quote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
Wacht, ik pak eerst mijn breiwerkje er even bij
Oh, nog ff... Tombolaaaaaaaaaa d'r review:
Brazilian waxes winnen, nu met eerste review!!!
Nou nee, ik maakte me even oprecht zorgen om je imagequote:Op maandag 10 januari 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt heDan moet ik weer schaamteloos zijn, maar alleen als het jou uit komt
Das omdat we elkaar altijd zo lovedenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:18 schreef Qwea het volgende:
JEZUS FUCK. Heb je dan 20 min van je leven lopen te verkutten aan het zoeken van Fitties tussen je eigen en haatbaarbeer oh-oh. En vinden ho maar
Ga vingeren, krengquote:Op maandag 10 januari 2011 23:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das omdat we elkaar altijd zo loveden
Oh lief van je, maar ik nietquote:Op maandag 10 januari 2011 23:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee, ik maakte me even oprecht zorgen om je image
Klopt.Nou ik ga slapen.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:41 schreef Pagan het volgende:
Leuk!![]()
http://www.thinkgeek.com/interests/doctorwho/9223/
Ik ben al 20 minuten bezig om te proberen deze zin te begrijpen. Jezus fuckquote:Op maandag 10 januari 2011 23:18 schreef Qwea het volgende:
JEZUS FUCK. Heb je dan 20 min van je leven lopen te verkutten aan het zoeken van Fitties tussen je eigen en haatbaarbeer oh-oh. En vinden ho maar
Ze studeert voor Debra in Dexter. Fuck, fuck, Jezus Fuck.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben al 20 minuten bezig om te proberen deze zin te begrijpen. Jezus fuck
Vandaar dat ik het niet snap, JEZUS FUCK!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:05 schreef Strega het volgende:
Ze studeert voor Debra in Dexter. Fuck, fuck, Jezus Fuck.
Ja, mijn ene hand doet niet helemaal wat ik wil, tel daar bij op de opiaten die ik net tot me genomen heb...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |