Dat doe ik ook de helft van de tijd bij de Sims. Maar ik speel het spel verder ook echt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik game eigenlijk practisch niet. Alleen The Sims en Zoo tycoonMaar dat komt omdat ik het leuk vind om huizen te bouwen en dierentuinen aan te leggen
Het spel zelf speel ik niet, ik bouw alleen.
heb de soundtrack van vice city en san andreas. vooral van vice city is een geniale soundtrack. 7 cd's.quote:
Misschien doe ik mezelf er ook eentje cadeau na mijn tentamensquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik ging zaterdag de stad in voor een telefoonlader, en kwam thuis met een PS3. 200 euro klinkt erg interessant
Wat overigens ook beter The Sheldon Show had kunnen heten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alleen als je "geeks" oprekt tot "mensen die wellicht een halve seconde van The Big Bang Theory hebben gezien tijdens het zappen".
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat doe ik ook de helft van de tijd bij de Sims. Maar ik speel het spel verder ook echt.
Wel met cheats voor geld enzo, want anders ben je alleen maar bezig met die dingen in leven houden ipv leven op zich.
Nou vind ik Blizzard sowieso briljant. Als je kijkt dat van ze 5 spellen hebben gemaakt (Diablo, Starcraft, Warcraft, Lost Vikings en 1 of ander racespel). En dat van 3 daarvan zo'n beetje elke versie nog steeds dagelijks, en sommige ZEER veelvuldig worden gespeeld (Dia2LOD, SC1, SC2, WC3, WoW), ook al zijn sommige daarvan 10+ jaar oud. Props voor hun je weetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Niet bijzonder veel over de kwaliteit van het spel, maar het zegt genoeg. Alhoewel die 10M dusdanig veel op Azië en duimzuigcijfers leunt dat ik daar niet te zwaar aan zou tillen - het blijft hoe dan ook de grootste. En een right place/right time freak succes wat ik niet al te snel herhaald zie worden.
Je hebt van die druiven op de weg, niet normaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
En weer terug.
En er vloog een BMW uit de bocht![]()
Ik moest lachen want het was zn eigen stomme schuld
Maar wel een briljant spel! Moet er weer eens verder mee gaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En weet je wat ik nou nog wel het aller, aller, allerergst vind aan die gare aanbiedingen van BOL?
DAT IK GODVERDOMME DAN WEER OP DIE SITE ZIT TE SURFEN EN ER WEER EENS NIET WEG KOM ZONDER IETS TE BESTELLEN!!!!![]()
![]()
![]()
Deze dus: http://www.bol.com/nl/p/g(...)010678220/index.html
Overigens ook niet meer dan een 'redelijke' deal.
Ik ben ook heel erg van de cheatsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat doe ik ook de helft van de tijd bij de Sims. Maar ik speel het spel verder ook echt.
Wel met cheats voor geld enzo, want anders ben je alleen maar bezig met die dingen in leven houden ipv leven op zich.
Hij ging zo mooi hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt van die druiven op de weg, niet normaal
Waarom hebben wij geen geld cheats?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nu, ja. Dat was nooit de bedoeling. Happy Days had ook prima "The Fonzie Show" of gewoon "Ayyyyyquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat overigens ook beter The Sheldon Show had kunnen heten.
Deze zag ik in Azië:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou vind ik Blizzard sowieso briljant. Als je kijkt dat van ze 5 spellen hebben gemaakt (Diablo, Starcraft, Warcraft, Lost Vikings en 1 of ander racespel). En dat van 3 daarvan zo'n beetje elke versie nog steeds dagelijks, en sommige ZEER veelvuldig worden gespeeld (Dia2LOD, SC1, SC2, WC3, WoW), ook al zijn sommige daarvan 10+ jaar oud. Props voor hun je weet
Criminaliteit?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom hebben wij geen geld cheats?
Alsof ze de loterij hebben gewonnen. Dan is het niet echt cheatenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die hebben we wel, dat heet 'sociale dienst'.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom hebben wij geen geld cheats?
Ik heb vorige week de illegale versie gedownload en vind het idd erg tof, dus maar meteen de hele bundel gekocht. Spellen zoals dit verdienen het gewoon gekocht te wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar wel een briljant spel! Moet er weer eens verder mee gaan.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:54 schreef L-E het volgende:
Ja, eten en Peuter de aandacht geven die hij verdient. Kusjes op jullie snoetjes!
Ja, eten en Peuter de aandacht geven die hij verdient. Kusjes op jullie snoetjes!
Blizzard market briljant. En rond Diablo 2 hadden ze een erg, erg goed team. Daarna zijn ze wat mij betreft de vervlakking in gegaan (en wat dat team los heeft bereikt, tja, Hellgate?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou vind ik Blizzard sowieso briljant. Als je kijkt dat van ze 5 spellen hebben gemaakt (Diablo, Starcraft, Warcraft, Lost Vikings en 1 of ander racespel). En dat van 3 daarvan zo'n beetje elke versie nog steeds dagelijks, en sommige ZEER veelvuldig worden gespeeld (Dia2LOD, SC1, SC2, WC3, WoW), ook al zijn sommige daarvan 10+ jaar oud. Props voor hun je weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |