Partner heeft BE. En wrs. kan de kar gewoon overnachten op de parkeerplaats.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:33 schreef densmee het volgende:
[..]
heb je dan ook een BE rijbewijs anders mag je niet veel achter je auto hangen hoor
Zeker wel met leuke aankleding. Staat geen prijs bij of lees ik er overheen?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:35 schreef densmee het volgende:
http://rengocar.nl/marktwagens/snackaanhanger_hofmann.html
ik kan me hier heel goed een frietkraam in voorstellen
ja kijk dan zul je morgen rengo even moeten bellen voor een afspraak, dit is gewoon een standaardmodel wat hun verkopen. maar wat waarschijnlijk ook gewoon op electra te leveren isquote:Op maandag 7 februari 2011 21:42 schreef Staal het volgende:
[..]
Zeker wel met leuke aankleding. Staat geen prijs bij of lees ik er overheen?
Gewicht kan ook.
Maar gas, dat wil ik niet. Juist omdat ik een vaste standplaatsvergunning heb wil ik alles electrisch en stroom huren van de gemeente. Voor mijn gevoel vele malen veiliger en geen sodemieter met voorraden.
Ja, begrijp je wel maar dat ga dus echt niet doen. Nee, ik leen werkelijkwaar nog geen euro van iets of iemand. Bij een toekomstig pandje, eventueel okay. Maar niet voordat ik mezelf bewezen heb met een kraam en dat moet gewoon van eigen geld kunnen.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:35 schreef Peter het volgende:
Voordeel van een bedrijf is dat je garantie hebt, onderhoudsmogelijkheden en wellicht een afbetalingsregeling
BN de Stem heb ik ook op die manier gevonden na de tip van de winkelier. Zal morgenavond zoeken. Eerst maffen nu.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:52 schreef aloe_vera het volgende:
Tip: bij veel supermarkten kun je de huis aan huisbladen ophalen. En tegenwoordig hebben veel van die krabnten ook een site, of evt een site met alle nieuwsberichten uit de gemeente.
Dat gevoel heb ik niet alleen bij de aanschaf van de kar, maar bij de hele onderneming. Goed bezig, Staalquote:
Dat zijn gewoon sweet potato fries? Die zijn een stuk donkerder. Zo heb ik ze al vele malen gegeten en ze zijn veel lekkerder dan de patat hier in NL... Ze zien er wat aparter uit omdat ze vaak niet geschild zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Leuk blog is dit. Zit er flink in te lurken.
Alleen dit ga ik gewoon nooit begrijpen: [ afbeelding ]
Die friet van de lokfoto zou ik werkelijk nooit iemand durven voorzetten. Die moet in de vuilnisbak.
Vergunning is rond uiteraard. Geen klachten gehad en termijn is voorbij. Het wordt juni. Best vervelend. Geen afblazen uiteraard maar ik moet nog wat centjes bijverdienen om een fatsoenlijke kar te kunnen kopen. Daar heb ik me toch wel een beetje op verkeken. Ik wil niet lenen.quote:
IMHO moet je het "niet lenen" niet te principieel houden. Er bestaat ook zoiets als verkeerde zuinigheid.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:31 schreef Staal het volgende:
Heb uiteraard ook naar leasekarren gekeken. Maar die prijzen zijn waanzinnig. Als je een half jaar draait heb je een fatsoenlijke nieuwe kar. Schandalig, echt waar.
Dan maar even een paar maanden doorwerken en dat opzij zetten.
Het lukt wel maar niet morgen. Helaas.
Juist omdat ik geen troep wil kopen moet ik nog even doorwerken in loondienst.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
IMHO moet je het "niet lenen" niet te principieel houden. Er bestaat ook zoiets als verkeerde zuinigheid.
Niks mis mee om het zoveel mogelijk zelf te financieren, en zeer bewust te investeren. Maar ga geen troep kopen puur omdat het goedkoop is en je niet meer hebt.
Ik zou overigens wel zorgen dat je op z'n minst een rekening-courant bij de bank hebt voor evt onvoorziene zaken.
Wat natuurlijk perfect is.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Juist omdat ik geen troep wil kopen moet ik nog even doorwerken in loondienst.
Begrijp heel goed wat je zegt. Maar vergeet niet dat ik weliswaar een apart CV heb dankzij alle verhuizingen maar uiteindelijk toch een kantoorkruier ben. En het ondernemen niet in mijn bloed zit.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:25 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wat natuurlijk perfect is.
Enige wat ik wil zeggen is dat het in principe een goed besluit kan zijn om te lenen. Dat je zichtveld niet vertroebeld is door het "niet lenen" mantra.
Scheelt dat je niet zo veel qua omzet en uren (ongunstig voor de ondernemersvrijstellingen) dat je uiteindelijk slechter af bent? Is het dan geen optie om het met gesloten beurzen te lenen van familie? Een klein bedrag lenen moet je als investering zien, niet als iets dat je ten allen tijde moet voorkomen.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Vergunning is rond uiteraard. Geen klachten gehad en termijn is voorbij. Het wordt juni. Best vervelend. Geen afblazen uiteraard maar ik moet nog wat centjes bijverdienen om een fatsoenlijke kar te kunnen kopen. Daar heb ik me toch wel een beetje op verkeken. Ik wil niet lenen.
Wordt absoluut vervolgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |