ten strengste af te raden zonder inzicht in esoterie of kennis van het Christelijk bewustzijn. Er zijn namelijk goede en slechte geesten en die zijn moeilijk te onderscheiden, als je niet weet welke zekerheden je moet inbouwen.
Alweer 100% ware informatie van mij; gratis en voor niets.
Ja, jou moet ik hebben! Leg uit:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:29 schreef Loppe het volgende:
[..]
idd, zekerheid is vragen of ze in dienst staan van God
quote:
Vermoedelijk helemaal niks.. maar je weet het hier maar nooit geloof ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:32 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ja, jou moet ik hebben! Leg uit:
[..]
tja een plant heeft mest nodig, dacht ik zoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:48 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik heb een anale fixatie opgelopen denk ik sinds er sinds enige tijd een zekere user is die er genoegen in schept heel BNW te bemesten met zijn poeperij en mij hoofdpijnen bezorgt met de bedwelmende walmen die van zijn verbale drolletjes opstijgen. Dit terwijl er speciaal voor de betreffende user een latrine is gegraven waar hij zijn uitwerpselen in kan deponeren, het is zelfs opgetuigd met een naambordje zodat het welhaast niet te missen is! Helaas heeft het poepend voorwerp kennelijk nog de nodige moeite om zindelijk te geraken, wellicht dat hij door enkele welwillende forumgenootjes geassisteerd kan worden netjes zijn behoefte te leren doen.
proest whihi sorry maar dis echt grappigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:44 schreef Loppe het volgende:
[..]
tja een plant heeft mest nodig, dacht ik zo
Mousy ik raad je sterk aan om je niet zo bezig te houden met BNW, want hoe ik jou hier zie posten lijkt me dat je steeds angstiger en angstiger zult worden der mate je meer info vergaart.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:11 schreef mousy31 het volgende:
[..]
proest whihi sorry maar dis echt grappig
Je zal er wel een geoefend oog voor moeten hebben, ik zie het niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hallo,
Ik denk niet dat dit het goede topic is, maar ik wil dit toch delen.
Op een dag keek ik naar de lucht en zag rare strepen, chemtrails dus.. toevallig kwam er ook een vliegtuig langs die ook hiermee bezig was (not for sure ofc).
Zo zag de lucht eruit voordat het vliegtuig er was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zie je het vliegtuig links vliegen rechts is die al geweest, je ziet dus dat het spoort even ophoudt en weer doorgaat
[ afbeelding ]
Hier zie je de strepen nog in het midden
[ afbeelding ]
Terwijl het vliegtuig hier is links boven, je kan het niet zien. BTW is mijn hoofd is 90 graden naar links gedraaid
[ afbeelding ]
Wat zie je niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je zal er wel een geoefend oog voor moeten hebben, ik zie het niet.
Ja, maar die andere ook want ze zweven in de lucht terwijl er geen vliegtuig in de buurt is die die strepen heeft achter gelaten, geen wolken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die onderbroken strepen zijn de chemtrails?
En wat zijn die zwarte dingen op de laatste foto?
Misschien door een grote groep personen dan? Of door middel van machines?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef Bill_E het volgende:
Heeft er iemand nog een " logische " verklaring voor graancirkels ?
Ik weet dat er voldoende gemaakt zijn door mensen. Maar er zijn er gewoon een aantal die te immens zijn om door een paar personen gemaakt te zijn.
Mja maar dan moeten er sporen zijn, en de tijdsspanne van een nacht klopt niet. Ook ontbreekt me de motivatie waarom je dit zou doen. Het is plausibel dat het toch door mensen gemaakt is. Maar dan vraag ik me af waarom!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:09 schreef Flammie het volgende:
[..]
Misschien door een grote groep personen dan? Of door middel van machines?
Als grap? Als kunst? Omdat het ze leuk lijkt? Misschien is er een lange planning aan vooraf gegaan. Er zijn op google veel reusachtige graancirkels te vinden die door mensen gemaakt zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:11 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Mja maar dan moeten er sporen zijn, en de tijdsspanne van een nacht klopt niet. Ook ontbreekt me de motivatie waarom je dit zou doen. Het is plausibel dat het toch door mensen gemaakt is. Maar dan vraag ik me af waarom!
Dit word vlgs mij door andere energieen gemaakt dan mensen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef Bill_E het volgende:
Heeft er iemand nog een " logische " verklaring voor graancirkels ?
Ik weet dat er voldoende gemaakt zijn door mensen. Maar er zijn er gewoon een aantal die te immens zijn om door een paar personen gemaakt te zijn.
quote:Fake...Do an ATS search for Olivers Castle and John Wabe, the guy who "videoed" this. John Wabe was traced to a Bristol video production company...This was labelled as a fake a while back. A documentary by National Geographic presented how the Oliver Castle video was made, featuring John Whaley a.k.a. John Wabe himself demonstrating how they made the fake. But Im sure all you crop circle nerds will just say that "ALIENS" manufactured all this proof against your beliefs...idiots..
Erg goed gemaakt! Respectquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:29 schreef Bill_E het volgende:
Even kijken of er een verklaring voor dit filmje is. Als hij fake is is dit wel erg goed gemaakt.
Volgens de comment :
[..]
mss zijn wij het wel vanuit de toekomstquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit word vlgs mij door andere energieen gemaakt dan mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |