Nu je het over een vriezer hebt... IJs in de zomer?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heeft Krijgt je kraam een vriezer? Thuis maken en invriezen zou dan een optie zijn. Dat is voor burgers opzich vers genoeg...
Verpakt ijs? Niets mis met een Raket. Heerlijk een waterijsje in de zomer. Liever dan een magnumquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef Staal het volgende:
Kraam krijgt koeling en maar een klein vriezertje. Zo heb ik het in mijn hoofd iig, Wil wel een extra vriezer in huis zetten.
Weet niet zeker of ik nu in herhaling val, maar ijs zou een leuke optie zijn maar niet als de chocolaterie met ambachtelijk ijs een terras gaat neerzetten. Nu zie je dat winkeltje amper. Maar begreep afgelopen week dat de terrasvergunning opgeheven is. Dan hoef ik dat gewoon niet te doen.
Die users zit van 9-5 op het gemeentehuis voor 2200 euro bruto hun dagen uit te zitten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:24 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat is slim!
Maar ik durf in een kraam geen verse hamburgers te maken. Toch een beetje vanwege het gevaar net zoals zelfgemaakte sauzen. In een zaakje zou het anders zijn. Eerst maar gewoon goed inkopen.
Nog steeds geen nieuws uiteraard. Het is simpelweg wachten op de bezwaren. Intussen vermaken andere users zich wel door mij elders belachelijk te maken. Ik zie het nog steeds zitten in ieder geval..
Een beetje flauwe reactie.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Die users zit van 9-5 op het gemeentehuis voor 2200 euro bruto hun dagen uit te zitten.
Laat ze maar lachen, ik vind het echt een heel stoer plan en ben stiekem best jaloers.
Joh, ik heb je topic niets eens gezienquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Een beetje flauwe reactie.
Zoals jij zegt was ik ook stiekem jaloers en leek me zo'n kraam zeker wel wat..
Alleen.. ik ben niet zo goed met aardappel en bovendien staat er in ons winkel centrum al een frietkraam ( Piet Patat, dat dan weer wel..)
Vandaar een Koffie kraam.
idee: koffie - To - Go
Niks Staal belachelijk maken, maar haar eigenlijk laten zien waar haar idee toe geleid heeft bij mij. Ik zal de TT wel aan laten passen, zodat de associatie minder is.
Onverzadigde Vetzuren dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:00 schreef Staal het volgende:
Keivet. Ga mijn klanten even bewust maken zeg..
175 is de nieuwe 180quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:20 schreef Sessy het volgende:
Fritesse? Frieten met finesse!
De Frituurpan?
De Frietkramer.
180 (graadteken) of 180 (graadteken) C.
Of, als je origineel wilt zijn: 453 (graadteken) Kelvin.
In de vergulde pieper.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:20 schreef Sessy het volgende:
Fritesse? Frieten met finesse!
De Frituurpan?
De Frietkramer.
180 (graadteken) of 180 (graadteken) C.
Dan wel goed doen en het (graadteken) weglaten aangezien graden Kelvin niet juist is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:20 schreef Sessy het volgende:
Preciesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dan wel goed doen en het (graadteken) weglaten aangezien graden Kelvin niet juist is.
Idd, het een fucking frietkraamquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:10 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
wedden dat er heel veel mensen gaan vragen wie die Kelvin dan wel niet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |