waar komen die vandaan danquote:Op maandag 17 januari 2011 00:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De Verenigde Staten hebben geen oorspronkelijke bewoners, de Indianen zijn van oorsprong ook immigranten.
vorige week ofzo bedacht ik me dat het achteruitrijlicht van de auto opzettelijk wit is. Een witte lamp komt op je af en een rode gaat van je weg.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat de kleuren van de reflectorpaaltjes langs de weg (links wit en rechts rood) met opzet overeenkomt met de verlichting van de autos (links witte koplampen en rechts rode achterlichten).
Huh? Niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef marcel.nl het volgende:
Ik ontdekte verleden jaar dat de hoofdstad van Australië NIET Sydney is... .
En New York is niet de hoofdstad van de VS.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef marcel.nl het volgende:
Noch van New York.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:02 schreef MASD het volgende:
[..]
En New York is niet de hoofdstad van de VS.
dat leerden wij gewoon nog op de basisschool...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef marcel.nl het volgende:
Da's enkel om goed achter te kunnen zien waar je rijdt. En als waarschuwing voor anderen dat de auto in z'n achteruit staat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:46 schreef babs1980 het volgende:
vorige week ofzo bedacht ik me dat het achteruitrijlicht van de auto opzettelijk wit is. Een witte lamp komt op je af en een rode gaat van je weg.
Volgens mij speelt de kleur wel mee, anders had het net zo goed blauw of oranje kunnen zijn. Dat verlicht de boel achter je ook redelijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's enkel om goed achter te kunnen zien waar je rijdt. En als waarschuwing voor anderen dat de auto in z'n achteruit staat.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's enkel om goed achter te kunnen zien waar je rijdt. En als waarschuwing voor anderen dat de auto in z'n achteruit staat.
Iets dat ik jaren later begrepen heb is dat basisschoolleraren niets weten. Ik durf te wedden dat de helft van wat ze mij daar aanleerden niet eens klopt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat leerden wij gewoon nog op de basisschool...
In basisscholen zit echt veel verschil. Ik kwam eens van een christelijke naar een katholieke voor een halfjaartje vanwege verhuizing, nou daar was het 1 grote teringzooi waar amper lesgegeven werd in belangrijke dingen en eigenlijk kon je de hele dag doen wat je wilt, dat resulteerde vaak in spelletjes op de computerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:25 schreef MASD het volgende:
[..]
Iets dat ik jaren later begrepen heb is dat basisschoolleraren niets weten. Ik durf te wedden dat de helft van wat ze mij daar aanleerden niet eens klopt.
Dat had ik dus ook.. En ik vergeet het nu nog regelmatigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:06 schreef thijs1994 het volgende:
Kwam er net achter dat de Niagara watervallen in Amerika liggen. Ik dacht ergens in Afrika omdat ik ooit een foto zag met allemaal zwarte lui en toen dacht ik nog dat zwarte lui uit Afrika kwamen en geef toe, Niagara klinkt eerder Nigeriaans dan Engels.
Dat heeft bij mij ook lang geduurd ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef marcel.nl het volgende:
Too long; didn't read.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |