Succes!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:17 schreef Yuki het volgende:
En nu over tot de orde van de dag!
Eens kijken of ik kan lopen zonder om te vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
mijne was ergerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:17 schreef Gasol het volgende:
[..]
MI van mini-Yuki op een surfplank die op een golf spuitend zaad surft.
Hoe kan ik nou sowieso ergens schuldig van zijn. Ik doe nooit iets fout!quote:
Van mij is je eigen schuld. Jij vindt mij raar, dus droom je raar over mij, maar dat heeft verder niks met realiteit te makenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook die van jou!!
Al jullie singles!!
Ik heb echt te raar gedroomd over jullie
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou sowieso ergens schuldig van zijn. Ik doe nooit iets fout!
Nu ook blijkbaar niet hier op het werk. Ik zou 1,5 week vanuit huis werken. Dat werd dus zuipen, slapen en af en toe wat werk (ook dat was afgesproken overigens, alleen niet in die verhouding). Maakte me een beetje druk hoe ze daar op zouden reageren. Zijn ze blij dat ik uberhaupt wat heb gedaan
[..]
Van mij is je eigen schuld. Jij vindt mij raar, dus droom je raar over mij, maar dat heeft verder niks met realiteit te maken
Ik heb er ook al een tijd niet besteld, en dat terwijl ik nog wat kortingsbonnen heb liggenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Spam in m'n mailbox van Bol.com over de fantastische kortingen op games in de opruiming!
Nou vooruit, eens kijken dan. "Hmmm, Starcraft II in de aanbieding? Nu al?" *checkt prijs* "Van 60 naar 50 euro".
Ik heb volgens mij serieus nog nooit een fatsoenlijke aanbieding gezien bij BOL. Of het is zo'n bagger dat ik het gratis nog niet wil of het is op zijn best 'redelijk' geprijst
50e voor een spel waar nu al zoveel extreem toffe officieele mods voor zijn en dat minstens 8 jaar meegaat, is een goede dealquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Spam in m'n mailbox van Bol.com over de fantastische kortingen op games in de opruiming!
Nou vooruit, eens kijken dan. "Hmmm, Starcraft II in de aanbieding? Nu al?" *checkt prijs* "Van 60 naar 50 euro".
Ik heb volgens mij serieus nog nooit een fatsoenlijke aanbieding gezien bij BOL. Of het is zo'n bagger dat ik het gratis nog niet wil of het is op zijn best 'redelijk' geprijst
O in november nog, een boek dat ze in m'n dorrup nergens hadden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ook al een tijd niet besteld, en dat terwijl ik nog wat kortingsbonnen heb liggen
Ik wacht wel tot ie 20 euro is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
50e voor een spel waar nu al zoveel extreem toffe officieele mods voor zijn en dat minstens 8 jaar meegaat, is een goede deal
Waarom staat daar eigenlijk geen lijst van in de OP?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, er zijn heel wat mensen echt dus NIET welkom hier!
Ze hadden vh weekend nog Red Dead Redemption voor de helft van het geld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goeie!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom staat daar eigenlijk geen lijst van in de OP?
Dan ben je er snel bijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:22 schreef undissputed het volgende:
Hoi. Ik ben een nieuwe vrijgezel. Sinds zondag mag ik me hier aanmelden!
die staat er toch al?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom staat daar eigenlijk geen lijst van in de OP?
Nee dan gaat iedereen zeiken om die veel te lange OPquote:
Sorry, we accepteren op het moment hier alleen nieuwe vrouwelijke vrijgezellen. Helaas.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:22 schreef undissputed het volgende:
NIETquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:23 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry, we accepteren op het moment hier alleen nieuwe vrouwelijke vrijgezellen. Helaas.
Aaah koetsie koe, voel je je niet welkom hier?quote:
Met tieten-pics.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:23 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry, we accepteren op het moment hier alleen nieuwe vrouwelijke vrijgezellen. Helaas.
Maar geen uitverkoopaanbieding. Overigens kan je er vergif op innemen dat het spel overal voor rond de 50 Eu te krijgen isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
50e voor een spel waar nu al zoveel extreem toffe officieele mods voor zijn en dat minstens 8 jaar meegaat, is een goede deal
Beter dat je eerst even post in 'de kunst van het loslaten van je ex' want daar leer je dat een single zielig is. Hier leer je namelijk dat dat niet zo is, dus misschien moet je eerst nog even een verkeerd beeld opbouwenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:22 schreef undissputed het volgende:
Namen willen we. Roddels, uhh..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
Ja, er zijn heel wat mensen echt dus NIET welkom hier!
Nee, hier leer je dat single zijn geen status is, maar iemand die juist ook zonder een vriend/vriendin zelfstandig en gelukkkig kan zijn in het leven.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Beter dat je eerst even post in 'de kunst van het loslaten van je ex' want daar leer je dat een single zielig is. Hier leer je namelijk dat dat niet zo is, dus misschien moet je eerst nog even een verkeerd beeld opbouwen
Niet van de mannelijke nee, als die tieten hebben, laat maarquote:
Inderdaad. Heel in het begin wel. 1,5 jaar geleden. Maar dat is met rasse schreden afgenomen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:23 schreef Nouk84 het volgende:
Aaah koetsie koe, voel je je niet welkom hier?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:24 schreef undissputed het volgende:
Haha ik merk wel dat het snel gaat hier... Het is vast moeilijk om alles in dit topic bij te houden
Omdat je geen single meer bent?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad. Heel in het begin wel. 1,5 jaar geleden. Maar dat is met rasse schreden afgenomen.
Daar gaat mn kans.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet van de mannelijke nee, als die tieten hebben, laat maar
Omdat je wordt uitgelachen over de dingen die je post op Fok!?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:26 schreef Socios het volgende:
Inderdaad. Heel in het begin wel. 1,5 jaar geleden. Maar dat is met rasse schreden afgenomen.
Ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:28 schreef Royco1 het volgende:
Moet je jezelf trouwens voorstellen als je hier nieuw bent?
Vroeg ik me ineens af
Is dat zo dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:28 schreef Nouk84 het volgende:
Omdat je wordt uitgelachen over de dingen die je post op Fok!?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, omdat ik treinen spot. Belachelijk toch?
Nee, hoeft niet. Het is hier geen `kliek´ waar je je voor `moet bewijzen´. Ook dit topic is gewoon een topic op FOK! waar iedereen mag en kan posten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:28 schreef Royco1 het volgende:
Vroeg ik me ineens af
Ja maar jij was al binnen toch schatquote:
Gelukkig!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij was al binnen toch schat
GOTYquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze hadden vh weekend nog Red Dead Redemption voor de helft van het geld.
Dat is wel een kutspel, maar toch.
Heb ik ook nooit gedaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:28 schreef Royco1 het volgende:
Vroeg ik me ineens af
De dames zijn vooral geïnteresseerd in penislengte en dikte, een soa-vrij verklaring, en bedprestatie referenties inclusief telefoonnummers.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit maar dan, wat willen jullie zoal allemaal weten?
Dat zal ik wel uitmaken mocht het ooit naar de PC komen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
GOTY
ja kutspel
Jij vindt hem misschien niet leuk maar dat spel is echt bijzonder goed
De single aller singlesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:32 schreef STING het volgende:
[..]
En wij al die tijd maar afvragen wie jij nu toch bent
I know, het allereerste singles topic kwam hier 'laatst' nog aan bodquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De single aller singlesIk was hier al voordat dit singles was
Ik `ken´ CherryLips zelfs zonder dat ze zich heeft voorgesteld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:32 schreef STING het volgende:
En wij al die tijd maar afvragen wie jij nu toch bent
Ligt eraan wat je precies onder relaties verstaat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:34 schreef undissputed het volgende:
Zijn er al relaties ontstaan door het singles topic?
Ik ook!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De single aller singlesIk was hier al voordat dit singles was
Ben je daar nu al mee bezig?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:34 schreef undissputed het volgende:
\quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
GOTY
ja kutspel
Jij vindt hem misschien niet leuk maar dat spel is echt bijzonder goed
Ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:34 schreef undissputed het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zal ik wel uitmaken mocht het ooit naar de PC komen..
en ik zeg het. dus het is zo!quote:12 Dec 2010 ... Red Dead Redemption won the Spike Video Game Awards 2010 Game of the Year title, beating Mass Effect 2, which was the runners up title- what ...
Meerdere, maar vooral de openbare ruzies als die weer uit gaan zijn leuk (FF en krengquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:34 schreef undissputed het volgende:
Ik ben een fenomeen! Geen verdere uitleg nodig!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik `ken´ CherryLips zelfs zonder dat ze zich heeft voorgesteld.
Reguliere neukpartijen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je precies onder relaties verstaat.
Hangt er vanaf wat jouw definitie van relaties isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:34 schreef undissputed het volgende:
Linkje?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meerdere, maar vooral de openbare ruzies als die weer uit gaan zijn leuk (FF en kreng)
Ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een fenomeen! Geen verdere uitleg nodig!
Ja, die heb ik toen een beetje gemist, hoe zat dat ook alweer?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meerdere, maar vooral de openbare ruzies als die weer uit gaan zijn leuk (FF en kreng)
ik herhaal!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
\
Ik vond het geen flikker aan en ik ken niemand die het niet met me eens is. Verdomme.
een wereld vol nerds is het niet met je eensquote:12 Dec 2010 ... Red Dead Redemption won the Spike Video Game Awards 2010 Game of the Year title, beating Mass Effect 2, which was the runners up title- what ...
Even denken, dat was volgens mij in Singles #32582309452 of was het #59237503359 kutje...quote:
Nou, boehoequote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
ik herhaal!
[..]
een wereld vol nerds is het niet met je eens
Nou en. Als ik mijn behabandje aan ze laat zien zijn ze het wél met me eens.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
ik herhaal!
[..]
een wereld vol nerds is het niet met je eens
Het leek hier langere tijd op "voorbij het ontbijt"quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:35 schreef Gasol het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jouw definitie van relaties is
Te lui!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Even denken, dat was volgens mij in Singles #32582309452 of was het #59237503359 kutje...
Nee, geen linkje, zoek lekker zelf
Console only games kunnen niet tof zijn.quote:
Het ging uit, zij was een hoer, hij een drugsgebruiker die vrouwen slaat of zo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, die heb ik toen een beetje gemist, hoe zat dat ook alweer?
gewoon lief lachen volstaat ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou en. Als ik mijn behabandje aan ze laat zien zijn ze het wél met me eens.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Console only games kunnen niet tof zijn.
Dan zijn ze te geshockeerd om het met je eens te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
the usual stuf dus..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het ging uit, zij was een hoer, hij een drugsgebruiker die vrouwen slaat of zo.
Wie zwijgt stemt toe.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan zijn ze te geshockeerd om het met je eens te kunnen zijn.
jamaar!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb deel 1 soort van uitgespeeld, maar er is nog meer geloof ik. Al een jaar niet aangeraakt.quote:
een pc is om te werken, een console exclusief om te gamen... Ja meneerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik krijg deel 1 gewoon niet uitgespeeld. Klote purple coinsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb deel 1 soort van uitgespeeld, maar er is nog meer geloof ik. Al een jaar niet aangeraakt.
Denk erover om Guitar Hero aan te schaffen. Ook leuk voor Delans kids.
En foto's, vergeet de foto's nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:32 schreef Gasol het volgende:
[..]
De dames zijn vooral geïnteresseerd in penislengte en dikte, een soa-vrij verklaring, en bedprestatie referenties inclusief telefoonnummers.
Een genialer spel (of reeks) dan Grand Theft Auto is in mijn ogen nooit gemaakt, op Mario Kart na.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hou van jou
RUSE > beter op PC
Dragonage > beter op PC
CoD > beter op PC
WoW > bet... oh wacht
Ik had met de gewone stars al genoeg moeite.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg deel 1 gewoon niet uitgespeeld. Klote purple coins
Serieus?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een genialer spel (of reeks) dan Grand Theft Auto is in mijn ogen nooit gemaakt, op Mario Kart na.
En GTA is dan ook.... beter op PC (sterker nog, de eerste 2 delen zijn PC onlyquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een genialer spel (of reeks) dan Grand Theft Auto is in mijn ogen nooit gemaakt, op Mario Kart na.
Vind ik wel ja.quote:
Als ik die purple coins nou allemaal heb, kan ik weer verder met gewone levels maar dan als Luigi. En dat wil ik GVD!!!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had met de gewone stars al genoeg moeite..
Heb het nergens anders dan op de PC gespeeld. Deel 1 was gewoon lachen. Vanaf III werd het geniaal. Heb er weken aan besteed (voordat ik op FOK! zatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En GTA is dan ook.... beter op PC (sterker nog, de eerste 2 delen zijn PC only)
SNES en Wii (ik kan niet kiezen!)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
en dan de originele he
niet die van de 64!
Coachquote:
Vice City was echt zoooooo briljant.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb het nergens anders dan op de PC gespeeld. Deel 1 was gewoon lachen. Vanaf III werd het geniaal. Heb er weken aan besteed (voordat ik op FOK! zat)
quote:
Vooral natquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, bij jou is het nu ook grauw en grijs?
Consolegames zijn vaak zo 'mainstream' en gericht op ADHD-kindjes die instant gratification nodig hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
een pc is om te werken, een console exclusief om te gamen... Ja meneer
Precies!quote:
Hij mag dat best vinden. Ik heb er een andere mening over.quote:
Posts zijn sowieso een paar uur later gewist, dus ach...quote:
Dank voor de tip! Laten we hopen op een weergaloze afloop!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef L-E het volgende:
[..]Heb je net terug gemaild. Dat zie je vanzelf, dus dit is een nutteloze opmerking. Maar ik kan het hebben.
Day of the Tentacle was ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meest humoristische spel ooit: Monkey Island
Da's flauw.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Posts zijn sowieso een paar uur later gewist, dus ach...
Incrowd! Of hier alles communiceren of alles binnen de mail houden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Laten we hopen op een weergaloze afloop!
I've heard you were a contemptible sneak.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij mag dat best vinden. Ik heb er een andere mening over.
Briljanste spelserie ooit: Civilization (1, 2, AC, 3, 4, 5)
Beste spel ooit: WoW (je kunt er allerlei meningen over hebben hoe kut het is, maar 5+ jaar 10M+ betalende abo's zegt genoeg)
Dat geloof ik ook wel ja, dat dat gewoon goed moet zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij mag dat best vinden. Ik heb er een andere mening over.
Briljanste spelserie ooit: Civilization (1, 2, AC, 3, 4, 5)
Beste spel ooit: WoW (je kunt er allerlei meningen over hebben hoe kut het is, maar 5+ jaar 10M+ betalende abo's zegt genoeg)
Ja, wij doen ook alles open en bloot he Qquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Incrowd! Of hier alles communiceren of alles binnen de mail houden.
90% van de kinderen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Consolegames zijn vaak zo 'mainstream' en gericht op ADHD-kindjes die instant gratification nodig hebben.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Incrowd! Of hier alles communiceren of alles binnen de mail houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |