Bron? Volgens mij was dat namelijk niet zo.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:32 schreef martin_MH het volgende:
[..]
Die uitspraak is nergens op gebaseerd. Volgens cijfers van het CPB is onder haar ministersschap het aantal nieuwe immigranten sterk gedaald. Daar stond ze ook voor.
Volgens mij kwam dat door de wetgeving en het beleid dat Cohen (?) had ingezet. Ik zou graag vernemen wat zij als minister heeft gedaan, niet wat ze aan stoere taal uitsloeg of waar zij voor zei te staan.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:32 schreef martin_MH het volgende:
[..]
Die uitspraak is nergens op gebaseerd. Volgens cijfers van het CPB is onder haar ministersschap het aantal nieuwe immigranten sterk gedaald. Daar stond ze ook voor.
Cohen heeft die wetgeving inderdaad gemaakt. Zij is wel de enige minister die er wat mee gedaan heeft. Zelfs Cohen lijkt zijn eigen beleid te zijn vergeten. Zonde.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat door de wetgeving en het beleid dat Cohen (?) had ingezet. Ik zou graag vernemen wat zij als minister heeft gedaan, niet wat ze aan stoere taal uitsloeg of waar zij voor zei te staan.
Wat heeft ze ermee gedaan dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:46 schreef martin_MH het volgende:
[..]
Cohen heeft die wetgeving inderdaad gemaakt. Zij is wel de enige minister die er wat mee gedaan heeft.
Immigratie sterk laten dalen. Zucht.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat heeft ze ermee gedaan dan?
Kom dan eens met die cijfers van het CPB.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:13 schreef martin_MH het volgende:
[..]
Immigratie sterk laten dalen. Zucht.
Check mijn link aantal berichten eerder. Artikel niet relevant, tabel wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:31 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Kom dan eens met die cijfers van het CPB.
Ik denk trouwens dat je CBS bedoelt
Sorry, maar ik neem dat niet voor waar aan als het op artikel7.nl staat. Artikel7.nl geeft ook geen verwijzingen naar een betrouwbare site.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:33 schreef martin_MH het volgende:
[..]
Check mijn link aantal berichten eerder. Artikel niet relevant, tabel wel.
Nee, dat is wetgeving. Ze stond echt niet zelf aan de grens immigranten tegen te houden.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:13 schreef martin_MH het volgende:
[..]
Immigratie sterk laten dalen. Zucht.
Ow haha, heb jij ook besloten om de oorlog van de Trots-site hier proberen uit te vechten? En ow haha, van welke van de twee heren die dat ook hebben gedaan heeft je getipt?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:01 schreef Paulinetje het volgende:
Ow haha ik vergeet natuurlijk Charles Onderwater maar die heeft zich hier al onsterfelijk belachelijk gemaakt!
Waar heb je het over? Is er een "oorlog" gaande? Welke twee heren bedoel je? Ik snap niet wat de bedoeling van deze sneer is, of waarom hij aan mij gericht is. Ik ben overigens niet actief op de site van trots..... Ben er enkel eens gaan lezen naar aanleiding van de berichten hier!quote:Op zondag 23 januari 2011 18:47 schreef opastokvis het volgende:
[..]
Ow haha, heb jij ook besloten om de oorlog van de Trots-site hier proberen uit te vechten? En ow haha, van welke van de twee heren die dat ook hebben gedaan heeft je getipt?
Ow haha, nobody gives a fuck, jullie maken jezelf onsterfelijk belachelijk, vecht je forumruzies lekker daar uit.
Leuk dat je na paar berichtjes al zoveel commentaar en aandacht krijgt. Zegt denk ik meer over jullie.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:58 schreef Paulinetje het volgende:
Martin_MH, ben jij actief op de site van Trots, als 1 van de aanhangers? Je vertoont erg veel overeenkomsten! Om er een paar te noemen: het niet onderbouwen met feiten van je stellingen, het koppig bij je standpunt blijven zonder dat je het kan onderbouwen, en het toedichten van kwaliteiten aan Verdonk terwijl je feitelijk niet de kennis hebt over wat ze werkelijk GEDAAN heeft. Op de fora van trots zijn mensen actief die deze irritante tekortkomingen tot hun identiteit gemaakt hebben; ik noem een Marcus, een Eric, een Bas en een Gerrit.
Je kunt dus geen daden van haar noemen. Duidelijk en niet onverwacht.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:40 schreef martin_MH het volgende:
[..]
Leuk dat je na paar berichtjes al zoveel commentaar en aandacht krijgt. Zegt denk ik meer over jullie.
Ik zie dit gewoon als een discussie, waarom meteen dat jij-bakken. Erg jammer.
Wat is er mis met iemand die niet Verdonk belachelijk vindt. Komop, get a life.
Over dat ik niet onderbouw, das onzin. De onderbouwing bevalt jou niet, dat is iets heel anders.
Die tabel. Je ziet een duidelijke dalende lijn in de jaren 2004-2007, onder haar bewind. Dat zijn gewoon keiharde feiten. Enja, het is niet wetgeving door haar gemaakt, maar wel door haar uitgevoerd. En hoe. Daar kunnen nog zat ministers van leren. Die weten van ellende niet meer wat ze moeten doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je kunt dus geen daden van haar noemen. Duidelijk en niet onverwacht.
Het was al duidelijk, je hebt geen flauw benul van wat ze gedaan heeft.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:59 schreef martin_MH het volgende:
[..]
Die tabel. Je ziet een duidelijke dalende lijn in de jaren 2004-2007, onder haar bewind. Dat zijn gewoon keiharde feiten. Enja, het is niet wetgeving door haar gemaakt, maar wel door haar uitgevoerd. En hoe. Daar kunnen nog zat ministers van leren. Die weten van ellende niet meer wat ze moeten doen.
En meteen weer zon simpele beschuldiging als men er in de discussie niet meer uitkomt. En dan word ik beschuldig van weinig inhoud.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was al duidelijk, je hebt geen flauw benul van wat ze gedaan heeft.
Die tabel is betrouwbaar, en zou je ook gewoon kunnen accepteren.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:00 schreef Paulinetje het volgende:
Nou, je zou ook gewoon met overtuigende bronnen kunnen komen. Dan zijn dit soort "beschuldigingen" meteen van tafel!
Die tabel komt van artikel7.nl en heeft geen verwijzing naar het CBS, dus het valt niet te checken. Ik vertrouw het dan ook niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:13 schreef martin_MH het volgende:
[..]
Die tabel is betrouwbaar, en zou je ook gewoon kunnen accepteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |