Jij bent meer van het zure iddquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das te zoet
Het moet heet of zuur zijn, jeweettog
Die is heul niet gewaxtquote:
Mn gezicht niet neequote:
Ik wist niet dat je een baard hebtquote:
Ik keek tot ze het dwangvoeren van de eenden lieten zienquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:05 schreef Greys het volgende:
Ik zit even heerlijk 'Het roer om' te kijken
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:05 schreef Greys het volgende:
Ik zit even heerlijk 'Het roer om' te kijken
Zoetjes FTW!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent meer van het zure idd
Ik ben een zoetje
En ik had oude kaasDa's hartig zat.
Nou, niet die voor in de koffie enzoquote:
Maar jullie zijn wel zoetjes hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, niet die voor in de koffie enzo![]()
Dat bedoelde ik!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jullie zijn wel zoetjes hoor
Zoetje
Werk ze!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik!![]()
![]()
Nou, ik zal weer even gaan werken. Anders heeft dat overwerken ook niet zoveel zin
Dat was juist heel relaxedquote:
Hup, en weg relaxed!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe ist met jouw roertje Greys? Al wat duidelijkheid weten te creëren?
Sowwyquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was juist heel relaxed
Tot dat stukje waar Tombo het over heeft idd
[..]
Hup, en weg relaxed!
Echniequote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat betwijfel ik, die kun je je nr geven, dies t al kwijt voor ze onderweg is
Okee. Wat kijk je nu op tv? Is die eenden-marteling al af?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:23 schreef Greys het volgende:
Oh gawd
Jullie zijn lief hoor, maar ik wil het er hier helemaal niet meer over hebben eigenlijk
Dit is mijn afleiding.
Ja da's af.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee. Wat kijk je nu op tv? Is die eenden-marteling al af?
(ik ben echt weggezapt, dat trek ik niet!)
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
EchnieIk had het gewoon verkeerd in mn foon gezet en toen belde ik heul iemand anders
Wow!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's af.
En ik heb de kattenbak verschoond en de groene bak aan de weg gezet (da's hier dus het gewone vuilnis en niet het groene vuilnis) want dat was ik veertien dagen geleden dus het leek wel een vuilniszakkenbelt achter in de tuin
'Ze' nam op en ik vond 'heur' helemaal niet als oh-oh klinken. En dat klopte dus ook welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:25 schreef Qwea het volgende:
" Oh-oh? Waar woon je?"
-Wie?
"oh-oh waar de neuk woon je!"
-WIE DE NEUK BEN JE. IK HEET GEEN oh-oh!
"Fuck"
Heb je nog nooit een filmpje gekeken van haar?quote:
Ehhh... neequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een filmpje gekeken van haar?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ehhh... nee![]()
![]()
Sue meZe herkende Buffy en Mips ook niet
quote:
gister saaiquote:
Wat is dat nu weer?quote:
Nou, liever hem dan denie hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
En ze laten nu maar die burgemeester van Breda het woord voeren? Ipv Joop Pannekoek van Moerdijk
Leuk joh!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
gister saai
wat zoeken in een systeem op een tempoootje slakkengang.
vandaag was leuk, wat gesprekstechnieken gedaan, leuk sfeertje en op een leuke manier werd info gegeven.
tis een leuke groep, komt goed
dank je voor vragen
Oh bedanktquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:53 schreef Qwea het volgende:
Hogere dioxine aangetroffen ergens bij strijensas
Oh echt? Waar zit dat dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nieuwe feature op FOK!, je kan direct een posts 'respect' geven op Hyves
dit is voor langer, maar goed, ligt er natuurlijk aan of t verder bevalt en of je niets anders tegenkomt wat je meer trekt natuurlijk. tis iig niet op projectbasisquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Leuk joh!
Is het iets voor langer of projectbasis?
Ergens in het gras.quote:
Dit zijn iig. de houtsnippersquote:
Dat wordt een lactacydje er doorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:01 schreef Qwea het volgende:
Want de zuurgraad is van 11 tot 14. Dus dat kan letsel geven.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat wordt een lactacydje er door
Ga ermee naar het RIVMquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn kut heel niet zo zuur als dat
Nou he?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
... en érgens is het dan gewoon weer eng dat Ll over Lactacyd begint
Gooi het er maar uit hoor mopquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
Moet je es op de plee gaan naar Lowlands, daar staan ze het uit te delen, en op de plee zelf liggen dan allemaal van die verpakkingen van die poezendoekjes
* klopje op schouder geeft *quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
En hoezo is het engHet is gewoon een product tegen zure sloten. In moerdijk hebben ze een zure sloot
Probleem. Oplossing. Klaar.
Zo werken wij mannen gewoon. Simpel en logisch denken
Hmm, Simpel ben ik wel met je eensquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
En hoezo is het engHet is gewoon een product tegen zure sloten. In moerdijk hebben ze een zure sloot
Ieuwquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HEB JE GEZIEN DAT FRANS BAUER SCHAAMHAAR OP ZN HOOFD HEEFT LATEN TRANSPLANTEREN
7=neutraalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
Aha, dat is erg handigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:24 schreef Pagan het volgende:
pH 12-14 is dus behoorlijk basisch, als gootsteenontstopper dus.
Had je nu dat haar gisteren maar meegenomen, nu zie jij je bosje voorbijkomen als Fransje weer op TV komt.quote:
Met wax en al op zijn hoofd geplakt?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Had je nu dat haar gisteren maar meegenomen, nu zie jij je bosje voorbijkomen als Fransje weer op TV komt.
quote:
Best okay. Ik ga met zoon iig mee naar het nsfquote:
Jou ga ik gewoon een keer bellen. Dan weet ik het zekerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:10 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehe poezendoekjes![]()
Ik zit te eten, en dr staat een cake in den oven.
En ik wil weten hoe ik klink en hoe men denkt dat ik zou klinken![]()
En Yns, ik had ook al naar je gevraagd
Bwhehehe tis zo druk op kantoor dat ik ieg niet vriendelijk overkom latelyquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jou ga ik gewoon een keer bellen. Dan weet ik het zeker
Jij moet wel brutaal klinken.
Secretary Plusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Best okay. Ik ga met zoon iig mee naar het nsf
En qua werk... nog even onzeker, maar ik vind mijn huidige tijdelijke baan wel heel okay.
Alleen ervaar ik de blijvende onzekerheden in toenemende mate best wel als killing. De vorige tijdelijke baan vond ik helemaal tof, alleen trok de gemeente zich eruit terug en was het aan mij om het gat op te vullen tussen de gemeente secretaresse en de volgende van de organisatie waar het naar over ging. Dat voelde niet goed, dus ik hoop dat het deze keer anders loopt. Ik voel me tegenwoordig net van de palliatieve secretariele zorg.
Die is weer flink bijgetrokken jaquote:
Fuck klantvriendelijkheid?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bwhehehe tis zo druk op kantoor dat ik ieg niet vriendelijk overkom lately
Het piept en kraakt in heel veel organisaties qua drukte nu zeg, jij ook al..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bwhehehe tis zo druk op kantoor dat ik ieg niet vriendelijk overkom lately
Liefquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:10 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehe poezendoekjes![]()
Ik zit te eten, en dr staat een cake in den oven.
En ik wil weten hoe ik klink en hoe men denkt dat ik zou klinken![]()
En Yns, ik had ook al naar je gevraagd
Ik weet het zelfs vantevoren, maar ik kan me niet veroorloven om eisen te stellen.En tegelijk hoop ik steeds weer dat het ergens toe zal leiden en kan ik het niet laten. Maar het beleid is niet gericht op vroeghulp in dit klimaat. Het is gericht op hulp als het al fout is gegaan met kinderen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Secretary Plus
Nee kan me voorstellen dat het enorm onzeker is allemaal denk dat je voor jezelf heel sterk moet bepalen dat het niet aan jou ligt omdat je anders echt steeds een knauw krijgt.
Naar clienten toe... neverquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het piept en kraakt in heel veel organisaties qua drukte nu zeg, jij ook al..
Mijn vriendelijkheid is na de lunch vaak ook op
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
Liefgister had ik hoofdpijn, combi van nueuw, klimaatcontrol die niet goed werkte dus was. vroeg onder de wol. Vandaag ging t lekker
Goed hoor, maar ik maak na de lunch geen afspraken meer tegenwoordig anders dan zit ik s'avonds verslagen te tikken enz.quote:
We zittten in een hele andere branche, ik ben bij voorkeur erg zakelijk en niet al te vriendelijk, en ik heb al helemaal geen tijd en trek in prietpraat met wat dr bij ons beltquote:
gemiddeld 36. 2,5 mnd dit keer. K heb er nu niet zoveel moeite mee, zo'n dag als vandaag vind ik leuk. Communicatie vind ik gewoon leuk, dus kost t ook minder energie, dan bv gare stof doorlopen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel uur ga je nu maken?
Je bent er best lang uitgeweest he, ik kan me echt niet indenken hoe dat moet voelen hoor.
Oh ja, ik kwam nog van die sleutelhangerringen tegen, wil je dr nog of heb je dr nog zat?
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goed hoor, maar ik maak na de lunch geen afspraken meer tegenwoordig anders dan zit ik s'avonds verslagen te tikken enz.
Klopt, zou ik in jouw functie misschien ook niet doen.Weet ik niet zo. Maar ik krijg het nog voor elkaar om voor de miep die belt voor de telefoonboekvermelding nog vriendelijk te zijn. En dat kost veel moeite. En daarnaast ben ik gewoon een behoorlijke loner.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We zittten in een hele andere branche, ik ben bij voorkeur erg zakelijk en niet al te vriendelijk, en ik heb al helemaal geen tijd en trek in prietpraat met wat dr bij ons belt![]()
Tis vaak toch een kwestie van afpoeieren ook, don't call us, we'll call you
Pak je hoofdkussen. En het zijnequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:25 schreef Qwea het volgende:
Godverdomme.
MM heeft cola over mijn kussens gemorst die op de bank liggen. Dus die moeten de was in ennu heb ik godverdomme geen kussens om tegenaan te liggen
Ik ben een oh-oh. Zakelijke en geen zin in domme gesprekken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:24 schreef Greys het volgende:
Ik ben bij voorkeur zakelijk en toch vriendelijk![]()
En nu baddertijd
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:26 schreef oh-oh het volgende:
Die mensen van de telefoonboekvermelding vind ik gruwelijk vervelend.
Die willen ons altijd van die dure vermeldingen aanpraten en die willen ook altijd persoonlijk langskomen op de zaak en zo, pleur toch op
Mijn hoekbank ligt gruwelijk lekker met laptopquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:26 schreef Qwea het volgende:
ik lig in pricipe nu net zo als dat ik op de hoekbank zou liggen... en dit ligt niet fijn met laptopeens kijken hoe ik dat ga oplossen dan met de hoekbank.
Ging ik doen, maar ligt minder lekker dan mijn 2 bank kussens en 1 al jaren ingelegen hoofdkussenquote:
Nou die poeier ik dus echt totaal niet vriendelijk af, die denken werkelijkwaar dat de bazen niks beters te doen hebben dan hun allemaal persoonlijk te woord te staan of zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
vrijdagmiddag enquete en verkoopmiddag, do not answer the phone!
Dat klinkt enig, maar dat kan bij ons simpelweg niet. Ook domme vervelende klanten zijn klanten. Dus afsnauwen is rete-dom in onze branche, dan geven ze hun geld wel elders uit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben een oh-oh. Zakelijke en geen zin in domme gesprekken.
Bel mij niet nog een x, ik bel of mail JOU wel.
Ik ben voor het doorverbinden, das ja dat kan nu of nee dat kan nu niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:29 schreef Ynske het volgende:
hier krijg je mensen met vragen aan de foon, over de z org v erzekering. ach vind t geen probleem. informatie leveren, ondersteuning, wat medeleven t hoort er gewoon bij
ok, tis misschien geen to p baa n maar goed, werk is werk
Ooh bij ons ook welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt enig, maar dat kan bij ons simpelweg niet. Ook domme vervelende klanten zijn klanten. Dus afsnauwen is rete-dom in onze branche, dan geven ze hun geld wel elders uit.
Kortom, het is overal anders. Als wij zo zouden doen zouden we zélf dom zijn.
Ja maar bij ons willen ze allemaal echt heel graag klant wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt enig, maar dat kan bij ons simpelweg niet. Ook domme vervelende klanten zijn klanten. Dus afsnauwen is rete-dom in onze branche, dan geven ze hun geld wel elders uit.
Kortom, het is overal anders. Als wij zo zouden doen zouden we zélf dom zijn.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou die poeier ik dus echt totaal niet vriendelijk af, die denken werkelijkwaar dat de bazen niks beters te doen hebben dan hun allemaal persoonlijk te woord te staan of zo
Ja maar goed, zo werkt het toch vaak nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh bij ons ook welIk kan er gewoon niet tegen, tegen dat gezeik dat iets niet doet en het binnen x tijd opgelost moet worden. Oprotten. Ik reageer wanneer ik tijd hebt. En dan hoef je niet nog 200x te bellen of ik al een oplossing heb
Maar da's toch gewoon een verschil in branche?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar bij ons willen ze allemaal echt heel graag klant worden![]()
Da's andersquote:Ik snauw ze ook niet allemaal zondermeer af hoor, sommige wel maar dat zijn de elkedagduizendkeerbellers
Inderdaad dat is een functie waar het bij hoort.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar goed, zo werkt het toch vaak nietZeker niet als je in de IT zet en achter een servicedesk ofzo. Klanten bellen voor de domste dingen. In jouw ogen dan. Of op een slecht moment, maar dat weten ze zelf niet. En er wordt gewoon van je verwacht dat je ze braaf ter woord staat. Ook al vragen ze voor de 10e keer hoe ze een zin dikgedrukt maken in Word ofzo
Ook zoiets idd. Daar word je dan gewoon voor betaald om dat vriendelijk op te lossen en anders zoek je een baan die je wel aan staatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar goed, zo werkt het toch vaak nietZeker niet als je in de IT zet en achter een servicedesk ofzo. Klanten bellen voor de domste dingen. In jouw ogen dan. Of op een slecht moment, maar dat weten ze zelf niet. En er wordt gewoon van je verwacht dat je ze braaf ter woord staat. Ook al vragen ze voor de 10e keer hoe ze een zin dikgedrukt maken in Word ofzo
Ja logisch, ik weet altijd precies welke zaak net dringend is en wie ze wel en niet willen spreken hoor. Als ik de mensen allemaal elke keer met elk telefoontje ging lastig vallen dan kregen ze geen werk gedaanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar da's toch gewoon een verschil in branche?
In de branche waarin ik werk heeft iedereen zijn klanten heel hard nodig.
Dus dan komt afsnauwen je duur te staan
[..]
Da's andersSnap ik.
dat dus, en die mensen willen gewoon geholpen worden, weten waar ze aan toe zijn, en niet dagen moeten wachten in onzekerheid omdat ze geen antwoord hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet bij ons stage bedrijf hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De stekker eruitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet bij ons stage bedrijf hoorEn als we het druk hadden trokken we de stekker eruit
Ik weet dan ook wel, dat die hele helpdesk shit never de nooit iets voor mij zal zijn
ik denk dan, op t moment dat er geen ander werk ligt, en dat ligt er wel, dan kun je je dat aanleren. liever werk wat niet helemaal in mijn straatje ligt, dan geen werk en mn hand op moeten houdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet bij ons stage bedrijf hoorEn als we het druk hadden trokken we de stekker eruit
Ik weet dan ook wel, dat die hele helpdesk shit never de nooit iets voor mij zal zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Nou ja wat Yns zegtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik denk dan, op t moment dat er geen ander werk ligt, en dat ligt er wel, dan kun je je dat aanleren. liever werk wat niet helemaal in mijn straatje ligt, dan geen werk en mn hand op moeten houdenWáár heb je het in godsnaam over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Mijn opleiding bevat geen helpdesk verder hoor. Afgezien van een klein stukje topdesk. En dat is nog viritueel ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja wat Yns zegtBij een beetje bedrijf wat niet 'Beun de Haas' op de gevel heeft staan hoef je dat niet te flikken
En waarom doe je dan die opleiding als ik ff zo asociaal mag zijn?
Als je A) niet tegen zeikende mensen kan en B) om ieder dingetje in de stress schiet
Oh god nee , ik heb wel es een pony gehad, das doffe ellende, blijft nooit zitten, en moet constant bijgeknipt wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil een pony laten knippen, zal ik het doen?
Ja maar goed, wat wil je dan in de IT gaan doen? Als ik bij 'ons' kijk dan belanden de meeste lui gewoon achter de helpdesk/servicedesk. En sowieso is het in wat voor functie in de IT dan ook altijd stressen en dom gezeikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn opleiding bevat geen helpdesk verder hoor. Afgezien van een klein stukje topdesk. En dat is nog viritueel ook
En ik schiet voor wat betreft mijn werk niet zo snel in de stress. Maar wel als er in ene 90 mensen bellen, 50 mails binnen komen en 30 klanten voor mijn neus staan
Pony's sucken!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh god nee , ik heb wel es een pony gehad, das doffe ellende, blijft nooit zitten, en moet constant bijgeknipt worden
nee, bedoelde dat meer in t algemeen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
Niemand zegt toch iets over jouw werk Yns?
Mwah, we spreken elkaar nog welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:41 schreef Qwea het volgende:
Haske leuk werk hoor IT... alleen geen helpdesk for me
Ja dat dus, ik denk toch echt dat het merendeel van de ITers ondersteunend werkt en altijd de shit van de n00bs op moet lossen toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar goed, wat wil je dan in de IT gaan doen? Als ik bij 'ons' kijk dan belanden de meeste lui gewoon achter de helpdesk/servicedesk. En sowieso is het in wat voor functie in de IT dan ook altijd stressen en dom gezeikMensen die dingen niet snappen en gaan zitten prutsen, of in ene geen flikker te doen en dan breekt daarna ineens de pleuris uit en valt alles uit wat uit kan vallen etc.
Ja, en niet om oneerbiedig te doen ofzo Q, echt nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat dus, ik denk toch echt dat het merendeel van de ITers ondersteunend werkt en altijd de shit van de n00bs op moet lossen toch?
Netwerkbeheer zit je niet achter de helpdesk. Applicatie beheer ook niet. En bij mijn stage bedrijf heb ik het grootste gedeelte van de tijd geen stress of dom gezeik gehad. Heerlijk reparaties uitvoeren. En als de pleuris uitbrak en reparaties in ene per 20 werden aangeboden, dan duurde het wat langer voor ze klaar waren. Want ja, ik heb ook maar 1 paar handenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar goed, wat wil je dan in de IT gaan doen? Als ik bij 'ons' kijk dan belanden de meeste lui gewoon achter de helpdesk/servicedesk. En sowieso is het in wat voor functie in de IT dan ook altijd stressen en dom gezeikMensen die dingen niet snappen en gaan zitten prutsen, of in ene geen flikker te doen en dan breekt daarna ineens de pleuris uit en valt alles uit wat uit kan vallen etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |