Buddy Hollyquote:Op zondag 16 januari 2011 21:45 schreef MASD het volgende:
Ik kom er net, na de film 6 keer gezien te hebben, achter dat Steve Buscemi in Pulp Fiction speelt.
Ik snap hem ook nu pasquote:Op maandag 17 januari 2011 08:08 schreef Tompsen het volgende:
Komt een man bij de dokter.
Mag ie het zelf opruimen.
Daar heb ik wel wat jaartjes over gedaan!
Zou iemand deze kunnen uitleggen?:$quote:Op maandag 17 januari 2011 08:08 schreef Tompsen het volgende:
Komt een man bij de dokter.
Mag ie het zelf opruimen.
Daar heb ik wel wat jaartjes over gedaan!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 02:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Dat wankelmotors alleen in de RX-serie van Mazda zaten en niet in de 6/626
Als je die redenering doortrekt heeft geen enkel werelddeel oorspronkelijke bewoners, op Afrika na.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De Verenigde Staten hebben geen oorspronkelijke bewoners, de Indianen zijn van oorsprong ook immigranten.
Dit inderdaadquote:Op maandag 17 januari 2011 09:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
Als je die redenering doortrekt heeft geen enkel werelddeel oorspronkelijke bewoners, op Afrika na.
Klopt, maar ik trek de redenering niet door.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
Als je die redenering doortrekt heeft geen enkel werelddeel oorspronkelijke bewoners, op Afrika na.
Mag best hoor van mij.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Klopt, maar ik trek de redenering niet door.
Als je de redenering nog verder doortrekt zou je kunnen zeggen dat de Aarde überhaupt geen oorspronkelijke bewoners heeft omdat er geen leven was toen de Aarde ontstond.quote:
Komt een man (klaar) bij de dokterquote:Op maandag 17 januari 2011 08:57 schreef Zolder het volgende:
[..]
Zou iemand deze kunnen uitleggen?:$
Ik ben 12, waar heb je het over?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:11 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Komt een man (klaar) bij de dokter
Nu is ie duidelijk mag ik hopen?
dat je maar eens naar de dokter moet gaanquote:Op maandag 17 januari 2011 12:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben 12, waar heb je het over?
Vroeger was het toch een groot continent met bewoners?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er in de periode van de Pangea al mensen waren die het bewoondenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vroeger was het toch een groot continent met bewoners?
[ afbeelding ]
Haha, en jij dacht dat Zolder 'm echt niet begreep?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:11 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Komt een man (klaar) bij de dokter
Nu is ie duidelijk mag ik hopen?
Bewoners hoeven geen mensen te zijn. Eigenlijk bedoelde ik dat dus in principe de oorspronkelijke bewoners van een specifiek continent allemaal van hetzelfde bewoners van dat continent afstammen.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:58 schreef leRomein het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er in de periode van de Pangea al mensen waren die het bewoonden
Er komt een man bij de dokter (hij komt klaar), dus mag hij zijn eigen zaad opruimen.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:57 schreef Zolder het volgende:
[..]
Zou iemand deze kunnen uitleggen?:$
Wat is klaarkomenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Er komt een man bij de dokter (hij komt klaar), dus mag hij zijn eigen zaad opruimen.
-Amen
Gelukkig kan jij er wel om lachenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:04 schreef sciter het volgende:
[..]
Wat is klaarkomen
En was de man boer ofzo? Waarom draagt hij al dat zaad mee naar de dokter?
Zijn PI staat nog mooi in mijn quotequote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Je PI die je niet zo subtiel net veranderde.
Zeg dan meteen: Ik ben 12, wat is dit.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:04 schreef sciter het volgende:
[..]
Wat is klaarkomen
En was de man boer ofzo? Waarom draagt hij al dat zaad mee naar de dokter?
waar komen die vandaan danquote:Op maandag 17 januari 2011 00:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De Verenigde Staten hebben geen oorspronkelijke bewoners, de Indianen zijn van oorsprong ook immigranten.
vorige week ofzo bedacht ik me dat het achteruitrijlicht van de auto opzettelijk wit is. Een witte lamp komt op je af en een rode gaat van je weg.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat de kleuren van de reflectorpaaltjes langs de weg (links wit en rechts rood) met opzet overeenkomt met de verlichting van de autos (links witte koplampen en rechts rode achterlichten).
Huh? Niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef marcel.nl het volgende:
Ik ontdekte verleden jaar dat de hoofdstad van Australië NIET Sydney is... .
En New York is niet de hoofdstad van de VS.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef marcel.nl het volgende:
Noch van New York.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:02 schreef MASD het volgende:
[..]
En New York is niet de hoofdstad van de VS.
dat leerden wij gewoon nog op de basisschool...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef marcel.nl het volgende:
Da's enkel om goed achter te kunnen zien waar je rijdt. En als waarschuwing voor anderen dat de auto in z'n achteruit staat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:46 schreef babs1980 het volgende:
vorige week ofzo bedacht ik me dat het achteruitrijlicht van de auto opzettelijk wit is. Een witte lamp komt op je af en een rode gaat van je weg.
Volgens mij speelt de kleur wel mee, anders had het net zo goed blauw of oranje kunnen zijn. Dat verlicht de boel achter je ook redelijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's enkel om goed achter te kunnen zien waar je rijdt. En als waarschuwing voor anderen dat de auto in z'n achteruit staat.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's enkel om goed achter te kunnen zien waar je rijdt. En als waarschuwing voor anderen dat de auto in z'n achteruit staat.
Iets dat ik jaren later begrepen heb is dat basisschoolleraren niets weten. Ik durf te wedden dat de helft van wat ze mij daar aanleerden niet eens klopt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat leerden wij gewoon nog op de basisschool...
In basisscholen zit echt veel verschil. Ik kwam eens van een christelijke naar een katholieke voor een halfjaartje vanwege verhuizing, nou daar was het 1 grote teringzooi waar amper lesgegeven werd in belangrijke dingen en eigenlijk kon je de hele dag doen wat je wilt, dat resulteerde vaak in spelletjes op de computerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:25 schreef MASD het volgende:
[..]
Iets dat ik jaren later begrepen heb is dat basisschoolleraren niets weten. Ik durf te wedden dat de helft van wat ze mij daar aanleerden niet eens klopt.
Dat had ik dus ook.. En ik vergeet het nu nog regelmatigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:06 schreef thijs1994 het volgende:
Kwam er net achter dat de Niagara watervallen in Amerika liggen. Ik dacht ergens in Afrika omdat ik ooit een foto zag met allemaal zwarte lui en toen dacht ik nog dat zwarte lui uit Afrika kwamen en geef toe, Niagara klinkt eerder Nigeriaans dan Engels.
Dat heeft bij mij ook lang geduurd ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef marcel.nl het volgende:
Too long; didn't read.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |