Waarom nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat overleeft dat arme joch niet
Ja maar het kwam zo hard aan... een klap in mijn gezicht!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar Spirit! Zo heb ik het nooit bedoeld! Jij ging allemaal andere mensen uitnodigen enzo
Schamen deed ik toen ik 16 was, nu niet meer
Een facial?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, een hele natte en hij komt van boven.
Ja weet je, daar geloof ik niet zo meer in sinds afgelopen zomer.quote:
Waarom mij wel dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom nietIk plet echt niet iedereen hoor!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar het kwam zo hard aan... een klap in mijn gezicht!Tranen met tuiten heb ik gehuild... Kwetsbaar zieltje dat ik ben...
Ik zou ook tranen met tuiten huilen als iemand zijn kwakje in mn oog zou deponeren.quote:
Buienradar is redelijk nauwkeurig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja weet je, daar geloof ik niet zo meer in sinds afgelopen zomer.
welke sport?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Buienradar is redelijk nauwkeurig.
Shit, ik mag niet beginnen met wedstrijdtraining (van dansen) in februari![]()
Stijldansenquote:
Ze hebben het weer van 't zomer meer mis gehad dan goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Buienradar is redelijk nauwkeurig.
Shit, ik mag niet beginnen met wedstrijdtraining (van dansen) in februari![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Ik zou ook tranen met tuiten huilen als iemand zijn kwakje in mn oog zou deponeren.
Aha, van de zomer heb ik vooral in t zwembad gelegenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze hebben het weer van 't zomer meer mis gehad dan goed
deze is leukerquote:
Pompend uit je spoken jonguhh.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:17 schreef missbehavin het volgende:
A brimful of asha * missbehavin danst in gedachten door de kamer
Ik ga mij nu van kant makenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ZEG! jij eet hier ook niet meer!
Wat heeft dat te maken met het mis hebben van de weersvoorspelling?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aha, van de zomer heb ik vooral in t zwembad gelegen
Gisteren ookquote:
Daar keek ik niet naarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het mis hebben van de weersvoorspelling?
Het is geen voorspelling!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het mis hebben van de weersvoorspelling?
Toe maarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gisteren ookMorgen weer, donderdag weer
Nee zo bedoel ik dat niet! WT is gewoon zo onschuldig, die kan jou niet aanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom nietIk plet echt niet iedereen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |