*deur dicht gooit* "positieve zone hiero"quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]![]()
Ik bitch gewoon graag af en toe even om me heen
Uhuh straks beginnen wijquote:
Dat je zelfs een breezersletje niet je bed in kreegquote:[..]
Falen
Ja, je hebt het breezersletje van singles niet eens kunnen batsen op 1 van de 100 ikea beddenquote:
Snuit! Man van mn dromenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Spirit!Popje, hoe is het met je?!
Zelfs een blondjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
Iedereen snapt 'm meteen Peutje...
Wordt een mooi moment om te gaan focussen op werk danquote:
Ik heb al een hele tijd niemand meer geprobeerd in bed te krijgenquote:[..]
Dat je zelfs een breezersletje niet je bed in kreeg
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Snuit! Man van mn dromenWaar ben je zo lang geweest... ik heb je gemist
Het gaat GOED! Ik zit lekker op mn werk koffie te drinken en beetje te fokken en rapportje te schrijven. Is je huis al af?
Ooh, IKEA!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, je hebt het breezersletje van singles niet eens kunnen batsen op 1 van de 100 ikea bedden
Tsja, sorry, ik zit niet op het niveau van Wodka aangelengd met limonade.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
Iedereen snapt 'm meteen Peutje...
Spirit!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Snuit! Man van mn dromenWaar ben je zo lang geweest... ik heb je gemist
Het gaat GOED! Ik zit lekker op mn werk koffie te drinken en beetje te fokken en rapportje te schrijven. Is je huis al af?
Jup. Daarna door naar de cafe's en restaurantsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, ze komen het echt met een vrachtwagen thuis brengen?
Je huis komt dus nooit af?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Spirit!Vrouw zoals er maar 1 kan zijn
Ik ben al die tijd hier geweest, maar jij hebt het ook gewoon vertikt om mij te bellen!Cheers met je koffie en mijn huis is redelijk af, plintjes enzo moeten nog gedaan worden, schilderijen opgehangen etc. maar dat is toekomstmuziek, net zoals onze liefdesbaby toekomstmuziek is
Een tijdje als in... 10 dagen geleden nog?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:04 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb al een hele tijd niemand meer geprobeerd in bed te krijgen
hehe, z'n keuken is bijna afquote:
Hier één grote grijze natte bendequote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:07 schreef Samzz het volgende:
De zooooooon
Ik word zo vrolijk van de zon
Regenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:07 schreef Samzz het volgende:
De zooooooon
Jij bent zo ook aan de beurt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:07 schreef Samzz het volgende:
De zooooooon
Ja dat ook. Maar eerst maar eens weekendquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon toe aan wat stabiliteit en rust?
Maar jij zit dan ook niet in het prachtige Oosten des Landsquote:
Nee he, zo hier in Den Haagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij zit dan ook niet in het prachtige Oosten des LandsDaar waar ik wel ben.
Krijg ik een beurt?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent zo ook aan de beurt.
Gewoon hier?! Ja maar jij slaat steeds mijn uitnodigingen tot een romantisch diner voor 2 af. Je weet toch hoe ik ben... onzeker, onschuldig enz.. De bal ligt nu bij jou, om het zo maar te zeggenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Spirit!Vrouw zoals er maar 1 kan zijn
Ik ben al die tijd hier geweest, maar jij hebt het ook gewoon vertikt om mij te bellen!Cheers met je koffie en mijn huis is redelijk af, plintjes enzo moeten nog gedaan worden, schilderijen opgehangen etc. maar dat is toekomstmuziek, net zoals onze liefdesbaby toekomstmuziek is
Ja wel goed op zich, heel aardig mens, die schijnbaar precies begreep wat ik bedoel enzo. Dus wat dat betreft ging ik er met een goed gevoel weg. Alleen die wachtlijst van 2-3 maanden is wat minder.quote:
Dat overleeft dat arme joch nietquote:
Net als zo bij jouquote:
graag gedaan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:11 schreef STING het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mijn MI's geen grenzen kenden
Ooit bén je die MIquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:11 schreef STING het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mijn MI's geen grenzen kenden
Eerst zienquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, een hele natte en hij komt van boven.
http://www.buienradar.nl/quote:
Maar Spirit! Zo heb ik het nooit bedoeld! Jij ging allemaal andere mensen uitnodigen enzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gewoon hier?! Ja maar jij slaat steeds mijn uitnodigingen tot een romantisch diner voor 2 af. Je weet toch hoe ik ben... onzeker, onschuldig enz.. De bal ligt nu bij jou, om het zo maar te zeggenBlij te horen dat je huis in elk geval bewoonbaar is en qua plinten e.d... schaam je niet! Dat blijft bij iedereen liggen
Waarom nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat overleeft dat arme joch niet
Ja maar het kwam zo hard aan... een klap in mijn gezicht!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar Spirit! Zo heb ik het nooit bedoeld! Jij ging allemaal andere mensen uitnodigen enzo
Schamen deed ik toen ik 16 was, nu niet meer
Een facial?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, een hele natte en hij komt van boven.
Ja weet je, daar geloof ik niet zo meer in sinds afgelopen zomer.quote:
Waarom mij wel dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom nietIk plet echt niet iedereen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |