Wat denk jijquote:Op maandag 10 januari 2011 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg me dat dit toch gewoon een grapje is
http://games.fok.nl/prijsveiling/1327#item/320
Of gelooft de Games! Crew nou echt dat hun feestjes altijd zo Rock 'n Roll zijn en met drank, drugs, vrouwen, parteh hardeh
Miauw en ik zitten in de crew he... Dus hop! Bieden jij!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg me dat dit toch gewoon een grapje is
http://games.fok.nl/prijsveiling/1327#item/320
Of gelooft de Games! Crew nou echt dat hun feestjes altijd zo Rock 'n Roll zijn en met drank, drugs, vrouwen, parteh hardeh
Nee sorryquote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Miauw en ik zitten in de crew he... Dus hop! Bieden jij!
Ja, Ll...of heb je dat niet voor ons overquote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Miauw en ik zitten in de crew he... Dus hop! Bieden jij!
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, Ll...of heb je dat niet voor ons over
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, Ll...of heb je dat niet voor ons over
Doe niet zo gemeen ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik wens jullie veel plezier, neem een weekje vrij erna voor recovery, en zorg dat alles netjes bijgeknipt en geschoren is, en je wat opgerolde bankbiljetten bij je hebt voor de coke, een strikje voor je haar voor als je moet kotsen van alle drank, en genoeg condooms voor alllllllllllllll die seks
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik wens jullie veel plezier, neem een weekje vrij erna voor recovery, en zorg dat alles netjes bijgeknipt en geschoren is, en je wat opgerolde bankbiljetten bij je hebt voor de coke, een strikje voor je haar voor als je moet kotsen van alle drank, en genoeg condooms voor alllllllllllllll die seks
Geen condooms.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
Kennelijk zijn er genoeg geinteresseerden om het te verlotenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
Kom op zeghet is toch gewoon grappig
de Games Crew die een feestje verloot, alsof het van die mysterieuze epic knalparty's zijn waar iedereen nog weken over praat
Ik vind het grappig![]()
quote:
Living on the edge.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja sorry, op dit soort epic party's doe je het natuurlijk gewoon zonder. Live for the thrill enzo
Nou ja, ik snap dat gevit niet echt op de games crew meetsquote:
<Insert verhaaltje over playmates bij een Games-launch en keihard doorhalen met redacteuren>quote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kennelijk zijn er genoeg geinteresseerden om het te verlotenEn je kan pas ergens over oordelen als je er ervaring mee hebt denk ik
Nou ja boeiend ook toch? Ik vind het leuk om te doen, zo'n meet lijkt me leuk, whatever.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap dat gevit niet echt op de games crew meets
Ja, daar was je dus niet hequote:Op maandag 10 januari 2011 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
<Insert verhaaltje over playmates bij een Games-launch en keihard doorhalen met redacteuren>
Truequote:Op maandag 10 januari 2011 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja boeiend ook toch? Ik vind het leuk om te doen, zo'n meet lijkt me leuk, whatever.
Kom op zeg? Je snapt niet dat het enigszins grappig is dat de crew van games een feestje verloot alsof het echt een mega exclusief, mysterieus knalfeest is met half bekend Nederland?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap dat gevit niet echt op de games crew meets
We willquote:Op maandag 10 januari 2011 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
TrueIk wil naast jou zitten op de volgende meet
Die naam alleen al.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:26 schreef -Miauw- het volgende:
Kijkt iemand naar Tabatha's Salon Make-over?
I lurv the dramz
Ik zeg niet dat het grappig is dat ze dat verloten, echt niet. Maar je gaat gewoon wel vaker tekeer over die meets in het algemeen, en dat snap ik nietquote:Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom op zeg? Je snapt niet dat het enigszins grappig is dat de crew van games een feestje verloot alsof het echt een mega exclusief, mysterieus knalfeest is met half bekend Nederland?
Het zal ongetwijfeld leuk zijn hoor, maar je snapt toch hopelijk wel dat mensen vooraf zoiets hebben van 'Ehhh ik associeer mensen van de gamescrew van een forum nou niet direct met een goed feest'
RTL5quote:Op maandag 10 januari 2011 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die naam alleen al.Welke zender?
RTL 5, heerlijke heks is datquote:Op maandag 10 januari 2011 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die naam alleen al.Welke zender?
Ik vind het nog steeds grappigquote:Op maandag 10 januari 2011 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het grappig is dat ze dat verloten, echt niet. Maar je gaat gewoon wel vaker tekeer over die meets in het algemeen, en dat snap ik niet
En de mensen die meedoen aan die wedstrijd zitten vaker in het Games deel/forum en willen kennelijk wel mee
Mijn vader is nu een film aan het kijken maar ik onthoud het voor volgende keer, heerlijk zo'n programma's.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
RTL5
Tabatha is echt een beetje bitchy maar ze heeft zó gelijk
Wordt zatermiddag herhaaldquote:Op maandag 10 januari 2011 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn vader is nu een film aan het kijken maar ik onthoud het voor volgende keer, heerlijk zo'n programma's.
En waarom heb je daarom een pleister op je mond?quote:
Ik vind het ook wel grappigquote:Op maandag 10 januari 2011 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds grappigYour powers of reason and compassion do not work on me lady
Omdat ik soms nog een keer kijkquote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En waarom heb je daarom een pleister op je mond?
Er is ook een markt voor Tena Lady, of CD's van de Josti bandquote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel grappigMaar kennelijk is er een markt voor
quote:
Blij toe, zou jij een vriendin willen hebben met een doorweekte slip?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is ook een markt voor Tena Lady, of CD's van de Josti band
Is het Benelux nu of Amerika?quote:
Ligt er aan waarom het doorweekt isquote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Blij toe, zou jij een vriendin willen hebben met een doorweekte slip?
Keiharde stinkende pis! Dat wil je niet!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt er aan waarom het doorweekt is
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt er aan waarom het doorweekt is
Nee, dat klopt.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Keiharde stinkende pis! Dat wil je niet!
Die is ook beter.quote:
Net zei je nog van niet. Make up your mind, woeman!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar goed, je bent lief hoor...
Je bent lief, maar je doet gemeenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net zei je nog van niet. Make up your mind, woeman!
Maar ben ik dan niet gewoon gemeen? en doe ik misschien soms liefquote:Op maandag 10 januari 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je bent lief, maar je doet gemeen
ja, die zijn leuk, de Belgenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die is ook beter.Al vind ik die Belgen ook wel eens grappig.
Nah, je doet online stoer en gemeen maar bent vanbinnen een lief watjequote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ben ik dan niet gewoon gemeen? en doe ik misschien soms lief
You've blown my coverquote:Op maandag 10 januari 2011 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nah, je doet online stoer en gemeen maar bent vanbinnen een lief watje
Je bent gewoon een ongesteld wief!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ben ik dan niet gewoon gemeen? en doe ik misschien soms lief
You've blown your own cover, darrrrrrrrrrrrlingquote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
You've blown my cover
Of kuffer zoals de Nederlanders zeggen
Ik heb mn review bijna afquote:
Oh ik ben net dingen aan het checkenquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga zo nog ff Californication kijken en dan mn bed in
Wax-review, dus niet voor jouquote:Op maandag 10 januari 2011 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik ben net dingen aan het checken![]()
Review gaat alleen niet meer vandaag denk ik
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:09 schreef tombolafan het volgende:
DJMO heeft een nieuwe (mogelijk zwangere) kat
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:22 schreef omearos het volgende:
Samzz, weet jij toevallig of er 's avonds ook locaties zijn om vondelingetjes te brengen?
Heb een jong katje hier, was helemaal koud en bang, heeft wat gegeten. Volgens de buurjongen was het beestje met hem meegelopen, bijna vanaf het vliegveld, dus dat vindt 'ie niet meer terug vannachtmaar hier kan 'ie ook niet blijven, mijn 2 katten zitten steeds te blazen
Voor katten moet je lief zijnquote:
Awwwwwquote:Op maandag 10 januari 2011 22:11 schreef omearos het volgende:
[..]
Even crossposten uit ToF van mij:
[..]
[..]
Voor katten moet je lief zijn![]()
Wat een lekkertje.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:11 schreef omearos het volgende:
[..]
[..]
[..]
WTF, een nieuwe kat?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:09 schreef tombolafan het volgende:
DJMO heeft een nieuwe (mogelijk zwangere) kat
Aaah wat een liefjequote:Op maandag 10 januari 2011 22:11 schreef omearos het volgende:
[..]
[..]
[..]
heel tijdelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aaah wat een liefjeDie heb jij nu in huis?
(tijdelijk).
Ahh, ja hij gaat ook weer weg natuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 22:25 schreef omearos het volgende:
[..]
heel tijdelijkzit alleen met een probleem: asiel gaat om 5 uur dicht, ik werk tot half 5, en inclusief kat ophalen ben ik 45min. onderweg
Dus ik moet of morgen eerder naar huis, of Drizzt vragen om het beestje woensdag weg te brengen als hij hier is overdag.
Ik zou even wat laxeermiddel in iemands bier doen.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, was fun. Ook voor mezelf wel fijn. Zaterdag stiekem nog proberen er tussen te komen, ondanks uitgeschakeld. Wie weet komt er iemand niet opdagen...
Ik vind dat een goede optie.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou even wat laxeermiddel in iemands bier doen.
Dit is een review over een brazilian waxquote:
Owwwww, of Auwwww.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit is een review over een brazilian wax
Ik zie overal spellen in.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ondanks dat waxen geen spel is, ben ik blij dit te horen
Tnx!quote:
Lekker slapen.quote:
Slaap lekkerquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 06:41 schreef omearos het volgende:
Buh, ik voel me zo'n beulmoest net echt kiezen tussen mijn eigen katten en het kleine beestje, en dan gaan mijn katten voor. Beestje bleek vlooien te hebben (vanmiddag nieuwe druppels bij de katten), mijn katten zaten helemaal in de stress en het beestje heeft een bende van mijn keuken gemaakt (overgeven en poepen naast de bak)
Ik weet dat het voor mijn 2 katten het beste is dat het beestje niet nog een dag hier blijft zonder toezicht, maar voel me nu zo gemeen
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:26 schreef -Miauw- het volgende:
Kijkt iemand naar Tabatha's Salon Make-over?
I lurv the dramz
Aahhh, wat sneuquote:
Morningquote:
loopt idd wel ergens rond, net zoals ik hem gister vond. Was ook het advies van de dierenambu gister: gewoon laten lopen, die loopt wel weer naar huis. Maar toch voelt het gemeen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aahhh, wat sneuLoopt ie nu ergens buiten rond?
Misschien dat je 'm na werktijd alsnog vindt en 'm dan naar het asiel kan brengen?
Oh fuck, je zat met je werktijden hè.
Ja, ik zou me ook niet heel relaxed voelen maar goed het is niet anders. Ik hoop dat ie z'n huisje terug vindtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:56 schreef omearos het volgende:
[..]
loopt idd wel ergens rond, net zoals ik hem gister vond. Was ook het advies van de dierenambu gister: gewoon laten lopen, die loopt wel weer naar huis. Maar toch voelt het gemeen.
En het asiel is maar 4 uur per dag open, en dan ben ik aan het werk.
als in, mij?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:40 schreef Renesite het volgende:
Kijken of ik Patrick vandaag weer kan spotten.
Miauwquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij is ook zo lekker om te begluren![]()
Goedemorgen
Ja heerlijkquote:
Ja, alsof je maar een paar minuten geslapen hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Idem hier, iets tekort. Tussendoor niet wakker geworden, dan is het wel een shock als je er ineens uit moet.
Wat valt er te skreeuwen midden in de nachtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:51 schreef tombolafan het volgende:
Hier ook te kortMaar de katten waren aan het skreeuwen
En dan nog tegen beter weten in vraagtekens zetten bij de juiste werking van de wekker. Kansloos.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:58 schreef -Miauw- het volgende:
Ja, alsof je maar een paar minuten geslapen hebt
Hahaha ja dat ken ik!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan nog tegen beter weten in vraagtekens zetten bij de juiste werking van de wekker. Kansloos.
Nelis heeft altijd wel iets te schreeuwenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:58 schreef -Miauw- het volgende:
Wat valt er te skreeuwen midden in de nacht
Haha prachtig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja dat ken ik!Dan functioneren alle klokken en wekkers in mijn huis niet en ik weet dat zeker
Hahahahaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nelis heeft altijd wel iets te schreeuwen
ja jijquote:
Ok....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:24 schreef Renesite het volgende:
Ik voel me een stalker. Maar toen ik bij de ah werkte deed ken dat ook bij mij. Hahaha
Ja, ach... Hij is al zo oud, en dementerig, dat duurt niet meer zo heel heel lang denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Al lijkt het me wel irritant af en toe.
Ahhhhwquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ach... Hij is al zo oud, en dementerig, dat duurt niet meer zo heel heel lang denk ik
men moest dat zijn. Koude vingers en touchscreen....quote:
Het is echt een held.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ach... Hij is al zo oud, en dementerig, dat duurt niet meer zo heel heel lang denk ik
Dat zeker jaquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
men moest dat zijn. Koude vingers en touchscreen....
Soms is er aanbod, nog zonder vraagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zeker ja
En sinds wanneer hebben we stalkers in V&A? Was daar vraag naar?
Ik denk meer dat het aanbod interessant is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:42 schreef tombolafan het volgende:
En sinds wanneer hebben we stalkers in V&A? Was daar vraag naar?
Ik kon geen grap met Ken bedenken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik had me al een voorstelling van 'Ken' gemaakt. Was niets Barbie-achtigs aan
Patrique is toch verliefd --> niet in de aanbieding?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk meer dat het aanbod interessant is.
Wees daar maar blij omquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kon geen grap met Ken bedenken.
Renee biedt zich toch aan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Patrique is toch verliefd --> niet in de aanbieding?
heh? Maar.. Ieee.. Post nu je foto hierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja jij
Nah, als ik weet waar je werkt dan loop ik er NU langdurig, thats all.
Ja, dat is het risico van roepen waar je werktquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:10 schreef Renesite het volgende:
Nee man, maar had het laatst eens over groningen, kwamen we erop dat patrick in wijk x werkte, ik zo: was daar gisteren nog, hij: ik werk verderop in die wijk. Moest daar vanochtend zijn.
Heb zélf onderhand 5users gehad die achteraf door zeiden, stond nog aan je kassa Hahaha.... Über irritant!
shhhttt!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat is het risico van roepen waar je werkt
Waar werk jij dan?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
heh? Maar.. Ieee.. Post nu je foto hier
Geen idee, er zitten daar 4 opties. Ik liep van het universiteitsterrein naar een kameraad die daar in de buurt woontquote:
maar ben je ook binnen geweest, aan mijn kassa?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee, er zitten daar 4 opties. Ik liep van het universiteitsterrein naar een kameraad die daar in de buurt woont
Wel tof: beetje op stang jagen![]()
Ah, okee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
maar ben je ook binnen geweest, aan mijn kassa?
jammer, zat me bijna al te fappenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah, okee.
Nee joh. Ik stang alleen wat. Ben gewoon thuis in ons aller Groningen! Jij zei de wijk, zei niet in het centrum maar aan de buitenkant. 1+1 = 2.
Wees niet bang, o gij. Ik stalk je heul niet verder. Weet zelf hoe fucking annoying het is.
*kras.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jammer, zat me bijna al te fappen
Ja okee, maar er zullen meer supermarkten zijn gok ikquote:
Daar niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja okee, maar er zullen meer supermarkten zijn gok ik
Daar nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In groningen? Nee johquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Vreumde oergeluiden ontglippen je mond. Tjeempie.quote:
Heb jij daar interesse in dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
En na sluitingstijd wat hand en spandiensten in het steegje achter de winkel?
nee dat doen we achter de ikea, in groningen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
En na sluitingstijd wat hand en spandiensten in het steegje achter de winkel?
hihi!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vreumde oergeluiden ontglippen je mond. Tjeempie.
Zal ik extra vervelend doen, wil wel waar voor mijn te weinig wisselgeld terugkrijgen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Jullie mogen best allemaal bij mij in de winkelk koimen hoor.. Ik geef toch te weinig wisselgeld terug.. Zo word ik rijk!
zuchtquote:
Bornholmstrasse.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee dat doen we achter de ikea, in groningen!
ok! Ik hou weel van uitdagoing..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zal ik extra vervelend doen, wil wel waar voor mijn te weinig wisselgeld terugkrijgen.
Daar wordt wat afgewerkt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:47 schreef -Miauw- het volgende:
Sjonge jonge, wat gebeurt er allemaal daar in Groningen
hihi worstquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
zucht
Het is gewoon een vraag, als jij vraagt of iemand worst lust heb jij toch ook niet direct trek in worst?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
zucht
Het is gewoon een vraag, als jij vraagt of iemand worst lust heb jij toch ook niet direct trek in worst?
Patrique verraadt je Llquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jij weet niet wat er op de utrecht meet gebeurd is dus
shut it!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Groningen is dus toch Duitsland. I knew it!
sorry, ik doe geen trio's, zeker niet met vrouwmensen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Patrique verraadt je Ll
Ik was duidelijk te vroeg weg dan
Oh, en al die beloftes danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
sorry, ik doe geen trio's, zeker niet met vrouwmensen!
Ik wilde ook niet meedoenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
sorry, ik doe geen trio's, zeker niet met vrouwmensen!
En dan geen wisselgeld terugkrijgen hé, geen wonder dattie rijk wordtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
20 euro voor een koekje en een flesje drinken?
En hij heeft allemaal mensen in dienst, hij incasseert alleen het geld achter zijn kassa, daar kan je WEL op rekenen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan geen wisselgeld terugkrijgen hé, geen wonder dattie rijk wordt
liefdesloos.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie zei er nou worst? Heb gelijk zin in worst.
Nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook gewoon een anus?
Met stukjes?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie zei er nou worst? Heb gelijk zin in worst.
Joeeequote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Trouwens, alsje mn handtekening wil, die staat op twitter!! Ik ga weer aan het werk!! X
Misschien heeft ze wel een stomaquote:
quote:
Owjeeeeee there goes the neighbourhoodquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik twijfel ineens aan mijn vrouwelijkheid
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Owjeeeeee there goes the neighbourhood
Post maar ff pics dan beoordelen wij het welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Post maar ff pics dan beoordelen wij het wel
Van d'r vagijn?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Post maar ff pics dan beoordelen wij het wel
Het is ook waar.quote:
Okee, neem je wel sparzegels?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:13 schreef tombolafan het volgende:
Eh...
Ik ga maar eens boodschappen doen denk ik
Of had ik spaarzegels bedoeld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je helemaal niet weten of ze naar De Spar gaat.
Ja dat welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar fijn zeg Miauw, zo'n korter dagje.
Het idee is geweldig maar de uitvoer is zo bagger. Ik snap wel dat het gevoelige gegevens zijn die goed bewaakt moeten zijn maar aarghhhhh!quote:
Dont get me startedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het idee is geweldig maar de uitvoer is zo bagger. Ik snap wel dat het gevoelige gegevens zijn die goed bewaakt moeten zijn maar aarghhhhh!
oh my, ik snap het echt helemaal nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ging me aanmelden voor school, dat moest ook via DigID, en ik gebruikte altijd gewoon die sms-authenticatie, dan sturen ze je een smsje en klaar. Maar dat kon ineens niet meer, moest je én via zo'n SMS én via dat wachtwoord inloggen. Maar ik had nooit een wachtwoord gebruikt dus dat wist ik niet. Dat kon je dan wel recoveren, maar dat was een optie die niet standaard aanstaat en je in je profiel aan moest zetten (ook zo idioot) MAAR DAAR KON IK DUS INEENS NIET MEER IN OMDAT ZE DUBBELE BEVEILIGING HADDEN INGEVOERD
Dus ik bellen, kreeg ik een of andere bijdehandte Bep aan de lijn, die wist het ook allemaal verder niet, moest ik maar een heel nieuw DigID aanvragen. Maar dat wilde ik niet, want ik had nu een superrelaxte gebruikersnaam (gewoon VoornaamAchternaam), en die was ik dan wss kwijt.
Hoop geneuzel en gedoe, uiteindelijk gebruikersnaam kunnen houden maar gingen ze me weer helemaal tijdelijke codes toezenden, daar moest ik dan mee inloggen en kon ik een nieuw wachtwoord maken en weet ik watDuurde 2 weken ofzo voor dat alles geregeld was
Voorheen werkte het net als bv. die TAN-codes van de ING, je krijgt een sms met een code, die vul je in, en klaar. En nu moest ineens én via SMS én via wachtwoord, maar dat had ik nooit gebruikt en wist ik niet meer. En om de mogelijkheid tot je wachtwoord resetten aan te zetten moest je inloggenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh my, ik snap het echt helemaal niet![]()
Maar ik kan me zo goed voorstellen dat het frusterend geweest moet zijn
Conclusie*: Digi-D is omslachtigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voorheen werkte het net als bv. die TAN-codes van de ING, je krijgt een sms met een code, die vul je in, en klaar. En nu moest ineens én via SMS én via wachtwoord, maar dat had ik nooit gebruikt en wist ik niet meer. En om de mogelijkheid tot je wachtwoord resetten aan te zetten moest je inloggenwat dus niet meer ging.
Das de samenvatting
Conclusie; overheid en IT is in 90% van de gevallen gewoon een faalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Conclusie*: Digi-D is omslachtig![]()
*aanvullen mag
Oh zoiets zag ik vanochtend voorbij komen geloof ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Conclusie; overheid en IT is in 90% van de gevallen gewoon een faal
Net als met die stumpert die op een verkeerde knop had geramd en dat crisis.nl er tijdens Moerdijk anderhalf uur uit lag
Ik wil graag met je mee lachen maar...waarom?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga dit echt eens proberen
http://metalbabble.com/technobabble/?p=195
Waaromquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga dit echt eens proberen
http://metalbabble.com/technobabble/?p=195
nee, maar dan kan ik RCT1 draaienquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waaromje gaat toch ook geen Lada motor in een BMW leggen
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar dan kan ik RCT1 draaien
Same herequote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het wel iets hebben dat ik niets snap van waar jullie het over hebben.
x64 is 64-bit software, x86 is 32bitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:25 schreef -Miauw- het volgende:
Wat is het verschil tussen de x64 en een x84 versie van Office?
Wow.quote:
Bazenfilmquote:
Gevondenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
x64 is 64-bit software, x86 is 32bit
Je moet dezelfde hebben als de versie van je Windows
Ff rechtermuisknop op je 'Deze Computer' icoontje -> eigenschappen, en daar staat het dan vaak
Jij kijkt geen films?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En nu zwengel ik het filmonderwerp aan. Lekker slim.
Ja on-Amerikans héquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
BazenfilmIk was gewoon verbaasd dat ie echt zo hard is, maar echt heerlijk. Hit girl
!
En ook heerlijk dat Kick ass ook gewoon een anti-held blijft. Zelfs met Wolverine lichaam en dode zenuwuiteinden is nog steeds een lul van een vent, heerlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja on-Amerikans héMaar echt heel gaaf
Vond alleen het einde een beetje jammer, met dat open eind. Komt nu vast weer zo'n slap aftreksel van.
Maar zeker als je het nog niet snapt en je ziet Nicolas Cage haar neerschieten
''quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sporadisch, ik lig een jaar of 15 achter ofzoiets.
Titanic?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sporadisch, ik lig een jaar of 15 achter ofzoiets.
Wat betekent je ondertitel?quote:
Ja hij is gewoon de faler van de film natuurlijk, zelfs Red Mist is nog beter.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En ook heerlijk dat Kick ass ook gewoon een anti-held blijft. Zelfs met Wolverine lichaam en dode zenuwuiteinden is nog steeds een lul van een vent, heerlijk.
The Town moet ik ook nog zien.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hij is gewoon de faler van de film natuurlijk, zelfs Red Mist is nog beter.
Ik ben dit lijstje aan het afwerken;
http://www.imdb.com/features/yearinreview/2010/top25movies
Vorige week The Ghost Writer gezien, en heb nu Machete en The Town klaarstaan
[/quote]quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat betekent je ondertitel?
[quote]Op dinsdag 11 januari 2011 15:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat betekent je ondertitel?
En hoe vond je dat dat Rose Jack losliet al zei ze dat ze dat nooit zou doen?
Ik kijk ook een stuk minder, alleen nog wat echt goed is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
The Town moet ik ook nog zien.Verder heb ik alleen de wat onbekendere films van 2010 gezien, dus dit lijstje is wel handig.
1. Het beschrijven van iets als waardeloosquote:
The Town, ik ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hij is gewoon de faler van de film natuurlijk, zelfs Red Mist is nog beter.
Ik ben dit lijstje aan het afwerken;
http://www.imdb.com/features/yearinreview/2010/top25movies
Vorige week The Ghost Writer gezien, en heb nu Machete en The Town klaarstaan
Ik heb net de IMDB gecheckt van die 2 films, is de Amerikaanse niet gewoon een remake van Let The Right One In?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kijk ook een stuk minder, alleen nog wat echt goed is.
Heb je Let The Right One In gezien? dat zou de beste film van 2009 moeten zijn. Jezus wat een rare nietszeggende kutfilm is dat zegDus denk niet dat ik Let Me In ga kijken (18 op die lijst)
Verder dingen als Inception, The Social Network, Kick-Ass, Shutter Island, Toy Story 3 en Iron Man 2 al gezien
Ja, laten we een live-topic openenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaan we met z'n drieen synchroon kijken?
Ja, het was ook echt gewoon een kutfilm, ik hou best van arthouse of wat minder mainstream, maar dit ging echt nergens over, duurde 2 uur, en had geen eind. En iedereen maar over elkaar heen vallen om te roepen hoe 'anders' en 'goed' die film wel niet wasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb net de IMDB gecheckt van die 2 films, is de Amerikaanse niet gewoon een remake van Let The Right One In?Nouja, het verhaal klinkt siewosie nogal dubieus.
Ja op zich wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, laten we een live-topic openen![]()
Ik heb hier ook nog The kids are allright. Was die allright Bella?
Oh nu ben ik wel benieuwdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, het was ook echt gewoon een kutfilm, ik hou best van arthouse of wat minder mainstream, maar dit ging echt nergens over, duurde 2 uur, en had geen eind. En iedereen maar over elkaar heen vallen om te roepen hoe 'anders' en 'goed' die film wel niet waswant als je zei dat je het gewoon niet snapte en er geen kut aan vind hoor je er niet bij in de filmrecensenten-wereld natuurlijk niet bij
Daar heb ik zo de pest in, als je een film goed móet vinden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, het was ook echt gewoon een kutfilm, ik hou best van arthouse of wat minder mainstream, maar dit ging echt nergens over, duurde 2 uur, en had geen eind. En iedereen maar over elkaar heen vallen om te roepen hoe 'anders' en 'goed' die film wel niet waswant als je zei dat je het gewoon niet snapte en er geen kut aan vind hoor je er niet bij in de filmrecensenten-wereld natuurlijk niet bij
Dat idee kreeg ik er een beetje bijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar heb ik zo de pest in, als je een film goed móet vinden.Zelfde met films van de Coen Brothers, je bent bijna de anti-christ als je ze minder vindt.
Jij anti-christquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar heb ik zo de pest in, als je een film goed móet vinden.Zelfde met films van de Coen Brothers, je bent bijna de anti-christ als je ze minder vindt.
Ik ben helemaal niet anti NL films, er zijn geweldige films uitgekomen zoals Simon en Karakter. Alleen zo jammer dat de rest zo shit is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand die laatste Nederlandse 'pareltjes' () al gezien? Loft en De Eetclub bv.?
Of was jij nou zo anti NL films Bella?
Die film is perfect.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |