Ik denk dus dat die graancirkels allemaal door mensen gemaakt zijn. Ik zie niet in waarom een alien helemaal naar aarde zou afreizen om hier ff een tekeningetje in het graan achter te laten... Tenzij het de graffiti artists onder de aliens zijn.... soort van taggen van planetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:24 schreef Bill_E het volgende:
Heb je een persoonlijke mening toe te voegen?
Of welke theorie geloof je?
Ook weer dat toontje in die comment hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:29 schreef Bill_E het volgende:
Even kijken of er een verklaring voor dit filmje is. Als hij fake is is dit wel erg goed gemaakt.
Volgens de comment :
[..]
Ben ik het wel mee eenschquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dus dat die graancirkels allemaal door mensen gemaakt zijn. Ik zie niet in waarom een alien helemaal naar aarde zou afreizen om hier ff een tekeningetje in het graan achter te laten... Tenzij het de graffiti artists onder de aliens zijn.... soort van taggen van planeten
Die laatste regel kon idd wat minder. Voor de rest lijkt het me wel een argument dat sense maaktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook weer dat toontje in die comment he
Alleen daaaaarom al zeg ik -> Aliens
Losse flodders... Je bent kennelijk hard geraakt door mijn opmerking over jouw icoontje, niet ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:53 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wel één? Vertel er eens wat meer over dan of blijft het bij je gebruikelijke losse flodders?
Klinkt plausibel.. maar ik heb meer nodig dan een comment, moet nu zeker alles gaan uitzoeken en zien hoe het werkelijk in elkaar zit. En dan misschien blijft dat nog vaag en laten ze zien "hoe het gemaakt zou zijn" maar dan zeg ik weer "ja iets namaken is niet hetzelfde" je weet hoe ik ben daarin.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:36 schreef Flammie het volgende:
[..]
Die laatste regel kon idd wat minder. Voor de rest lijkt het me wel een argument dat sense maakt![]()
Losse flodders ja, net als dit op niets gebaseerde bullshit betoog van je.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Losse flodders... Je bent kennelijk hard geraakt door mijn opmerking over jouw icoontje, niet ?
Goed, het was helemaal niet de bedoeling om dit misschien in jouw optiek persoonlijk te spelen,
het was een voorbeeld om aan te geven hoe symbolen en triggers met elkaar kunnen samenhangen.
Als je echt wist van Montauk zou je hier nog een extra reden hebben om dat icoontje niet te gebruiken.. en ..... zou je ook de achtergrond weten van de Yeti en Loch Ness.
Zet nou eens een andere plaat op, deze kennen we onderhand al.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Losse flodders ja, net als dit op niets gebaseerde bullshit betoog van je.
Als jij echt een oprecht persoon zou zijn zou je niet als een geïndoctrineerde witchdoctor hier new age propaganda als waarheid te verkondigen.
Als jij hier echt zou zijn om mensen te informeren zou je de schijnwerper niet zo op jezelf houden en je kaarten gewoon op tafel leggen. Jouw mening omtrent alle zaken die met BNW te maken hebben interesseren mij geen ene zier; simpelweg omdat je houding niet toestaat dat ik jou vertrouw. Ik ben niet hard geraakt door jou, ik erger mij gewoon aan de manipulatie die jij hier ten uitvoer brengt. Je simplistische analyses maken nog steeds geen indruk op mij, maak jezelf vooral geen illusies, of ben ik daar een beetje laat mee?
Ik ken die plaat van Bankfurt ook al, tot in den treure, dus zet die waardeloze opmerkingen van je ook maar in de koelkast.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zet nou eens een andere plaat op, deze kennen we onderhand al.
Je hebt er zelf al 1 genoemd, Aleister Crowley; Loch Ness is een energiepunt, en heeft een ondergrondse zee. Yeti is een genetisch experiment uit Atlantis.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:39 schreef Salvad0R het volgende:
Wat is er dan zo speciaal aan Yeti of Loch Ness, Bankfurt?
Je weet toch dat het probleem spiritueel is gelegen ?quote:Je doet wel alsof je van alles heel wat weet, maar met een concreet idee of standpunt voor of tegen tirannie kom je niet aanzetten, best wel triest eigenlijk.
De Mind-Control wordt voor 90% teruggedrongen wanneer mensen de televisie uit laten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:50 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je hebt er zelf al 1 genoemd, Aleister Crowley; Loch Ness is een energiepunt, en heeft een ondergrondse zee. Yeti is een genetisch experiment uit Atlantis.
[..]
Je weet toch dat het probleem spiritueel is gelegen ?
Ali Kannibali heeft het al ergens neergeschreven.
De eerste stap is dat men bewust is van mind-control en dat men hun innerlijke ziel moet laten ontwaken en dat men bewust wordt van elkaars capaciteiten en vermogens; zodat mind-control wordt teruggedrongen.
Men leest liever een boek met sprookjes, dan een boek dat uitlegt dat sprookjes niet ondersteund worden door bewijs.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:48 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik ken die plaat van Bankfurt ook al, tot in den treure, dus zet die waardeloze opmerkingen van je ook maar in de koelkast.
Fair enough, ik heb mijn punt gemaakt en zal het hier bij laten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Men leest liever een boek met sprookjes, dan een boek dat uitlegt dat sprookjes niet ondersteund worden door bewijs.
Right ! Jij hebt het begrepen !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De Mind-Control wordt voor 90% teruggedrongen wanneer mensen de televisie uit laten.
Negeer Bankfurt zijn posts dan. Zo moeilijk is het niet. Continu dat gemekker over zijn manier van posten schiet je ook niks mee op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:48 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik ken die plaat van Bankfurt ook al, tot in den treure, dus zet die waardeloze opmerkingen van je ook maar in de koelkast.
Spuit 11quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Negeer Bankfurt zijn posts dan. Zo moeilijk is het niet. Continu dat gemekker over zijn manier van posten schiet je ook niks mee op.
Ik kijk zelden televisie. Betekent dit dat ik dus minder ontvankelijk ben voor mind control denk je?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:55 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Right ! Jij hebt het begrepen !![]()
Vooral die talkshows, waarin iedere keer dezelfde BN-ers hun zegje (hun program) kunnen doen.
TV= Mindcontrol.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik kijk zelden televisie. Betekent dit dat ik dus minder ontvankelijk ben voor mind control denk je?
Maar is het echt doelbewust programmeren om ons dommer en slaafs te maken of is het zo gegroeid in de loop der jaren?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:22 schreef Bill_E het volgende:
[..]
TV= Mindcontrol.
Er wordt je verteld wat je moet kopen, wat je in je huis moet zetten, wat je moet koken, welke spelletjes je moet spelen. Er worden een soort goden gecreëerd van b-sterretjes.
Er wordt je verteld wat de laatste trends zijn, er wordt je geleerd dat zaken zoals vreemdgaan, incest, liegen, bedriegen en moorden normaal is ( GTST)
Kortom negeer deze onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |