Een lapo moet je afdwingenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:34 schreef QuincydeKoster het volgende:
En MD had de lapo D: En ik maar hopen dat dit mn 1e lapo zou zijn,
Of gewoon een keer geluk hebben...quote:
bij mij is het meestal toeval, of op goed geluk proberen...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:42 schreef tdrone het volgende:
op het begin deed ik ook wel lapohunten maar nu is het meestal gewoon toeval.. tenzij ik een leuke TT in gedachte heb
Bij mij is het meestal pech.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bij mij is het meestal toeval, of op goed geluk proberen...
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:45 schreef MaleDuck het volgende:
WWII-held Majoor Dick Winters overleden
ik zag het ergensi n KLBquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:45 schreef MaleDuck het volgende:
WWII-held Majoor Dick Winters overleden
ja, de vorig wel... 2 seconden te vroegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal pech.
[..]
Ja, wel een held! En mooie leeftijd bereikt!quote:
quote:
Gratis lunch! Nouja werkze:Pquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die heb ik al op...
ik ga maar eens aan het werk...
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:00 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Gratis lunch! Nouja werkze:P
Klinkt zeer goed! Doe maar een bakkiequote:
*schenkt een bord in* Eet smekkelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klinkt zeer goed! Doe maar een bakkie
Smekkelijk jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:12 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
*schenkt een bord in* Eet smekkelijk
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:18 schreef QuincydeKoster het volgende:
Okee jongens eNGine10 heeft het laatste bordje en nu ga ik voor jullie mijn cover van american idiot opnemen
@Engine, peuk graag
Sucks donkey ballsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Benieuwd naar je cover
Faal, hij heeft het geluid niet opgenomenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:30 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Sucks donkey ballsMet mn webcam en guitar hero mic opgenomen xD
Wel nog een kleine bonuscover erachter gegooit:P
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:38 schreef QuincydeKoster het volgende:
Dan maar hiermee, vanaf 1:16 speel ik xD
Electrische volgt nog een keertje
Als ik iets zeg doe ik het ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat het een grapje was. Maar ik zal luisteren als ik thuis ben, heb nu geen oordopjes bij.
Ga je gangquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:42 schreef QuincydeKoster het volgende:
En desnoods breng ik even oordopjes langs
Heequote:
Ah, dan luister ik ook aandachtig!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hee![]()
NBT heeft vast wat spannends beleefd vandaag. Vertel...
quote:
Saai zegquote:
Warningquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:40 schreef Zeroku het volgende:
http://cdn.anyhub.net/thebest404pageever/swf/fanten.swf
Ah, goed dat ik er niet op geklikt heb danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Warning
In order not to compromise your security, this page will not be accessed
The requested URL was identified as a potentially harmful website.
Further information as to why this page was blocked can be found here. A description of how you can unlock for this page you can find here.
Requested URL: http://cdn.anyhub.net/thebest404pageever/swf/fanten.swf
Category/categories:
Malware
Generated by AntiVir WebGuard 10.0.18.0
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Warning
In order not to compromise your security, this page will not be accessed
The requested URL was identified as a potentially harmful website.
Further information as to why this page was blocked can be found here. A description of how you can unlock for this page you can find here.
Requested URL: http://cdn.anyhub.net/thebest404pageever/swf/fanten.swf
Category/categories:
Malware
Generated by AntiVir WebGuard 10.0.18.0
Hmhm, want als ik Malware zou willen verspreiden is dit natuurlijk dé manierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, goed dat ik er niet op geklikt heb dan
Een vrij durequote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Wat is dat dan voor kutvirusscanner.
daaromquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm, want als ik Malware zou willen verspreiden is dit natuurlijk dé manier.
Dan is hij nog kut. Het is namelijk gewoon een gifje.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:47 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Een vrij dureAvira Antivir professional suite, zelfde die de AH gebruikte en die mijn school gebruikt ^^
Het is geen gif, tis een SWF (Flash object)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan is hij nog kut. Het is namelijk gewoon een gifje.
Ja, ook goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Het is geen gif, tis een SWF (Flash object)
Zou wel willen klikken maar mijn AV blokkeert utquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ook goed. Maargoed, dan klik je toch niet.
DEAL.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ook goed. Maargoed, dan klik je toch niet.
quote:
Dag htquote:
Saaie dag gehad. Wel veel gedaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hee dat rijmt![]()
Met mij gaat het wel goed, leuke dag gehad, toffe school enzo![]()
Und mit dir?
Okequote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Saaie dag gehad. Wel veel gedaan.
En zie er tegenop dat ik vanavond ook nog de hele avond huiswerk moet maken![]()
Maar verder wel prima
Ik ben nu ook aan het zorgen dat ik alles op tijd af krijg voor vrijdag. Rotte week nu maar over twee weken heb ik wel drie weken vakantiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OkeIk moet (mag) ook nog huiswerk maken, ik ga het denk ik wel maken, anders ben ik helemaal niet meer bij
Daar doe je het voor! Ik ben net weer begonnen, na 3 weken vakantiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook aan het zorgen dat ik alles op tijd af krijg voor vrijdag. Rotte week nu maar over twee weken heb ik wel drie weken vakantie
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook aan het zorgen dat ik alles op tijd af krijg voor vrijdag. Rotte week nu maar over twee weken heb ik wel drie weken vakantie
das idd wel fijn aan school, lange en veel vakantiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Fijn, en dan zit ik hier maar een beetje in mijn eentje te SC'enquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
NBT nu vakantie...
jij over twee weken vakantie...
gaat ook maar vakantie plannen...
Nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Fijn, en dan zit ik hier maar een beetje in mijn eentje te SC'en
Had jij Lutte maar niet weg moeten jagenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
er zijn ook mensen aan het werk, of doen poging daartoe.
Ze vind mij liefquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had jij Lutte maar niet weg moeten jagen
Buurtbus ftw!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:15 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
das idd wel fijn aan school, lange en veel vakantie, ik zag alleen vandaag de buurjongen op de fiets door de regen, dat mis ik dan weer niet
Ik doe niet aan werk, ik geloof er niet in.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
er zijn ook mensen aan het werk, of doen poging daartoe.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
haha ja dat ding heeft jaren niet gereden bij onsquote:
Ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wie heeft er hier nou de hele dag een beetje in zn eentje zitten SC-en?
JIJ!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nuttig dan dat je nu op school zitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik doe niet aan werk, ik geloof er niet in.
quote:
Geen idee, ik was er niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan kom ik juistquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nu wordt het te druk, dus ik ga maar naar huis
Laters MD! morgen bier ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nu wordt het te druk, dus ik ga maar naar huis
heej DW!quote:
quote:
Weet ik. Ik kan het eindelijk zeggen ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, dan ben je in het goede topic beland.
Goed he. Heb al 2 klanten gehad hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
op je eerste dag
dan ga ik maar snel!
Ik nog niet, eerst maar eens school afronden, en dan een paar jaar later werk zoekenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik. Ik kan het eindelijk zeggen ook.
[..]
Goed he. Heb al 2 klanten gehad hoor.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |