nee, dat heb ik haar ooit eens laten horenquote:
Mwochquote:Op maandag 10 januari 2011 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
erg origineel qua TT's ben je niet, ofwel Justin?
Ed Raket?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar is Ed Raket als je hem nodig hebt?
Legendarischquote:
guldensquote:
aaaah, wat een lieverdquote:
Aww, kun je jouw katten niet 'africhten' en zorgen dat ze dat beestje lief gaan hebben?quote:
tuuuuuuuuuuuuuuutquote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Aww, kun je jouw katten niet 'africhten' en zorgen dat ze dat beestje lief gaan hebben?
wat een dotje en ik ben niet eens een katten fan...
Wat heef tie bij z'n linker oog ?
(rechts voor het beestje)
Mooiquote:
Echt een schatjequote:
Mja, flat is een beetje klein voor 3 kattenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Aww, kun je jouw katten niet 'africhten' en zorgen dat ze dat beestje lief gaan hebben?
wat een dotje en ik ben niet eens een katten fan...
Wat heef tie bij z'n linker oog ?
(rechts voor het beestje)
Hoe lang ga je nou netto genieten van je nieuwe aanschaf?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:07 schreef Assiej het volgende:
Ik zit straks 2 weken ongv. zonder telefoonboehoe.
Of nja iig een hippe telefoon
Ja niet dus..quote:Op maandag 10 januari 2011 22:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe lang ga je nou netto genieten van je nieuwe aanschaf?
Was het je eerste of had je een nieuwe gekregen?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja niet dus..
ik heb nog niet 1x gehad dat alles helemaal goed werkte
Niet te lang mee emmeren, stel ze officieel (schriftelijk) in gebreke en geef ze daarna de keuze om een product te leveren wat wel lange tijd zonder problemen werkt of het geld terug.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:45 schreef Assiej het volgende:
Ja niet dus..
ik heb nog niet 1x gehad dat alles helemaal goed werkte
Dit is nu mijn 2equote:Op maandag 10 januari 2011 22:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Was het je eerste of had je een nieuwe gekregen?
Ja ik ben onderhand nu na de 2e telefoon alweer 12 mails aan het heen en weer versturen.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet te lang mee emmeren, stel ze officieel (schriftelijk) in gebreke en geef ze daarna de keuze om een product te leveren wat wel lange tijd zonder problemen werkt of het geld terug.
Dan zullen er toch meer mensen zijn met problemen. Laat ze met een goede oplossing komen. En anders wat T zegt.quote:
toen ik als eerste met de telefoon bij BC kwam zeiden ze dat ik de eerste was met klachten..quote:Op maandag 10 januari 2011 22:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan zullen er toch meer mensen zijn met problemen. Laat ze met een goede oplossing komen. En anders wat T zegt.
Smakelijkquote:
Had een beetje rond gekeken maar kon niet al te veel vinden.. meer van over de release enzo..quote:Op maandag 10 januari 2011 23:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat voor problemen heb je dan? Op twitter had ik je linkje gepost naar tweakers topic.
Mischien kun je daar wat mee? Wil wel even helpen zoeken anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |