Wat denk jijquote:Op maandag 10 januari 2011 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg me dat dit toch gewoon een grapje is
http://games.fok.nl/prijsveiling/1327#item/320
Of gelooft de Games! Crew nou echt dat hun feestjes altijd zo Rock 'n Roll zijn en met drank, drugs, vrouwen, parteh hardeh
Miauw en ik zitten in de crew he... Dus hop! Bieden jij!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg me dat dit toch gewoon een grapje is
http://games.fok.nl/prijsveiling/1327#item/320
Of gelooft de Games! Crew nou echt dat hun feestjes altijd zo Rock 'n Roll zijn en met drank, drugs, vrouwen, parteh hardeh
Nee sorryquote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Miauw en ik zitten in de crew he... Dus hop! Bieden jij!
Ja, Ll...of heb je dat niet voor ons overquote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Miauw en ik zitten in de crew he... Dus hop! Bieden jij!
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, Ll...of heb je dat niet voor ons over
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, Ll...of heb je dat niet voor ons over
Doe niet zo gemeen ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik wens jullie veel plezier, neem een weekje vrij erna voor recovery, en zorg dat alles netjes bijgeknipt en geschoren is, en je wat opgerolde bankbiljetten bij je hebt voor de coke, een strikje voor je haar voor als je moet kotsen van alle drank, en genoeg condooms voor alllllllllllllll die seks
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik wens jullie veel plezier, neem een weekje vrij erna voor recovery, en zorg dat alles netjes bijgeknipt en geschoren is, en je wat opgerolde bankbiljetten bij je hebt voor de coke, een strikje voor je haar voor als je moet kotsen van alle drank, en genoeg condooms voor alllllllllllllll die seks
Geen condooms.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
Kennelijk zijn er genoeg geinteresseerden om het te verlotenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
Kom op zeghet is toch gewoon grappig
de Games Crew die een feestje verloot, alsof het van die mysterieuze epic knalparty's zijn waar iedereen nog weken over praat
Ik vind het grappig![]()
quote:
Living on the edge.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja sorry, op dit soort epic party's doe je het natuurlijk gewoon zonder. Live for the thrill enzo
Nou ja, ik snap dat gevit niet echt op de games crew meetsquote:
<Insert verhaaltje over playmates bij een Games-launch en keihard doorhalen met redacteuren>quote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kennelijk zijn er genoeg geinteresseerden om het te verlotenEn je kan pas ergens over oordelen als je er ervaring mee hebt denk ik
Nou ja boeiend ook toch? Ik vind het leuk om te doen, zo'n meet lijkt me leuk, whatever.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap dat gevit niet echt op de games crew meets
Ja, daar was je dus niet hequote:Op maandag 10 januari 2011 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
<Insert verhaaltje over playmates bij een Games-launch en keihard doorhalen met redacteuren>
Truequote:Op maandag 10 januari 2011 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja boeiend ook toch? Ik vind het leuk om te doen, zo'n meet lijkt me leuk, whatever.
Kom op zeg? Je snapt niet dat het enigszins grappig is dat de crew van games een feestje verloot alsof het echt een mega exclusief, mysterieus knalfeest is met half bekend Nederland?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap dat gevit niet echt op de games crew meets
We willquote:Op maandag 10 januari 2011 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
TrueIk wil naast jou zitten op de volgende meet
Die naam alleen al.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:26 schreef -Miauw- het volgende:
Kijkt iemand naar Tabatha's Salon Make-over?
I lurv the dramz
Ik zeg niet dat het grappig is dat ze dat verloten, echt niet. Maar je gaat gewoon wel vaker tekeer over die meets in het algemeen, en dat snap ik nietquote:Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom op zeg? Je snapt niet dat het enigszins grappig is dat de crew van games een feestje verloot alsof het echt een mega exclusief, mysterieus knalfeest is met half bekend Nederland?
Het zal ongetwijfeld leuk zijn hoor, maar je snapt toch hopelijk wel dat mensen vooraf zoiets hebben van 'Ehhh ik associeer mensen van de gamescrew van een forum nou niet direct met een goed feest'
RTL5quote:Op maandag 10 januari 2011 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die naam alleen al.Welke zender?
RTL 5, heerlijke heks is datquote:Op maandag 10 januari 2011 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die naam alleen al.Welke zender?
Ik vind het nog steeds grappigquote:Op maandag 10 januari 2011 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het grappig is dat ze dat verloten, echt niet. Maar je gaat gewoon wel vaker tekeer over die meets in het algemeen, en dat snap ik niet
En de mensen die meedoen aan die wedstrijd zitten vaker in het Games deel/forum en willen kennelijk wel mee
Mijn vader is nu een film aan het kijken maar ik onthoud het voor volgende keer, heerlijk zo'n programma's.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
RTL5
Tabatha is echt een beetje bitchy maar ze heeft zó gelijk
Wordt zatermiddag herhaaldquote:Op maandag 10 januari 2011 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn vader is nu een film aan het kijken maar ik onthoud het voor volgende keer, heerlijk zo'n programma's.
En waarom heb je daarom een pleister op je mond?quote:
Ik vind het ook wel grappigquote:Op maandag 10 januari 2011 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds grappigYour powers of reason and compassion do not work on me lady
Omdat ik soms nog een keer kijkquote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En waarom heb je daarom een pleister op je mond?
Er is ook een markt voor Tena Lady, of CD's van de Josti bandquote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel grappigMaar kennelijk is er een markt voor
quote:
Blij toe, zou jij een vriendin willen hebben met een doorweekte slip?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is ook een markt voor Tena Lady, of CD's van de Josti band
Is het Benelux nu of Amerika?quote:
Ligt er aan waarom het doorweekt isquote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Blij toe, zou jij een vriendin willen hebben met een doorweekte slip?
Keiharde stinkende pis! Dat wil je niet!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt er aan waarom het doorweekt is
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt er aan waarom het doorweekt is
Nee, dat klopt.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Keiharde stinkende pis! Dat wil je niet!
Die is ook beter.quote:
Net zei je nog van niet. Make up your mind, woeman!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar goed, je bent lief hoor...
Je bent lief, maar je doet gemeenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net zei je nog van niet. Make up your mind, woeman!
Maar ben ik dan niet gewoon gemeen? en doe ik misschien soms liefquote:Op maandag 10 januari 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je bent lief, maar je doet gemeen
ja, die zijn leuk, de Belgenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die is ook beter.Al vind ik die Belgen ook wel eens grappig.
Nah, je doet online stoer en gemeen maar bent vanbinnen een lief watjequote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ben ik dan niet gewoon gemeen? en doe ik misschien soms lief
You've blown my coverquote:Op maandag 10 januari 2011 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nah, je doet online stoer en gemeen maar bent vanbinnen een lief watje
Je bent gewoon een ongesteld wief!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ben ik dan niet gewoon gemeen? en doe ik misschien soms lief
You've blown your own cover, darrrrrrrrrrrrlingquote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
You've blown my cover
Of kuffer zoals de Nederlanders zeggen
Ik heb mn review bijna afquote:
Oh ik ben net dingen aan het checkenquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga zo nog ff Californication kijken en dan mn bed in
Wax-review, dus niet voor jouquote:Op maandag 10 januari 2011 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik ben net dingen aan het checken![]()
Review gaat alleen niet meer vandaag denk ik
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:09 schreef tombolafan het volgende:
DJMO heeft een nieuwe (mogelijk zwangere) kat
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:22 schreef omearos het volgende:
Samzz, weet jij toevallig of er 's avonds ook locaties zijn om vondelingetjes te brengen?
Heb een jong katje hier, was helemaal koud en bang, heeft wat gegeten. Volgens de buurjongen was het beestje met hem meegelopen, bijna vanaf het vliegveld, dus dat vindt 'ie niet meer terug vannachtmaar hier kan 'ie ook niet blijven, mijn 2 katten zitten steeds te blazen
Voor katten moet je lief zijnquote:
Awwwwwquote:Op maandag 10 januari 2011 22:11 schreef omearos het volgende:
[..]
Even crossposten uit ToF van mij:
[..]
[..]
Voor katten moet je lief zijn![]()
Wat een lekkertje.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:11 schreef omearos het volgende:
[..]
[..]
[..]
WTF, een nieuwe kat?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:09 schreef tombolafan het volgende:
DJMO heeft een nieuwe (mogelijk zwangere) kat
Aaah wat een liefjequote:Op maandag 10 januari 2011 22:11 schreef omearos het volgende:
[..]
[..]
[..]
heel tijdelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aaah wat een liefjeDie heb jij nu in huis?
(tijdelijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |