Ga hardlopen bij een parkje....als je moe wordt trek je een vent naar beneden....je vertelde net dat je daar weer energie van krijgt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:39 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom regent het.. Ik had het geniale idee om een stukje te gaan hardlopen (naja zal hardlopen, wandelen, hardlopen, wandelen worden met mijn conditie als het gaan om hardlopen)
Ja nu is het niveau weer grandioos naar beneden!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:41 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ga hardlopen bij een parkje....als je moe wordt trek je een vent naar beneden....je vertelde net dat je daar weer energie van krijgt?
(is het nivo weer keurig naar beneden getrokken nu? )
Als je niet de kans hebt om te spreken, kun je haar in ieder geval schrijven, want dat is niet afhankelijk van haar bereidheid. Dan is het aan haar of ze reageert. Als ze dat niet doet, moet je gewoon tevreden zijn met het idee dat je iig je gevoel per brief/mail hebt kunnen uiten, want het uiten van je gevoel is wel het belangrijkste van het loslatingsproces, denk ik. Bij mij heeft het sturen van een brief en later een gesprek in ieder geval erg geholpen, ook al was dat een half jaar na het einde.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:33 schreef Wanderingwhy het volgende:
@HendrikdeVogelaar: Dan moet je die 'kans' ook wel krijgen
Gewoon lekker gaan! Niets is frisser dan lekker ( in het bos ) oid hardlopen in de regen en lekker zwetenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:39 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom regent het.. Ik had het geniale idee om een stukje te gaan hardlopen (naja zal hardlopen, wandelen, hardlopen, wandelen worden met mijn conditie als het gaan om hardlopen)
Wat deed je hier dan als je nooit verliefd bent geweest dan heb je ook geen liefdesverdriet kunnen hebben?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:15 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan! Niets is frisser dan lekker ( in het bos ) oid hardlopen in de regen en lekker zwetenlekker douchen muziekje op etc je zult je als herboren voelen
![]()
Ik denk dat ik verliefd begin te worden op mijn meisje van oud en nieuw![]()
Wil de hele dag lekkere muziek luisteren, sms de halve dag met haar ,heb haar net zelfs ge googled
en het belangrijkste : vergeleken met haar vind ik mijn ex maar een trol hehe
Best cool dit, ben eigenlijk nooit verliefd geweest ( zelfs niet echt op mijn ex)
Wat leuk zeg! Lekker he dat verliefd voelen! Van genieten dat gevoel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:15 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan! Niets is frisser dan lekker ( in het bos ) oid hardlopen in de regen en lekker zwetenlekker douchen muziekje op etc je zult je als herboren voelen
![]()
Ik denk dat ik verliefd begin te worden op mijn meisje van oud en nieuw![]()
Wil de hele dag lekkere muziek luisteren, sms de halve dag met haar ,heb haar net zelfs ge googled
en het belangrijkste : vergeleken met haar vind ik mijn ex maar een trol hehe
Best cool dit, ben eigenlijk nooit verliefd geweest ( zelfs niet echt op mijn ex)
Dat kun je dan wel degelijk hebben denk ik hoor.. Alleen misschien dat hij nu heftiger verliefd isquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Wat deed je hier dan als je nooit verliefd bent geweest dan heb je ook geen liefdesverdriet kunnen hebben?
Waar komt ze vandaan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
zie: Vriend/vriendin in het buitenland #7
Dit is voor mij een zeer complexe situatie omdat er derden in meespelen en het eigenlijk niet zo is dat we niet van elkaar houden. Ze heeft er echter ook niet genoeg vertrouwen in om haar ouders daarvoor tegen de schenen te schoppen.
Echter vraag ik mij af wat te doen, het opnieuw proberen wanneer ze in Duitsland is en samen sterker worden of na vrijdag (zonder waarschuwing?) even voor een week of 2 geen contact opnemen en haar laten twijfelen.
In ieder geval hoeft het van mij niet zo te eindigen echter vraag ik mij af of ik er goed aan doe hoop te houden.
Ze wil natuurlijk vrienden blijven en dat wil ik ook maar dan wel zoals het was voordat we een relatie hadden en dus niet een super zakelijk gebeuren.
Ja maar ik kan niet geloven dat hij niet verliefd op zijn ex is geweest. Wel dat hij heftiger verliefd is dan hij eerder is geweestquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:25 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat kun je dan wel degelijk hebben denk ik hoor.. Alleen misschien dat hij nu heftiger verliefd is
Singapore en ze is de dochter van een dominee, het staat allemaal min of meer in dat topic verspreid over verschillende posts.quote:
Dat is wel een hele lastige situatie..quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Singapore en ze is de dochter van een dominee, het staat allemaal min of meer in dat topic verspreid over verschillende posts.
Ik wil haar niet kwetsen omdat het niet is iets waar ze zelf zo achter staat anderzijds denk ik dat als ik haar vriend blijf dit blijft duren maar uiteindelijk op het zelfde strand.
Er zijn keuzesquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat is wel een hele lastige situatie..
Misschien moet de topic titel veranderd worden in het loslaten van je (s)ex?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef Octagon het volgende:
Behoort "het missen van sex" ook tot het loslaten van je ex ?
@Octagon: Ik hoop het, zou een stap in de goede richting van het verwerken zijn. Het scheelt dat ik aardig heb geslapen vannacht, voel me wel íets anders.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:31 schreef Wanderingwhy het volgende:
Als ik een steen in de rimpelloze SC vijver mag gooien?
Ennudan > ervaringen met een BL
Goofy > ervaringen met een BL
Octagon > Veel van wat je schrijft lijken toch BL-achtige dingen bij je ex
Wanderingwhy > niet vastgesteld maar heel veel BL-achtige symptomen
Mr.Myst > ervaringen met 'iets van psychologische aard' bij ex, geen BL,?
tja.....en nu dan?
Het is hier andersom ik heb een half jaar in Singapore gezeten tot juli vorig jaar en beide voelden we dat er meer was maar zij hield liever de boot af wat ik kon begrijpen want ik zou toch weggaan na een aantal maanden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:04 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
@icecreamfarmer: Het lijkt wel of mijn situatie precies dezelfde is als de jouwe, wat ik althans uit de verspreide berichten kan opmaken. Bij mij is het ook uit gegaan doordat haar ouders mij niet zagen zitten, ook op een moment dat zij in het buitenland zat en mijn ex was ook dochter van een dominee. Dus ik herken je situatie helemaal. Waarom zit ze nu eigenlijk in Singapore? Studie? Verder weet ik natuurlijk niet precies wat jouw situatie is. Als zij het uitgemaakt heeft, zou ik verder gewoon de bal bij haar laten liggen. Maar schoonouders die de vriend van hun dochter niet accepteren, zijn gewoon erg vervelend. En je kunt er niks aan doen. Maar jouw ex moet voor zichzelf kiezen voor haar eigen geluk (niet dat van haar ouders) en volwassen worden. En als jouw en mijn situatie ongeveer dezelfde is, kan dat nog wel eens lang duren voordat ze dat inziet. Daar kan je ook niks aan doen. Loslaten dus, en verder gaan met je eigen leven.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Weet je wat helpt?
How i met your mother kijkenLig hier compleet in een deuk in mijn eentje!
Verliefd is iets anders dan houden vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Wat deed je hier dan als je nooit verliefd bent geweest dan heb je ook geen liefdesverdriet kunnen hebben?
Dat is uiteindelijk iets waar je alleen maar naar kunt gissen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:23 schreef ennudan het volgende:
overigens even voor alle duidelijkheid ik zeg niet dat mijn ex last had van BL er waren alleen wel wat symptomen die je daarmee in verband zou kunnen brengen. Het kan ook gewoon leeftijd, stress of iets heel anders zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |